Kūrybinių industrijų fakultetas
Mokslas ir inovacijos
Kūrybiniai ir komunikaciniai sprendimai edukacinėje praktikoje
- Apie mokslą ir inovacijas
- Doktorantūra
- Mokslo projektai ir tyrimai
- Pasiekimai
- Renginiai ir konferencijos
- Piliečių mokslo centras
- Kūrybinių kompetencijų centras
- Kita informacija
-
- Inovacijų ir kūrybingumo sampratos ir modeliai kūrybinėse industrijose
- Kūrybiniai ir komunikaciniai sprendimai edukacinėje praktikoje
- Kūrybinės visuomenės raidos modeliai
- Taikomosios lingvistikos problemos
- Šiuolaikinė technikos ir mokslo filosofija ir sociologija
- Specialybės kalba: raiška ir socialiniai aspektai
- Skaitmeninė komunikacija
- Pilietiškumas, kultūra ir komunikacija
- Komunikacijos reiškinio ir jo procesų tyrinėjimai: filosofiniai, edukologiniai ir socialiniai aspektai
Kūrybiniai ir komunikaciniai sprendimai edukacinėje praktikoje
Bolonijos proceso dokumentai apsprendžia XXI a. pradžios edukacinės veiklos svarbą ir aktualumą. Kūrybinė visuomenė kelia naujus iššūkius universitetams ir jų akademinei bendruomenei, keičiasi jų vaidmuo. Dėstytojas be žinių kūrėjo ir švietėjo šiandien turi prisiimti ir kitus vaidmenis, kurių reikalauja, išaugusi universitetų konkurencija, poreikis bendradarbiauti su verslu, mokykla, ne tik sukurti programas, bet ir jas viešinti, ne tik vykdyti mokslinį darbą, bet ir viešinti savo mokslo rezultatus, kad jie būtų matomi pasaulinėje akademinėje bendruomenėje. Kūrybinių sprendimų poreikis dabar apima visą dėstytojų veiklos spektrą: idėjos sukūrimą, jos perteikimą, tyrimų atlikimą, jų pritaikymą praktikoje ir sklaidą.
| doc. dr. Ilona Valantinaitė
Telefonas (8 5) 274 4867
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmlsb25hLnZhbGFudGluYWl0ZUB2aWxuaXVzdGVjaC5sdCI+aWxvbmEudmFsYW50aW5haXRlQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
|
Vadovė prof. dr. Ilona Valantinaitė
Grupę sudaro:
prof. dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė,
prof. dr. Vaida Asakavičiūtė
prof. dr. Aistė Diržytė,
prof. dr. Jolita Šliogerienė,
doc. dr. Viktorija Žilinskaitė-Vytienė,
doc. dr. Vida Navickienė
Grupę sudaro:
prof. dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė,
prof. dr. Vaida Asakavičiūtė
prof. dr. Aistė Diržytė,
prof. dr. Jolita Šliogerienė,
doc. dr. Viktorija Žilinskaitė-Vytienė,
doc. dr. Vida Navickienė
2014 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Technological education as a platform for developing global and national identity. Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt = Education and academic self-concept in the globalized world. Frankfurt: Peter Lang, 2014. ISSN 1434-8748, p. 411-421. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.786]
Straipsniai WoS ir Scopus DB
2024 - Valantinaitė Ilona; Navickienė Vida. The phenomenon of lecturer competences as a prerequisite for the advancement of sustainable development ideas in the context of student-centred studies. Sustainability. Basel: MDPI. vol. 16, iss. 4 (2024), p. 1-18. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2024 - Asakavičiūtė Vaida; Grincevičienė Vilija; Targamadzė Vilija; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Experiences of youth studying together with classmates with special educational needs and disabilities. Journal of education culture and society. Wrocław: University of Wrocław. vol. 15, no. 1 (2024), p. 213-230[Aut.lankų sk.: 1.286]
2023 - Asakavičiūtė Vaida; Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. The space and role of discussion in university studies in the context of Socrates’ philosophy of education. Filosofija. Sociologija. Vilnius: Lietuvos mokslų akademija. ISSN 0235-7186. t. 34, Nr. 3 (2023), p. 328-338. [M.kr.:H 001; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2023 - Kačerauskas Tomas; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita. Gamification in management: Positive and negative aspects. E&M Ekonomie a Management. Liberec: Technická Univerzita v Liberci. ISSN 1212-3609. vol. 26, iss. 4 (2023), p. 86-98. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2023 - Diržytė Aistė; Perminas Aidas; Kaminskis Lukas; Žebrauskas Giedrius; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita; Suchanova Jelena; Rimašiūtė-Knabikienė Romualda; Patapas Aleksandras; Gajdosikienė Indrė. Factors contributing to dropping out of adults’ programming e-learning. Heliyon. Oxford: Elsevier. vol. 9, iss. 12 (2023), p. 649-669. [M.kr.:S 006; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2022 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Asakavičiūtė Vaida. ‘Should i turn on my video camera?’ The students’ perceptions of the use of video cameras in synchronous distant learning. Electronics. Basel: MDPI. ISSN 2079-9292. vol. 11, iss. 5 (2022), p. 1-15. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2022 - Dagienė Valentina; Jasutė Eglė; Navickienė Vida; Butkienė Rita; Gudonienė Daina. Opportunities, quality factors, and required changes during the pandemic based on higher education leaders’ perspective. