Statybos fakultetas
Naujausia informacija
VILNIUS TECH su Japonijos universitetu dalyvauja Erasmus+ projekte
2022-04-05
VILNIUS TECH su Japonijos universitetu dalyvauja Erasmus+ projekte
Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VILNIUS TECH) su Japonijos Keio universitetu dalyvauja Erasmus+ projekte „Include disaster education“. Tai – bendras mokslinių tyrimų projektas, finansuojamas Europos Sąjungos Erasmus+ programos. Šia dvejų metų mokslinių tyrimų iniciatyva siekiama iš naujo pažvelgti į nuotolinį mokymąsi.
COVID-19 pandemija nulėmė pasaulinę sveikatos krizę ir tapo vienu iš didžiausių iššūkių pasauliui nuo Antrojo pasaulio karo.
Dėl COVID-19 pandemijos švietimo sektorius smarkiai pasikeitė, ypač išpopuliarėjo el. mokymasis, kai mokymas vyksta nuotoliniu būdu, naudojantis skaitmeninėmis platformomis.
Dar prieš COVID-19 pandemiją mokslininkai sutarė, kad mokymasis visą gyvenimą – tinkamas būdas neatsilikti nuo pasaulyje vykstančių procesų. Siekiant paremti mokymąsi visą gyvenimą, pastaruoju metu NRM srityje atsirado daugybė nuotolinio mokymosi internetu galimybių. Todėl daugelis šalių pradėjo nuotolinio NRM švietimo veiklą, nors šios galimybės ir kelia daug iššūkių.
Siekiant juos išspręsti, VILNIUS TECH ekspertai sukūrė projektą INCLUDE, kuriuo siekiama iš naujo įsivaizduoti nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią NRM bendruomenę.
INCLUDE sukurs universitetų ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, siekdama teikti aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM srityje.
Pagrindiniai tikslai:
• Suprasti internetines, nuotolinio mokymosi strategijas, šiuo metu naudojamas NRM švietime, jų veiksmingumą, atsižvelgiant į lyčių lygybės ir jautrumo skatinimą, sprendžiant nepakankamai atstovaujamų grupių prieigos ir naudojimo skirtumus;
• Sukurti sistemą, skirtą permąstyti internetinį nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią NRM bendruomenę, sprendžiant tiek gamtinius, tiek biologinius pavojus ir jų integravimą;
• Sukurti novatorišką universiteto ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, kuri teiktų aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM bendruomenei;
• Ištirti naujausių inovatyvių technologijų panaudojimo galimybes internetiniame nuotolinio mokymosi NRM srityje;
• Pasiūlyti skaitmeninių kompetencijų sistemą, skirtą pedagogams, stiprinant gebėjimus įgyvendinti internetinį ir nuotolinį mokymą ir mokymąsi NRM srityje.
Projekto koordinatorius: Huddersfieldo universitetas (HUD), JK.
Projekto partneriai: Centrinio Lankašyro universitetas (UCLan), JK; Lundo universitetas, Švedija; Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VILNIUS TECH), Lietuva; Keio universitetas, Japonija.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas.
Daugiau informacijos apie projektą rasite čia.
COVID-19 pandemija nulėmė pasaulinę sveikatos krizę ir tapo vienu iš didžiausių iššūkių pasauliui nuo Antrojo pasaulio karo.
Dėl COVID-19 pandemijos švietimo sektorius smarkiai pasikeitė, ypač išpopuliarėjo el. mokymasis, kai mokymas vyksta nuotoliniu būdu, naudojantis skaitmeninėmis platformomis.
Dar prieš COVID-19 pandemiją mokslininkai sutarė, kad mokymasis visą gyvenimą – tinkamas būdas neatsilikti nuo pasaulyje vykstančių procesų. Siekiant paremti mokymąsi visą gyvenimą, pastaruoju metu NRM srityje atsirado daugybė nuotolinio mokymosi internetu galimybių. Todėl daugelis šalių pradėjo nuotolinio NRM švietimo veiklą, nors šios galimybės ir kelia daug iššūkių.
Siekiant juos išspręsti, VILNIUS TECH ekspertai sukūrė projektą INCLUDE, kuriuo siekiama iš naujo įsivaizduoti nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią NRM bendruomenę.
INCLUDE sukurs universitetų ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, siekdama teikti aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM srityje.
Pagrindiniai tikslai:
• Suprasti internetines, nuotolinio mokymosi strategijas, šiuo metu naudojamas NRM švietime, jų veiksmingumą, atsižvelgiant į lyčių lygybės ir jautrumo skatinimą, sprendžiant nepakankamai atstovaujamų grupių prieigos ir naudojimo skirtumus;
• Sukurti sistemą, skirtą permąstyti internetinį nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią NRM bendruomenę, sprendžiant tiek gamtinius, tiek biologinius pavojus ir jų integravimą;
• Sukurti novatorišką universiteto ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, kuri teiktų aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM bendruomenei;
• Ištirti naujausių inovatyvių technologijų panaudojimo galimybes internetiniame nuotolinio mokymosi NRM srityje;
• Pasiūlyti skaitmeninių kompetencijų sistemą, skirtą pedagogams, stiprinant gebėjimus įgyvendinti internetinį ir nuotolinį mokymą ir mokymąsi NRM srityje.
Projekto koordinatorius: Huddersfieldo universitetas (HUD), JK.
Projekto partneriai: Centrinio Lankašyro universitetas (UCLan), JK; Lundo universitetas, Švedija; Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VILNIUS TECH), Lietuva; Keio universitetas, Japonija.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas.
Daugiau informacijos apie projektą rasite čia.