Pradžia
[ Stojantiesiems ]
Kolegijų absolventams
Informacija stojantiesiems
Paskelbtas geriausių aukštųjų mokyklų reitingas: VILNIUS TECH patenka į geriausiųjų penketuką
- #VILNIUSTECHmoko
- #klauskKŪRĖJO
- Atviras VILNIUS TECH
- Suprojektuok savo ateitį
- Moksleiviams ir mokykloms
- Bakalauro ir vientisosios studijos
- Magistrantūros studijos
- Doktorantūros studijos
- Kolegijų absolventams
- Nuotolinės studijos
- Ištęstinės studijos
- Studijos aukštesniuose kursuose
- Dalinės studijos
- Kvalifikacijos tobulinimo kursai
- Studijų aplinka
- Kontaktai
Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centras
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 274 4949
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCI+cHJpZW1pbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
2021-05-13
Paskelbtas geriausių aukštųjų mokyklų reitingas: VILNIUS TECH patenka į geriausiųjų penketuką
Gegužės 12 d. nuotoliniu būdu vykusioje spaudos konferencijoje žurnalas „Reitingai“, apžvelgiantis Lietuvos švietimo sistemą, paskelbė geriausius šalies ugdymo bendrojo ugdymo ir aukštųjų mokyklų reitingus.
Tarp penkių geriausių šalies universitetų – ketvirtąją vietą užimantis Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VILNIUS TECH).
Pirmąją vietą užėmė Vilniaus universitetas (VU), antrąją – Kauno technologijos universitetas (KTU), o trečiąją – Vytauto Didžiojo universitetas (VDU).
Vertinant atskirus VILNIUS TECH kriterijus, universitetas išlaiko stabilias pozicijas „Mokslo, meno ir/ar sporto veiklą bei aukščiausius akademinio personalo pasiekimus“ bei „Studentų ir studijų“ kriterijus.
Lyginant su praėjusiais metais, VILNIUS TECH surinko daugiau taškų „Alumnų kuriamos pridėtinės vertės ir darbdavių vertinimų“ bei „Studentų ir studijų“ kriterijuose.
Universitetai reitinguojami jau aštuntą kartą, tačiau šiemet nebuvo remiamasi vienu svarbiu parametru – studentų nuomonės tyrimu.
Pasak vienos iš žurnalo sudarytojų, Jonės Kučinskaitės, taip nutiko todėl, kad įsigaliojus Bendram duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), sociologai negali be tarpininkų pasiekti aukštųjų mokyklų studentų.
Vietoje šio parametro nuspręsta studentų nuomonę apie studijų kokybę matuoti įtraukiant daugiau netiesioginių parametrų: kiekvienos pakopos studentų nubyrėjimą, atlyginimą, stojimą pirmuoju pageidavimu ir kitus.
Universitetai buvo vertinti pagal 38 skirtingus kriterijus, sudėliotus į penkis stambius kriterijus: mokslo, meno ir / ar sporto veiklą bei personalo pasiekimus, alumnų kuriamą pridėtinę vertę ir darbdavių vertinimus, studentus ir studijas, konkuravimą tarptautinėje studijų erdvėje bei esamą ir ateities akademinį personalą.
Prieš reitinguojant aukštąsias mokyklas, jų vertinimo kriterijai aptarti su pačiomis mokslo įstaigomis.
Tarp penkių geriausių šalies universitetų – ketvirtąją vietą užimantis Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VILNIUS TECH).
Pirmąją vietą užėmė Vilniaus universitetas (VU), antrąją – Kauno technologijos universitetas (KTU), o trečiąją – Vytauto Didžiojo universitetas (VDU).
Vertinant atskirus VILNIUS TECH kriterijus, universitetas išlaiko stabilias pozicijas „Mokslo, meno ir/ar sporto veiklą bei aukščiausius akademinio personalo pasiekimus“ bei „Studentų ir studijų“ kriterijus.
Lyginant su praėjusiais metais, VILNIUS TECH surinko daugiau taškų „Alumnų kuriamos pridėtinės vertės ir darbdavių vertinimų“ bei „Studentų ir studijų“ kriterijuose.
Universitetai reitinguojami jau aštuntą kartą, tačiau šiemet nebuvo remiamasi vienu svarbiu parametru – studentų nuomonės tyrimu.
Pasak vienos iš žurnalo sudarytojų, Jonės Kučinskaitės, taip nutiko todėl, kad įsigaliojus Bendram duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), sociologai negali be tarpininkų pasiekti aukštųjų mokyklų studentų.
Vietoje šio parametro nuspręsta studentų nuomonę apie studijų kokybę matuoti įtraukiant daugiau netiesioginių parametrų: kiekvienos pakopos studentų nubyrėjimą, atlyginimą, stojimą pirmuoju pageidavimu ir kitus.
Universitetai buvo vertinti pagal 38 skirtingus kriterijus, sudėliotus į penkis stambius kriterijus: mokslo, meno ir / ar sporto veiklą bei personalo pasiekimus, alumnų kuriamą pridėtinę vertę ir darbdavių vertinimus, studentus ir studijas, konkuravimą tarptautinėje studijų erdvėje bei esamą ir ateities akademinį personalą.
Prieš reitinguojant aukštąsias mokyklas, jų vertinimo kriterijai aptarti su pačiomis mokslo įstaigomis.