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 14, iss. 3 (2022), p. 1-18. [M.kr.:S 007; S 008; T 007] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2022 - Asakavičiūtė Vaida; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona. I–Thou communication in distant education from the perspective of Martin Buber’s philosophy. Filosofija. Sociologija = Philosophy, sociology. Vilnius: Lietuvos mokslų akademija. ISSN 0235-7186. t. 33, Nr. 1 (2022), p. 22-31. [M.kr.:H 001; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2022 - Kačerauskas Tomas; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita. Gamification in socio-cultural structures: advantages and disadvantages. Transformations in business & economics. Vilnius: Vilnius University. ISSN 1648-4460. vol. 21, no. 2 (56) (2022), p. 181-192. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.857]
2021 - Navickienė Vida; Droessiger Gražina; Valantinaitė Ilona; Trinkūnas Vaidotas; Jaras Arūnas. University management solutions during the Covid-19 pandemic: a case study of Lithuania. Business, management and economics engineering. Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2669-2481. vol. 19, iss. 2 (2021), p. 337-357. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2021 - Navickienė Vida; Dagienė Valentina; Jasutė Eglė; Butkienė Rita; Gudonienė Daina. Pandemic-induced qualitative changes in the process of university studies from the perspective of university authorities. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 13, iss. 17 (2021), p. 1-16. [M.kr.:S 003; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.143]
2021 - Diržytė Aistė; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita; Vijaikis Aivaras; Perminas Aidas; Kaminskis Lukas; Žebrauskas Giedrius; Mačiulaitis Kęstutis. Peer-to-peer confirmation, positive automatic thoughts, and flourishing of computer programming e-learners. Sustainability. Basel: MDPI. vol. 13, iss. 21 (2021), p. 1-24. [M.kr.:S 006; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.714]
2021 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Kliukas Romualdas. Communion, care, and leadership in computer-mediated learning during the early stage of COVID-19. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 13, iss. 8 (2021), p. 1-17. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 1.214]
2021 - Grincevičienė Vilija; Asakavičiūtė Vaida; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Expression of citizenship and nationality in the education system of Lithuania. Cultura. International journal of philosophy of culture and axiology. Frankfurt am Main: Peter Lang. ISSN 1584-1057. vol. 18, iss. 2 (2021), p. 155-172. [M.kr.:H 001; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2021 - Bukantaitė Sigita; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Fashion industry professionals' viewpoints on creativity at work. Creativity studies. Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2345-0479. vol. 14, iss. 1 (2021), p. 145-159. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2020 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Navickienė Vida. A liberal versus an entrepreneurial university? How universities communicate their values. Tomsk State University Journal of Philosophy, Sociology and Political Science = Вестник Томского государственного университета. Философия. Социология. Политология. Tomsk: Tomsk State University. ISSN 1998-863X. 2020, № 53, p. 51-58. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2020 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Asakavičiūtė Vaida; Navickienė Vida. The idea of mass culture in the technologized context of lifelong learning from the philosophical perspective of Ortega y Gasset. Filosofija, Sociologija. Vilnius: Lietuvos mokslų akademijos leidykla. ISSN 0235-7186. t. 31, Nr. 3 (2020), p. 198-208. [M.kr.:H 001; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. The change in students’ attitude towards favourable and unfavourable factors of online learning environments. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 12, iss. 19 (2020), p. 1-14. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2020 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Žilinskaitė-Vytė Viktorija. From handicraft to technologies: historical development of handicraft education in general schools in Lithuania. EURASIA journal of mathematics, science and technology education. London: Modestum Ltd. ISSN 1305-8215. vol. 16, iss. 1 (2020), p. 1-13. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2020 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Žilinskaitė-Vytė Viktorija. Culturally conditioned visual communication in creative expression. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 13, iss. 1 (2020), p. 216-245. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 2.143]
2019 - Navickienė Vida; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Žilinskaitė-Vytienė Viktorija. The relationship between communication and education through the creative personality of the teacher. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 12, iss. 1 (2019), p. 49-60. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.857]
2018 - Adomaitytė Gintarė; Žilinskaitė-Vytienė Viktorija; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Navickienė Vida. Shift of creativity concepts: from mysticism to modern approach. Filosofija, sociologija. Vilnius: Lietuvos mokslų akademijos leidykla. ISSN 0235-7186. t. 29, Nr. 3 (2018), p. 203-210. [M.kr.:H 001; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2017 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Žilinskaitė-Vytienė Viktorija; Valantinaitė Ilona. A three - dimensional aproach in education for sustainable future. Problemy ekorozwoju=Problems of sustainable development. Lublin: Politechnika Lubelska, Wydzial inzynierii srodowska. ISSN 1895-6912. Vol. 12, no. 1 (2017), p. 63-69. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2017 - Navickienė Vida; Salienė Vilija; Urnėžienė Emilija; Valantinaitė Ilona; Leonavičienė Vilma. Substantiation of need for educational competences of higher education lecturers: document analysis. Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universitetas. ISSN 1392-0340. T. 126, Nr. 2 (2017), p. 5-17. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2015 - Petrulionienė Vida; Valantinaitė Ilona. Nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių kūrybinio originalumo neverbalinės raiškos pokyčiai technologijų pamokose. Pedagogika : mokslo darbai = Pedagogy : research papers. Vilnius: Lietuvos edukologijos universitetas. ISSN 1392-0340. T. 117, Nr. 1 (2015), p. 168-184. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 1.214]
Kiti straipsniai
2024 - Asakavičiūtė Vaida; Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Discussion, debate and dispute at university as a method of study. Матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції «Європейське майбутнє: філософсько-освітні студії», присвяченої Дню Європи = «European future: philosophical and educational studies», dedicated to the Day of Europe, 9-10 травня 2024 року. Частина 2. Херсон: Херсонський національний технічний університет, 2024, p. 11-20[Aut.lankų sk.: 0.714]
2023 - Valantinaitė Ilona; Asakavičiūtė Vaida; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Visual mediated dialogue in distance education. Rural environment. Education. Personality (REEP) 2023, Proceedings of the 16th International scientific conference, 12-13 May 2023. Jelgava: Latvia. Jelgava: Latvia University of Life Sciences and Technologies. ISSN 2255-8071. vol. 16 (2023), p. 176-183. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2023 - Nedzinskaitė-Mitkė Vaida. Historical genre comics: Comics as an additional educational tool in classrooms. CONFIA 2023: 10th International Conference on Illustration & Animation, July 6-7, Caldas da Rainha, Portugal. Barcelos: Instituto Politecnico do Cavado e do Ave, 2023. ISBN 9789895493999, p. 522-532. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786].
2022 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. The dimension of textile use in the expression of verbal creativity. European scientific journal. Kocani: European Scientific Institute. ISSN 1857-7881. vol. 18, iss. 6 (2022), p. 1-21. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2021 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. The Pros and Cons of online learning environment from the students’ perspective. Rural environment. Education. Personality. (REEP): Proceedings of the 14th international scientific conference, 7th-8th May 2021. Jelgava: Latvia University of Life Sciences and Technologies. ISSN 2255-8071. no. 14 (2021), p. 240-248. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2021 - Navickienė Vida. The improvement of engineering subject didactics and the didactic abilities of teachers for teaching social sciences students: case of engineering graphics. Educating engineers for future industrial revolutions : proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020). Vol. 2. Cham: Springer, 2021. ISBN 9783030682002, p. 44-55. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.857]
2020 - Mitkus Tomas; Nedzinskaitė-Mitkė Vaida. Filmmakers’ perceptions of post-secondary education: Lithuanian case. CONFIA 2020: 8th international conference on illustration and animation, 23-24 October 2020 (online), Barcelos, Portugal. Barcelos: Instituto Politécnico do Cávado e do Ave, 2020, p. 580-590. [M.kr.:C 002; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Katinaitė Karolina. Communicating Lithuania’s
destination branding. Mokslas – Lietuvos ateitis. Komunikacija, kūrybiškumas, inovacijos = Science – Future of Lithuania. Communication, creativity, innovations. Vilnius: VGTU leidykla Technika. ISSN 2029-2341. vol. 12 (2020), p. 1-9. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2019 - Navickienė Vida; Juodagalvienė Birutė. Verslo krypties studentų inžinerinės grafikos dalyko mokymo(si) aspektai. Inžinerinė ir kompiuterinė grafika: konferencijos pranešimų medžiaga. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademija, 2019. ISSN 2335-8661, p. 22-27. [M.kr.:S 008; T 007] [Aut.lankų sk.: 0.429]
2019 - Juodagalvienė Birutė; Navickienė Vida. Inžinerinės grafikos dalyko dėstymo verslo krypties studijose ypatumai. Inžinerinė ir kompiuterinė grafika: konferencijos pranešimų medžiaga. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademija, 2019. ISSN 2335-8661, p. 17-21. [M.kr.:S 008; T 007] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2018 - Navickienė Vida. Improvement of educational competencies in the context of lifelong learning: attitude of higher education teachers. International conference The Future of Education. 8th edition. Florence, Italy, 28-29 June 2018 : conference proceedings. Florence: Pixel, 2018. ISSN 2384-9509, p. 258-262. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2018 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Personal branding on Facebook: how teachers stage themselves on social media. INTED2018. 12th International Technology, Education and Development conference, 5-7 March 2018, Valencia (Spain) : conference proceedings. Valencia: IATED, 2018. ISSN 2340-1079, p. 3968-3972. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2017 - Mitkus Tomas; Nedzinskaitė-Mitkė Vaida. Animation industry’s expectations from industry-specific education: Lithuanian case. CONFIA . International Conference on Ilustration & Animation Guimarães, Portugal, July 2017. Barselos: Instituto Politécnico do Cávado e do Ave,
2017. ISBN 9789899986138, p. 278-288. [M.kr.:S 003; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2017 - Navickienė Vida; Urnėžienė Emilija. The concept of the need for teachers' educational competences in the strategic documents of Lithuanian higher education. Rural Environment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 10th International Scientific Conference, 12th-13th May, 2017, LLU, Jelgava, Latvia. Vol. 10. Jelgava: Latvia University of Agriculture,
2017. ISSN 2255-808X, p. 300-307. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2016 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona. Professional purposefulness of the students of technologies education. Rural environment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 9th international scientific conference, 13th-14th May, 2016, LLU, Jelgava, Latvia. Jelgava: Latvian University of Agriculture. ISSN 2255-8071. vol. 9 (2016), p. 247-254. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2016 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Dislere Vija. Dimension of consumer culture in verbal creativity expression of pre-service technology teachers in the Baltic countries: the field of electronics. Rural environment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 9th international scientific conference, 13th-14th May, 2016, LLU, Jelgava, Latvia. Jelgava: Latvian University of Agriculture. ISSN 2255-8071. vol. 9 (2016), p. 174-186. [M.kr.:S 007]
[Aut.lankų sk.: 0.929]
2015 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Vainorytė Brigita. The concurrent and consecutive models of initial teacher training : problematics and tendencies. Rural Enviroment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 8th international scientific conference, 15 th-16 th May,
2015, LLU, Jelgava, Latvia. No. 8: Dedicated to the 15 th Anniversary of Institute of Education and Home Economics. Jelgava: Latvian University of Agriculture. ISSN 2255-808X. 2015, p. 347-354. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2015 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Technology education in Lithuania - a tool for creating a sustainable future. Rural Enviroment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 8th international scientific conference, 15 th-16 th May, 2015, LLU, Jelgava, Latvia. No. 8: dedicated to the 15 th anniversary of Institute of Education and Home Economics. Jelgava: Latvian University of Agriculture. ISSN 2255-808X. 2015, p. 269-276. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2015 - Valantinaitė Ilona. The third-year student’s creativity changes in applying virtual learning environment on Technology pedagogical studies process in Lithuania. Rural Environment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 8th International scientific conference, Latvia University of Agriculture, Jelgava, 15th-16th May, 2015. Nr. 8. Jelgava: Latvia University of Agriculture, 2015. ISSN 2255-808X, p. 283-291. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2015 - Valantinaitė Ilona. Creativity of trainee Technology teachers of the Baltic countries as readiness to educate learners meeting the needs of the labor market of the beginning of the 21st century. Society. Integration. Education : proceedings of the International scientific conference, May 22 nd-23 rd, 2015. Vol. I. Rezekne: Rēzeknes Augstskola, 2015. ISSN 2256-0629, p. 443-455. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2024 - Valantinaitė Ilona; Navickienė Vida. The phenomenon of lecturer competences as a prerequisite for the advancement of sustainable development ideas in the context of student-centred studies. Sustainability. Basel: MDPI. vol. 16, iss. 4 (2024), p. 1-18. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2024 - Asakavičiūtė Vaida; Grincevičienė Vilija; Targamadzė Vilija; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Experiences of youth studying together with classmates with special educational needs and disabilities. Journal of education culture and society. Wrocław: University of Wrocław. vol. 15, no. 1 (2024), p. 213-230[Aut.lankų sk.: 1.286]
2023 - Asakavičiūtė Vaida; Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. The space and role of discussion in university studies in the context of Socrates’ philosophy of education. Filosofija. Sociologija. Vilnius: Lietuvos mokslų akademija. ISSN 0235-7186. t. 34, Nr. 3 (2023), p. 328-338. [M.kr.:H 001; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2023 - Kačerauskas Tomas; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita. Gamification in management: Positive and negative aspects. E&M Ekonomie a Management. Liberec: Technická Univerzita v Liberci. ISSN 1212-3609. vol. 26, iss. 4 (2023), p. 86-98. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2023 - Diržytė Aistė; Perminas Aidas; Kaminskis Lukas; Žebrauskas Giedrius; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita; Suchanova Jelena; Rimašiūtė-Knabikienė Romualda; Patapas Aleksandras; Gajdosikienė Indrė. Factors contributing to dropping out of adults’ programming e-learning. Heliyon. Oxford: Elsevier. vol. 9, iss. 12 (2023), p. 649-669. [M.kr.:S 006; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2022 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Asakavičiūtė Vaida. ‘Should i turn on my video camera?’ The students’ perceptions of the use of video cameras in synchronous distant learning. Electronics. Basel: MDPI. ISSN 2079-9292. vol. 11, iss. 5 (2022), p. 1-15. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2022 - Dagienė Valentina; Jasutė Eglė; Navickienė Vida; Butkienė Rita; Gudonienė Daina. Opportunities, quality factors, and required changes during the pandemic based on higher education leaders’ perspective. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 14, iss. 3 (2022), p. 1-18. [M.kr.:S 007; S 008; T 007] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2022 - Asakavičiūtė Vaida; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona. I–Thou communication in distant education from the perspective of Martin Buber’s philosophy. Filosofija. Sociologija = Philosophy, sociology. Vilnius: Lietuvos mokslų akademija. ISSN 0235-7186. t. 33, Nr. 1 (2022), p. 22-31. [M.kr.:H 001; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2022 - Kačerauskas Tomas; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita. Gamification in socio-cultural structures: advantages and disadvantages. Transformations in business & economics. Vilnius: Vilnius University. ISSN 1648-4460. vol. 21, no. 2 (56) (2022), p. 181-192. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.857]
2021 - Navickienė Vida; Droessiger Gražina; Valantinaitė Ilona; Trinkūnas Vaidotas; Jaras Arūnas. University management solutions during the Covid-19 pandemic: a case study of Lithuania. Business, management and economics engineering. Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2669-2481. vol. 19, iss. 2 (2021), p. 337-357. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2021 - Navickienė Vida; Dagienė Valentina; Jasutė Eglė; Butkienė Rita; Gudonienė Daina. Pandemic-induced qualitative changes in the process of university studies from the perspective of university authorities. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 13, iss. 17 (2021), p. 1-16. [M.kr.:S 003; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.143]
2021 - Diržytė Aistė; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita; Vijaikis Aivaras; Perminas Aidas; Kaminskis Lukas; Žebrauskas Giedrius; Mačiulaitis Kęstutis. Peer-to-peer confirmation, positive automatic thoughts, and flourishing of computer programming e-learners. Sustainability. Basel: MDPI. vol. 13, iss. 21 (2021), p. 1-24. [M.kr.:S 006; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.714]
2021 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Kliukas Romualdas. Communion, care, and leadership in computer-mediated learning during the early stage of COVID-19. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 13, iss. 8 (2021), p. 1-17. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 1.214]
2021 - Grincevičienė Vilija; Asakavičiūtė Vaida; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Expression of citizenship and nationality in the education system of Lithuania. Cultura. International journal of philosophy of culture and axiology. Frankfurt am Main: Peter Lang. ISSN 1584-1057. vol. 18, iss. 2 (2021), p. 155-172. [M.kr.:H 001; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2021 - Bukantaitė Sigita; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Fashion industry professionals' viewpoints on creativity at work. Creativity studies. Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2345-0479. vol. 14, iss. 1 (2021), p. 145-159. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2020 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Navickienė Vida. A liberal versus an entrepreneurial university? How universities communicate their values. Tomsk State University Journal of Philosophy, Sociology and Political Science = Вестник Томского государственного университета. Философия. Социология. Политология. Tomsk: Tomsk State University. ISSN 1998-863X. 2020, № 53, p. 51-58. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2020 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Asakavičiūtė Vaida; Navickienė Vida. The idea of mass culture in the technologized context of lifelong learning from the philosophical perspective of Ortega y Gasset. Filosofija, Sociologija. Vilnius: Lietuvos mokslų akademijos leidykla. ISSN 0235-7186. t. 31, Nr. 3 (2020), p. 198-208. [M.kr.:H 001; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. The change in students’ attitude towards favourable and unfavourable factors of online learning environments. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 12, iss. 19 (2020), p. 1-14. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2020 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Žilinskaitė-Vytė Viktorija. From handicraft to technologies: historical development of handicraft education in general schools in Lithuania. EURASIA journal of mathematics, science and technology education. London: Modestum Ltd. ISSN 1305-8215. vol. 16, iss. 1 (2020), p. 1-13. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2020 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Žilinskaitė-Vytė Viktorija. Culturally conditioned visual communication in creative expression. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 13, iss. 1 (2020), p. 216-245. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 2.143]
2019 - Navickienė Vida; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Žilinskaitė-Vytienė Viktorija. The relationship between communication and education through the creative personality of the teacher. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 12, iss. 1 (2019), p. 49-60. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.857]
2018 - Adomaitytė Gintarė; Žilinskaitė-Vytienė Viktorija; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona; Navickienė Vida. Shift of creativity concepts: from mysticism to modern approach. Filosofija, sociologija. Vilnius: Lietuvos mokslų akademijos leidykla. ISSN 0235-7186. t. 29, Nr. 3 (2018), p. 203-210. [M.kr.:H 001; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2017 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Žilinskaitė-Vytienė Viktorija; Valantinaitė Ilona. A three - dimensional aproach in education for sustainable future. Problemy ekorozwoju=Problems of sustainable development. Lublin: Politechnika Lubelska, Wydzial inzynierii srodowska. ISSN 1895-6912. Vol. 12, no. 1 (2017), p. 63-69. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2017 - Navickienė Vida; Salienė Vilija; Urnėžienė Emilija; Valantinaitė Ilona; Leonavičienė Vilma. Substantiation of need for educational competences of higher education lecturers: document analysis. Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universitetas. ISSN 1392-0340. T. 126, Nr. 2 (2017), p. 5-17. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2015 - Petrulionienė Vida; Valantinaitė Ilona. Nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių kūrybinio originalumo neverbalinės raiškos pokyčiai technologijų pamokose. Pedagogika : mokslo darbai = Pedagogy : research papers. Vilnius: Lietuvos edukologijos universitetas. ISSN 1392-0340. T. 117, Nr. 1 (2015), p. 168-184. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 1.214]
Kiti straipsniai
2024 - Asakavičiūtė Vaida; Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Discussion, debate and dispute at university as a method of study. Матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції «Європейське майбутнє: філософсько-освітні студії», присвяченої Дню Європи = «European future: philosophical and educational studies», dedicated to the Day of Europe, 9-10 травня 2024 року. Частина 2. Херсон: Херсонський національний технічний університет, 2024, p. 11-20[Aut.lankų sk.: 0.714]
2023 - Valantinaitė Ilona; Asakavičiūtė Vaida; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Visual mediated dialogue in distance education. Rural environment. Education. Personality (REEP) 2023, Proceedings of the 16th International scientific conference, 12-13 May 2023. Jelgava: Latvia. Jelgava: Latvia University of Life Sciences and Technologies. ISSN 2255-8071. vol. 16 (2023), p. 176-183. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2023 - Nedzinskaitė-Mitkė Vaida. Historical genre comics: Comics as an additional educational tool in classrooms. CONFIA 2023: 10th International Conference on Illustration & Animation, July 6-7, Caldas da Rainha, Portugal. Barcelos: Instituto Politecnico do Cavado e do Ave, 2023. ISBN 9789895493999, p. 522-532. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786].
2022 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. The dimension of textile use in the expression of verbal creativity. European scientific journal. Kocani: European Scientific Institute. ISSN 1857-7881. vol. 18, iss. 6 (2022), p. 1-21. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2021 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. The Pros and Cons of online learning environment from the students’ perspective. Rural environment. Education. Personality. (REEP): Proceedings of the 14th international scientific conference, 7th-8th May 2021. Jelgava: Latvia University of Life Sciences and Technologies. ISSN 2255-8071. no. 14 (2021), p. 240-248. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2021 - Navickienė Vida. The improvement of engineering subject didactics and the didactic abilities of teachers for teaching social sciences students: case of engineering graphics. Educating engineers for future industrial revolutions : proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020). Vol. 2. Cham: Springer, 2021. ISBN 9783030682002, p. 44-55. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.857]
2020 - Mitkus Tomas; Nedzinskaitė-Mitkė Vaida. Filmmakers’ perceptions of post-secondary education: Lithuanian case. CONFIA 2020: 8th international conference on illustration and animation, 23-24 October 2020 (online), Barcelos, Portugal. Barcelos: Instituto Politécnico do Cávado e do Ave, 2020, p. 580-590. [M.kr.:C 002; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Katinaitė Karolina. Communicating Lithuania’s
destination branding. Mokslas – Lietuvos ateitis. Komunikacija, kūrybiškumas, inovacijos = Science – Future of Lithuania. Communication, creativity, innovations. Vilnius: VGTU leidykla Technika. ISSN 2029-2341. vol. 12 (2020), p. 1-9. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2019 - Navickienė Vida; Juodagalvienė Birutė. Verslo krypties studentų inžinerinės grafikos dalyko mokymo(si) aspektai. Inžinerinė ir kompiuterinė grafika: konferencijos pranešimų medžiaga. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademija, 2019. ISSN 2335-8661, p. 22-27. [M.kr.:S 008; T 007] [Aut.lankų sk.: 0.429]
2019 - Juodagalvienė Birutė; Navickienė Vida. Inžinerinės grafikos dalyko dėstymo verslo krypties studijose ypatumai. Inžinerinė ir kompiuterinė grafika: konferencijos pranešimų medžiaga. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademija, 2019. ISSN 2335-8661, p. 17-21. [M.kr.:S 008; T 007] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2018 - Navickienė Vida. Improvement of educational competencies in the context of lifelong learning: attitude of higher education teachers. International conference The Future of Education. 8th edition. Florence, Italy, 28-29 June 2018 : conference proceedings. Florence: Pixel, 2018. ISSN 2384-9509, p. 258-262. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2018 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Personal branding on Facebook: how teachers stage themselves on social media. INTED2018. 12th International Technology, Education and Development conference, 5-7 March 2018, Valencia (Spain) : conference proceedings. Valencia: IATED, 2018. ISSN 2340-1079, p. 3968-3972. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2017 - Mitkus Tomas; Nedzinskaitė-Mitkė Vaida. Animation industry’s expectations from industry-specific education: Lithuanian case. CONFIA . International Conference on Ilustration & Animation Guimarães, Portugal, July 2017. Barselos: Instituto Politécnico do Cávado e do Ave,
2017. ISBN 9789899986138, p. 278-288. [M.kr.:S 003; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2017 - Navickienė Vida; Urnėžienė Emilija. The concept of the need for teachers' educational competences in the strategic documents of Lithuanian higher education. Rural Environment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 10th International Scientific Conference, 12th-13th May, 2017, LLU, Jelgava, Latvia. Vol. 10. Jelgava: Latvia University of Agriculture,
2017. ISSN 2255-808X, p. 300-307. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2016 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Valantinaitė Ilona. Professional purposefulness of the students of technologies education. Rural environment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 9th international scientific conference, 13th-14th May, 2016, LLU, Jelgava, Latvia. Jelgava: Latvian University of Agriculture. ISSN 2255-8071. vol. 9 (2016), p. 247-254. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2016 - Valantinaitė Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Dislere Vija. Dimension of consumer culture in verbal creativity expression of pre-service technology teachers in the Baltic countries: the field of electronics. Rural environment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 9th international scientific conference, 13th-14th May, 2016, LLU, Jelgava, Latvia. Jelgava: Latvian University of Agriculture. ISSN 2255-8071. vol. 9 (2016), p. 174-186. [M.kr.:S 007]
[Aut.lankų sk.: 0.929]
2015 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Vainorytė Brigita. The concurrent and consecutive models of initial teacher training : problematics and tendencies. Rural Enviroment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 8th international scientific conference, 15 th-16 th May,
2015, LLU, Jelgava, Latvia. No. 8: Dedicated to the 15 th Anniversary of Institute of Education and Home Economics. Jelgava: Latvian University of Agriculture. ISSN 2255-808X. 2015, p. 347-354. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2015 - Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė. Technology education in Lithuania - a tool for creating a sustainable future. Rural Enviroment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 8th international scientific conference, 15 th-16 th May, 2015, LLU, Jelgava, Latvia. No. 8: dedicated to the 15 th anniversary of Institute of Education and Home Economics. Jelgava: Latvian University of Agriculture. ISSN 2255-808X. 2015, p. 269-276. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2015 - Valantinaitė Ilona. The third-year student’s creativity changes in applying virtual learning environment on Technology pedagogical studies process in Lithuania. Rural Environment. Education. Personality. (REEP) : proceedings of the 8th International scientific conference, Latvia University of Agriculture, Jelgava, 15th-16th May, 2015. Nr. 8. Jelgava: Latvia University of Agriculture, 2015. ISSN 2255-808X, p. 283-291. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2015 - Valantinaitė Ilona. Creativity of trainee Technology teachers of the Baltic countries as readiness to educate learners meeting the needs of the labor market of the beginning of the 21st century. Society. Integration. Education : proceedings of the International scientific conference, May 22 nd-23 rd, 2015. Vol. I. Rezekne: Rēzeknes Augstskola, 2015. ISSN 2256-0629, p. 443-455. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.929]
Tarptautinis projektas "Leading universities - catalysts for change (CATCHANGE)“, tarptautinė programa ERASMUS+, veikla KA2 Activity: Cooperation for innovation and the exchange of good practices. 2021-2023.
Tarptautinis projektas „Challenging of pre-schools for an innovative and creative environment (CHILD)“; tarptautinė programa „Erasmus+”, veikla: KA2: Cooperation partnerships in school education. 2022 – 2024.
Nacionalinis projektas „Išmani mokymosi patirties platforma IT ugdyme“, Nr. 01.2.1-LVPA-K-856-01-0238), 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa, 1-as prioritetas: Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas, Programa: Eksperimentas. 2020 – 2022.
Tarptautinis projektas “Media: to Understand and to Create (The Implementation of the Media Education in Schools (IMES))“, tarptautinė programa ERASMUS+, veikla KA2. 2019-2021.
Ilona Valantinaitė 2013-03-01 - 2015-02-28 buvo LEU Edukologijos katedros mokslininkė stažuotoja pagal projektą "Podoktorantūros (post doc) stažuočių įgyvendinimas Lietuvoje“ (projekto Nr. VP1-3.1-ŠMM-01-V-02-004), finansuojamame pagal Europos Sąjungos struktūrinių fondų 2007-2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3 prioriteto "Tyrėjų gebėjimų stiprinimas" priemonę VP1-3.1-ŠMM-01 "Mokslininkų ir kitų tyrėjų mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas". Projekto tema "Virtualių mokymo(si) aplinkų taikymas rengiant technologijų mokytojus: tarpdalykinis aspektas".
Tarptautinis projektas „Challenging of pre-schools for an innovative and creative environment (CHILD)“; tarptautinė programa „Erasmus+”, veikla: KA2: Cooperation partnerships in school education. 2022 – 2024.
Nacionalinis projektas „Išmani mokymosi patirties platforma IT ugdyme“, Nr. 01.2.1-LVPA-K-856-01-0238), 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa, 1-as prioritetas: Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas, Programa: Eksperimentas. 2020 – 2022.
Tarptautinis projektas “Media: to Understand and to Create (The Implementation of the Media Education in Schools (IMES))“, tarptautinė programa ERASMUS+, veikla KA2. 2019-2021.
Ilona Valantinaitė 2013-03-01 - 2015-02-28 buvo LEU Edukologijos katedros mokslininkė stažuotoja pagal projektą "Podoktorantūros (post doc) stažuočių įgyvendinimas Lietuvoje“ (projekto Nr. VP1-3.1-ŠMM-01-V-02-004), finansuojamame pagal Europos Sąjungos struktūrinių fondų 2007-2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3 prioriteto "Tyrėjų gebėjimų stiprinimas" priemonę VP1-3.1-ŠMM-01 "Mokslininkų ir kitų tyrėjų mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas". Projekto tema "Virtualių mokymo(si) aplinkų taikymas rengiant technologijų mokytojus: tarpdalykinis aspektas".
-
- Puslapio administratoriai:
- Gabija Velykytė
- Milda Gumbytė
- Dovilė Lisauskienė
- Karolina Kardokaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė