- Apie mokslą ir inovacijas
- Doktorantūra
- Mokslo projektai ir tyrimai
- Pasiekimai
- Renginiai ir konferencijos
- Piliečių mokslo centras
- Kūrybinių kompetencijų centras
- Kita informacija
-
- Inovacijų ir kūrybingumo sampratos ir modeliai kūrybinėse industrijose
- Kūrybiniai ir komunikaciniai sprendimai edukacinėje praktikoje
- Kūrybinės visuomenės raidos modeliai
- Taikomosios lingvistikos problemos
- Šiuolaikinė technikos ir mokslo filosofija ir sociologija
- Specialybės kalba: raiška ir socialiniai aspektai
- Skaitmeninė komunikacija
- Pilietiškumas, kultūra ir komunikacija
- Komunikacijos reiškinio ir jo procesų tyrinėjimai: filosofiniai, edukologiniai ir socialiniai aspektai
Taikomosios lingvistikos problemos: specialybės užsienio kalbos gretinamosios studijos, diskurso lingvistika
Taikomoji kalbotyra – tarpdalykinis mokslas, tiriantis kalbos fenomeno vaidmenį nuolatos kintančioje visuomenėje ir sprendžiantis visuomenei kylančias problemas, susijusias su kalba ir komunikacija. Taikomosios kalbotyros tyrimai aktualūs, nes didėja poreikis tyrinėti kalbą siekiant praktinių tikslų, spręsti uždavinius, svarbius visai kalbinei bendruomenei. Taikomosios kalbotyros tyrimai apima komunikacinės kompetencijos įgijimo problemas, gimtųjų ir svetimųjų kalbų mokymą ir mokymąsi, gretinamąją lingvistiką, psicholingvistiką, sociolingvistiką, daugiakalbystę, kalbų politiką, tarpkultūrinę komunikaciją, diskurso analizę ir pragmatiką, dalykines kalbas ir kt.
Šios temos rėmuose pagrindinis dėmesys skiriamas specialybės užsienio kalbos ir gimtosios kalbos leksikos, morfologijos, sintaksės, semantikos gretinamiesiems tyrimams, terminijos problemoms, įvairių kalbos diskursų (mokslinio, reklamos, naujųjų medijų ir kt.) tyrimams. Taip pat vykdomi svetimų kalbų (ypač dalykinių kalbų) mokymo ir mokymosi, tarpkultūrinės komunikacijos tyrimai. | doc. dr. Jolita Šliogerienė
Telefonas (8 5) 274 4864
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmpvbGl0YS5zbGlvZ2VyaWVuZUB2aWxuaXVzdGVjaC5sdCI+am9saXRhLnNsaW9nZXJpZW5lQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
|
Vadovė doc. dr. Jolita Šliogerienė
Grupę sudaro:
prof. dr. Irena Darginavičienė,
doc. dr. Jelena Suchanova,
doc. dr. Robert Leščinskij,
dr. Pavel Skorupa,
dokt. Viktorija Jakučionytė,
dokt. Alisa Stunžaitė,
lekt. Ivona Baranovska,
lekt. Jūratė Butkienė,
lekt. Lina Dubikaltytė-Raugalienė,
lekt. Dalia Gulbinskienė,
lekt. Regina Juškienė,
lekt. Tatjana Dubovičienė,
lekt. Luca Pavan,
lekt. Rūta Lasauskienė,
Grupę sudaro:
prof. dr. Irena Darginavičienė,
doc. dr. Jelena Suchanova,
doc. dr. Robert Leščinskij,
dr. Pavel Skorupa,
dokt. Viktorija Jakučionytė,
dokt. Alisa Stunžaitė,
lekt. Ivona Baranovska,
lekt. Jūratė Butkienė,
lekt. Lina Dubikaltytė-Raugalienė,
lekt. Dalia Gulbinskienė,
lekt. Regina Juškienė,
lekt. Tatjana Dubovičienė,
lekt. Luca Pavan,
lekt. Rūta Lasauskienė,
2022 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Gulbinskienė Dalia; Mockienė Liudmila; Annamalai Nagaletchimee; Suchanova Jelena; Babušytė Diana. The Challenges and Opportunities of Teaching Languages Online. Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education / Arsénio Reis (eds.) ...[at all.]. Cham: Springer,
2022. ISBN 9783031229176, p. 373-383. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2022 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Mockienė Liudmila; Lasauskienė Rūta; Gulbinskienė Dalia; Rackevičienė Sigita; Suchanova Jelena. TED Talks for Public Speaking Skills and Global Citizenship in ESP Classroom. Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education / Arsénio Reis (eds.) ...[at all.]. Cham: Springer, 2022. ISBN 9783031229176, p. 391-401. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Šliogerienė Jolita. Social media use in university studies. Cham: Springer, 2020. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 11.786]
2019 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Rackevičienė Sigita; Burkšaitienė Nijolė; Mažeikienė Viktorija; Mockienė Liudmila; Šliogerienė Jolita; Crible Ludivine; Abuczki Ágnes; Zikánová Šárka; Péter Furkó B.. Fuzzy boundaries in the different functions and translations of the discourse marker and (annotated in TED Talks). Fuzzy boundaries in discourse studies : theoretical, methodological, and lexico-grammatical fuzziness / editors: Péter B. Furkó, Ildikó Vaskó, Csilla Ilona Dér, Dorte Madsen. Cham: Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9783030275723, p. 239-257. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.357]
2018 - Suchanova Jelena; Mockienė Liudmila; Šliogerienė Jolita. A paradigm shift in teaching business English vocabulary. Establishing predominance of English for specific purposes within adult English language teaching / edited by Nadežda Stojković and Nijolė Burkšaitienė. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018. ISBN 1527511596, p. 119-133. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2022. ISBN 9783031229176, p. 373-383. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2022 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Mockienė Liudmila; Lasauskienė Rūta; Gulbinskienė Dalia; Rackevičienė Sigita; Suchanova Jelena. TED Talks for Public Speaking Skills and Global Citizenship in ESP Classroom. Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education / Arsénio Reis (eds.) ...[at all.]. Cham: Springer, 2022. ISBN 9783031229176, p. 391-401. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Šliogerienė Jolita. Social media use in university studies. Cham: Springer, 2020. [M.kr.:S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 11.786]
2019 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Rackevičienė Sigita; Burkšaitienė Nijolė; Mažeikienė Viktorija; Mockienė Liudmila; Šliogerienė Jolita; Crible Ludivine; Abuczki Ágnes; Zikánová Šárka; Péter Furkó B.. Fuzzy boundaries in the different functions and translations of the discourse marker and (annotated in TED Talks). Fuzzy boundaries in discourse studies : theoretical, methodological, and lexico-grammatical fuzziness / editors: Péter B. Furkó, Ildikó Vaskó, Csilla Ilona Dér, Dorte Madsen. Cham: Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9783030275723, p. 239-257. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.357]
2018 - Suchanova Jelena; Mockienė Liudmila; Šliogerienė Jolita. A paradigm shift in teaching business English vocabulary. Establishing predominance of English for specific purposes within adult English language teaching / edited by Nadežda Stojković and Nijolė Burkšaitienė. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018. ISBN 1527511596, p. 119-133. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.071]
Straipsniai WoS ir Scopus DB
2024 - Stunžaitė Alisa; Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Fostering creative English for specific purposes studies: implementation of flipped classroom method during COVID-19 pandemic at Antanas Gustaitis’ Aviation Institute, Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania. Creativity studies. Vilnius: Vilniaus Gedimino technikos universitetas. ISSN 2345-0479. vol. 17, iss. 1 (2024), p. 117-130. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2024 - Skorupa Pavel; Stunžaitė Alisa; Dubovičienė Tatjana. Analysing impactful slogans in WHO’s immunisation campaigns: Study on linguistic strategies for promoting vaccination. Respectus philologicus. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-8295. 2024, no. 45(50), p. 25-37[Aut.lankų sk.: 0.929]
2024 - Baranovska-Vasiljeva Ivona. Enhancing learners’ awareness of presentation literacy to stimulate interactive and creative learning in tertiary education. Creativity studies. Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2345-0479. vol. 17, iss. 1 (2024), p. 27-40. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2024 - Nangle Benjamin M.; López Parreño Jorge; Nangle Conor M.; Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Gulbinskienė Dalia. An Analysis of the Most Common L1 Interference Grammar, Vocabulary and Syntax Errors of Lithuanian Learners in Written English. Sustainable multilingualism = Darnioji daugiakalbystė. .. ISSN 2335-2019. vol. 24, iss. 1 (2024), p. 79-105[Aut.lankų sk.: 1.929]
2023 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Karaciejūtė Vitalija; Gulbinskienė Dalia. Lietuvių kalbos diskurso žymikliai ir jų ryšiaidaugiakalbiame tekstyne. Darnioji daugiakalbystė = Sustainable multilingualism. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas. ISSN 2335-2019. vol. 22 (2023), p. 258-272. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2023 - Diržytė Aistė; Perminas Aidas; Kaminskis Lukas; Žebrauskas Giedrius; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita; Suchanova Jelena; Rimašiūtė-Knabikienė Romualda; Patapas Aleksandras; Gajdosikienė Indrė. Factors contributing to dropping out of adults’ programming e-learning. Heliyon. Oxford: Elsevier. vol. 9, iss. 12 (2023), p. 649-669. [M.kr.:S 006; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2023 - Darginavičienė Irena. The multilingualism: Language and cultural identity. Logos. Vilnius: VO "Logos". ISSN 0868-7692. 2023, Nr. 116, p. 167-174. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2023 - Darginavičienė Irena. Integration of cutting-edge technological advancements into the educational process: benefits, challenges and risks. Logos. Vilnius: VO "Logos". ISSN 0868-7692. 2023, Nr. 117, p. 188-195. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2022 - Darginavičienė Irena. Dvilypis diskurso analizės pobūdis. Logos. Vilnius: VO "Logos". ISSN 0868-7692. 2022, Nr. 113, p. 85-94. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2022 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Karaciejūtė Vitalija; Gulbinskienė Dalia; Annamalai Nagaletchimee. Lithuanian Discourse Markers in Parallel Corpus for Teaching Translation Awareness. Pedagogika. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto švietimo akademija. ISSN 1392-0340. t. 145, Nr. 1 (2022), p. 117-134. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2022 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Lobato Miranda Guilhermina; Mockienė Liudmila; Gulbinskienė Dalia. Discourse-Annotated Corpus for Foreign Language Teaching/Learning: Prior Knowledge Meaning. Pedagogika. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. vol. 147, no. 3 (2022), p. 183-197. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2022 - Darginavičienė Irena; Šliogerienė Jolita. Remote learning versus traditional learning: Attitudes of university students. RUDN journal of philosophy. Moscow: People's Friendship University of Russia. ISSN 2313-2302. vol. 26, no. 1 (2022), p. 194-206. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2021 - Burkšaitienė Nijolė; Leščinskij Robert; Suchanova Jelena; Šliogerienė Jolita. Self-directedness for sustainable learning in university studies: Lithuanian students' perspective. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 13, iss. 16 (2021), p. [1-14]. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2021 - Valiukienė Vita; Dubikaltytė-Raugalienė Lina. La multifonctionnalité des constructions françaises avec le verbe finir : étude basée sur un corpus français-lituanien. Kalbotyra. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1517. t. 74 (2021), p. 247-267. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2021 - Darginavičienė Irena. Variability in European Union document translations. Logos. Vilnius: VO "Logos". ISSN 0868-7692. 2021, Nr. 108, p. 190-198. [M.kr.:H
004] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2021 - Diržytė Aistė; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita; Vijaikis Aivaras; Perminas Aidas; Kaminskis Lukas; Žebrauskas Giedrius; Mačiulaitis Kęstutis. Peer-to-peer confirmation, positive automatic thoughts, and flourishing of computer programming e-learners. Sustainability. Basel: MDPI. vol. 13, iss. 21 (2021), p. 1-24. [M.kr.:S 006; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.714]
2021 - Burkšaitienė Nijolė; Šliogerienė Jolita. Lithuanian undergraduate students’ approaches to learning English for Specific Purposes. Journal of education culture and society. Wrocław: University of Wrocław. ISSN 2081-1640. vol. 12, no. 1 (2021), p. 469-477. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2020 - Darginavičienė Irena; Šliogerienė Jolita. Learners’ perceptions of performance in major speaking activities at tertiary level. Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. vol. 8, no. 2 (2020), p. 135-145. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Rackevičienė Sigita; Burkšaitienė Nijolė; Mockienė Liudmila; Šliogerienė Jolita; Gulbinskienė Dalia. Annotating Causal Discourse Markers ‘because’ and ‘so’ for Learning English as a Foreign Language. Pedagogika = Pedagogy : mokslo darbai. Vilnius: Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. t. 137, Nr. 1 (2020), p. 193-207. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2020 - Jakučionytė Viktorija. Cross-cultural communication: creativity and politeness strategies across cultures. A comparison of Lithuanian and American cultures. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 13, iss. 1 (2020), p. 164-178. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2020 - Darginavičienė Irena; Ignotaitė Indrė. Code-switching in the computer-mediated communication. RUDN Journal of Sociology = Вестник Российского университета дружбы народов Серия: Социология. Moscow: People's Friendship University of Russia. ISSN 2313-2272. vol. 20, iss. 2 (2020), p. 405-415. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Darginavičienė Irena; Suchanova Jelena. Linguistic aspects as creativity expression in computer-mediated business communication. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 13, iss. 2 (2020), p. 325-335. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Jucevičienė Palmira; Sadauskienė Akvilė; Leščinskij Robert. The peculiarities of the organizational learning of clinicians and their causes. Electronic journal of knowledge management. Reading: Academic conferences and publishing international. ISSN 1479-4411. vol. 18, iss. 3 (2020), p. 269-284. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 1.143]
2019 - Darginavičienė Irena. Komunikacijos proceso multimodalumas. Logos. Vilnius: Logos. ISSN 0868-7692. 2019, Nr. 98, p. 146-153. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2019 - Šliogerienė Jolita; Stunžaitė Alisa. The perception of creative verbal communication in idiomaticity. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 12, iss. 2 (2019), p. 376-393. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2019 - Jaleniauskienė Evelina; Leščinskij Robert; Jucevičienė Palmira. Development of collaboration in the English for specific purposes courses: opportunities and challenges. Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. vol. 7, iss. 3 (2019), p. 311-327. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.214]
2018 - Burkšaitienė Nijolė; Šliogerienė Jolita. Students' experience of learning ESP: Findings from a case study in Lithuania. Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. vol. 6, no. 3 (2018), p. 489-500. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.857]
2018 - Šliogerienė Jolita. Is ESP standardized assessment feasible?. Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. vol. 6, no. 3 (2018), p. 525-534. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2017 - Gulbinskienė Dalia; Masoodi Marjan; Šliogerienė Jolita. Moodle as virtual learning environment in developing language skills, fostering metacognitive awareness and promoting learner autonomy. Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. t. 127, Nr. 3 (2017), p. 176-185. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.714]
Kiti straipsniai
2024 - Valiukienė Vita; Dubikaltytė-Raugalienė Lina. La polysémie de l’adverbe français déjà et ses équivalents en lituanien. Feuille de philologie comparée lituanienne et française. Collection lituanienne. Tome XII. Limoges: Presses Universitaires de Limoges, 2024. ISBN 9782842878801, p. 19-33[Aut.lankų sk.: 1.071]
2022 - Gulbinskienė Dalia; Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė. Teaching sustainability communication in higher education: Applying case study method based on social media. Beyond philology. Gdansk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. ISSN 1732-1220. Nr. 19/1 (2022), p. 279-301. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.643]
2023 - Bagdonavičiūtė Jovita; Lasauskienė Jolanta. Academic English: Challenges experienced by Chinese postgraduate students in Lithuania. ICERI 2023 : 16th international conference of education, research and innovation. 13th–15th November 2023, Seville Spain : proceedings. Valencia: IATED Academy, 2023. ISBN 9788409559428, p. 7974-7981. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2022 - Pavan Luca. Detecting main topics using dictionary-based topic analysis. International journal of linguistics, literature and translation. London: Al-Kindi Center for Research and Development. ISSN 2708-0099. vol. 5, iss. 12 (2022), p. 48-52. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2022 - Pavan Luca. A survey of some Italian literature works using sentiment analysis. International journal of linguistics, literature and translation. London: Al-Kindi Center for Research and Development. ISSN 2708-0099. vol. 5, iss. 1 (2022), p. 117-121. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2021 - Pavan Luca. Comparing lexicons diachronically in Italian literary corpora. International journal of linguistics, literature and translation. London: Al-Kindi Center for Research and Development. ISSN 2708-0099. vol. 4, iss. 8 (2021), p. 85-89. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2021 - Gulbinskienė Dalia; Dubovičienė Tatjana; Lasauskienė Rūta. Direct and indirect speech acts in politicians posts on social networks. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai. Vilnius: Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija. ISSN 2424-6131. vol. 6, iss. 1 (2021), p. 285-302. [M.kr.:H 004; S 005; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2021 - Gulbinskienė Dalia; Dubovičienė Tatjana; Lasauskienė Rūta. Direct and indirect speech acts in politicians posts on social networks. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai. Vilnius: Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija. ISSN 2424-6131. vol. 6, iss. 1 (2021), p. 285-302. [M.kr.:H 004; S 005; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2018 - Darginavičienė Irena. Preferred techniques for learning ESP lexis by Generation Z. Kultura i Edukacja = Culture and Education. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. ISSN 1230-266X. 2018, no. 2(120), p. 37-50. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2018 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Burkšaitienė Nijolė; Rackevičienė Sigita; Šliogerienė Jolita. Annotating discourse marker because in TED Talks. Drivers for progress in the global society : the 5th European interdisciplinary forum 2017 (EIF 2017) Vilnius (Lithuania) / editors Agota Giedrė Raišiene, Yuriy Bilan. Bologna: EDlearning, 2018. ISBN 9788887729474, p. 165-175. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2017 - Dubovičienė Tatjana; Skorupa Pavel. Passive voice as a means of impersonal presentation of facts in English quality press. Žmogus ir žodis : mokslo darbai. Svetimosios kalbos. Vilnius: Lietuvos edukologijos universitetas. ISSN 1392-8600. T. 19, Nr. 3 (2017), p. 38-47. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2016 - Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Pronouns as means of impersonal presentation in English quality press. Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology. Vilnius: Technika. ISSN 2351-714X. Vol. 24, no. 2 (2016), p. 82-89. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2015 - Dubikaltytė-Raugalienė Lina. Prancūzų kalbos įvardžio ON vartojimo ypatumai lietuvių moksliniame diskurse. Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology. Vilnius: Technika. ISSN 2351-714X. vol. 23, no. 2 (2015), p. 127-137. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2015 - Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Linguistic characteristics of commercial and social advertising slogans. Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology. Vilnius: Technika. ISSN 2351-714X. vol. 23, no. 2 (2015), p. 108-118. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2015 - Rusu Olivia; Juškienė Regina; Samson Nicolas. La traduction comme exercice pedagogique dans l'enseignement des technolectes. L'enseignement des langues de specialite et l'apport du TAL. Craiova: Editura Universitaria, 2015. ISBN 9786061409150, p. 181-189. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2014 - Juškienė Regina; Rusu Olivia Cristina. L'utilisation de l'environnement virtuel moodle dans l'enseignement a distance des langues. Limbaje aplicate in mediul academic : volum colectiv. Iasi: Performantica, 2014. ISBN 9786066852357, p. 130-137. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2014 - Dubovičienė Tatjana; Skorupa Pavel. The analysis of some stylistic features of english advertising slogans. Žmogus ir žodis / Vilniaus pedagoginis universitetas. Vilnius: VPU leidykla. ISSN 1392-8600. t. 16, Nr. 3 (2014), p. 62-76. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2014 - Leščinskij Robert. Use of methodology for content and language integrated learning at Petras Vileišis progymnasium. Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 22, Nr. 2 (2014), p. 148-154. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2014 - Skorupa Pavel. Shocking contents in social and commercial advertising. Creativity studies. Vilnius: Technika. ISSN 2345-0479. vol. 7, no. 2 (2014), p. 69-81. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2013 - Leščinskij Robert. Linguistic features of English and Russian dictionaries (A comparative study). Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 21, nr. 1 (2013), p. 35-44. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2013 - Rusu Olivia Cristina; Juškienė Regina. Une experience d'enseignement transnational de la regeneration des friches industrielles en Roumanie et Lithuanie. EPC 2013: Prima conferinta internationala educatie-profesionalizare-creatie in societatea cunoasterii. 28-29 noiembrie 2013, Iasi, Romania. Iasi: Performantica,
2013. ISBN 9786066850674, p. 281-287. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2013 - Baranovskaja Ivona; Skorupa Pavel. Some aspects of English idiom in traditional media classification and the problem of translation into Lithuanian. Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 21, nr. 1 (2013), p. 5-12. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2012 - Skorupa Pavel; Baranovskaja Ivona. English idiomatic words and their equivalents in Lithuanian as terms in traditional media. Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 20, nr. 2 (2012), p. 194-206. [M.kr.:H 004]
2011 - Baranovskaja Ivona; Skorupa Pavel. Some aspects of culture teaching in foreign language and esp classes: cultural scripts and small talk. Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 19, nr. 2 (2011). [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2010 - Kavaliauskienė Galina; Suchanova Jelena. “Read-to-Write-Tasks” in English for specific purposes classes. Santalka. Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 18, nr. 4 (2010), p. 57-65. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2009 - Butkienė Jūratė. Leksikografinės minimaliųjų žodynų problemos ir jų teorinė interpretacija. Santalka. Filosofija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 17, nr. 2 (2009), p. 4-10. [M.kr.:H 001] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2009 - Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Idiomaticity of English business terms and their equivalents in Lithuanian. Santalka. Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 17, nr. 4 (2009) (2009), p. 52-61. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2008 - Suchanova Jelena; Šliogerienė Jolita. Autonomijos skatinimas mokantis mišriuoju (hibridiniu) būdu. Naujasis kalbų mokymas; naujasis kalbų mokymasis = New language teaching : new language learning : mokslinių straipsnių rinkinys. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas, 2008. ISBN 9789955914006, p. 130-135. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.429]
2008 - Suchanova Jelena. Metakognityvumas ir jo sudedamosios dalys (samprata ir klasifikavimas). Santalka : Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 16, no. 2 (2008), p. 91-97. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2008 - Katalynaitė Rūta Elžbieta; Dubikaltytė-Raugalienė Lina. Leksiniai prancūzų mokslo kalbos aspektai. Santalka : Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 16, no. 2 (2008), p. 47-56. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2006 - Suchanova Jelena; Šliogerienė Jolita. Metakognityvinės taktikos ir strategijos įtaka užsienio kalbos mokymosi rezultatams. Santalka: filologija, edukologija = Coactivity: phylology, educology. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 14, nr. 2 (2006), p. 45-53. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2006 - Suchanova Jelena. Enhancing creativity through the development of metacognitive skills. Radoša personība: zinātnisko rakstu krājums / Kreativitātes centrs. T. 4. Riga: Izdevniecība Kreativitātes centrs, 2006. ISBN 9984390675, p. 123-129. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2006 - Dubikaltytė Lina. Specialybės teksto supratimo sunkumai dėl prancūzų kalbos sangrąžinių veiksmažodžių vartojimo ypatumų. Santalka. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 14, nr. 2 (2006), p. 9-13. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2006 - Katalynaitė Rūta Elžbieta; Dubikaltytė Lina. Savarankiškų užsienio kalbos studijų intensyvinimas ir kokybės gerinimas. Asmenybė ir kultūra / Vilniaus Gedimino technikos universitetas. Humanitarinis institutas. Vilnius: Technika, 2006. ISBN 9986059526, p. 172-202. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 2.214]
2006 - Juškienė Regina; Velička Aleksandras. Aktyvusis užsienio kalbų mokymo metodas. Santalka. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 14, nr. 2 (2006), p. 15-19. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2005 - Šliogerienė Jolita; Suchanova Jelena. Metakognityvinių įgūdžių ugdymo būtinybė aukštosiose mokyklose. Tiltai : humanitariniai ir socialiniai mokslai. Klaipėda: Klaipėdos universitetas. ISSN 1392-3137. 2005, Nr. 3(23), p. 77-82. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.429]
2004 - Šliogerienė Jolita; Suchanova Jelena. Promoting research of autodidactic ESP projections. Zinatniskie raksti = Scientific articles /Riga teacher training and educational management academy. [D.] IV. Rīga: RPUIVU, 2004. ISBN 9984689530, p. 27-34. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2004 - Netikšienė A.; Šliogerienė Jolita. Developing language skills in teaching ESP. Filologija : mokslo darbai : proceedings. Vilnius: Technika. ISSN 1392-592X.
2004, Nr. 12, p. 157-164. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2004 - Suchanova Jelena. Implementing lexical approach in teaching ESP. Tiltai : mokslo darbai. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1648-3979. 2004, Nr. 19, p. 125-133. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2004 - Leonavičiūtė E.; Suchanova Jelena. Theoretical and practical implications of lexical approach in ESP?. Kalbų mokymas integracijos į Europos Sąjungą kontekste : konferencijos, skirtos VGTU Užsienio kalbų katedros 40-mečiui, medžiaga. Vilnius: Technika, 2004. ISBN 9986057698, p. 168-181. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2004 - Suchanova Jelena. The value of self-directed professional development in pedagogic innovations. Starptautiskā zinātniskā konference "Teorija un prakse skolotāju izglītība II" : 2004 gada 5-6 aprīlis. Riga: RPIVA, 2004. ISBN 9984689298, p. 255-262. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2003 - Marina Valerija; Suchanova Jelena. Economic and business terms in English language text - books and their Lithuanian equivalents. Verslas, vadyba ir studijos' 2002 : konferencijos, skirtos profesoriaus habilituoto daktaro Kazimiero Antanavičiaus (1937-1998) 65-osioms gimimo metinėms paminėti, straipsnių rinkinys. T. 2. Vilnius: Technika, 2003. ISBN 9986056381, p. 231-236. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.429]
2003 - Suchanova Jelena; Marina Valerija. Economic and business terms in English and Lithuanian. Лингводидактические аспекты английского языка делового общения : Материалы конференции. Москва: Уникум-Центр, 2003. ISBN 5782500751, p. 103-110. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2002 - Butkienė Jūratė. Some problematic aspects of grammar in teaching and learning a foreign language. Filologija : mokslo darbai : proceedings. Vilnius: Technika. ISSN 1392-592X. 2002, nr. 10, p. 30-42. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2002 - Dubikaltytė Lina. Anglų kalbos interferencija mokantis prancūzų kalbos. Filologija : mokslo darbai : proceedings. Vilnius: Technika. ISSN 1392-592X. 2002, nr. 10, p. 43-48. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.429]
2024 - Stunžaitė Alisa; Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Fostering creative English for specific purposes studies: implementation of flipped classroom method during COVID-19 pandemic at Antanas Gustaitis’ Aviation Institute, Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania. Creativity studies. Vilnius: Vilniaus Gedimino technikos universitetas. ISSN 2345-0479. vol. 17, iss. 1 (2024), p. 117-130. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2024 - Skorupa Pavel; Stunžaitė Alisa; Dubovičienė Tatjana. Analysing impactful slogans in WHO’s immunisation campaigns: Study on linguistic strategies for promoting vaccination. Respectus philologicus. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-8295. 2024, no. 45(50), p. 25-37[Aut.lankų sk.: 0.929]
2024 - Baranovska-Vasiljeva Ivona. Enhancing learners’ awareness of presentation literacy to stimulate interactive and creative learning in tertiary education. Creativity studies. Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2345-0479. vol. 17, iss. 1 (2024), p. 27-40. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2024 - Nangle Benjamin M.; López Parreño Jorge; Nangle Conor M.; Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Gulbinskienė Dalia. An Analysis of the Most Common L1 Interference Grammar, Vocabulary and Syntax Errors of Lithuanian Learners in Written English. Sustainable multilingualism = Darnioji daugiakalbystė. .. ISSN 2335-2019. vol. 24, iss. 1 (2024), p. 79-105[Aut.lankų sk.: 1.929]
2023 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Karaciejūtė Vitalija; Gulbinskienė Dalia. Lietuvių kalbos diskurso žymikliai ir jų ryšiaidaugiakalbiame tekstyne. Darnioji daugiakalbystė = Sustainable multilingualism. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas. ISSN 2335-2019. vol. 22 (2023), p. 258-272. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2023 - Diržytė Aistė; Perminas Aidas; Kaminskis Lukas; Žebrauskas Giedrius; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita; Suchanova Jelena; Rimašiūtė-Knabikienė Romualda; Patapas Aleksandras; Gajdosikienė Indrė. Factors contributing to dropping out of adults’ programming e-learning. Heliyon. Oxford: Elsevier. vol. 9, iss. 12 (2023), p. 649-669. [M.kr.:S 006; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2023 - Darginavičienė Irena. The multilingualism: Language and cultural identity. Logos. Vilnius: VO "Logos". ISSN 0868-7692. 2023, Nr. 116, p. 167-174. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2023 - Darginavičienė Irena. Integration of cutting-edge technological advancements into the educational process: benefits, challenges and risks. Logos. Vilnius: VO "Logos". ISSN 0868-7692. 2023, Nr. 117, p. 188-195. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2022 - Darginavičienė Irena. Dvilypis diskurso analizės pobūdis. Logos. Vilnius: VO "Logos". ISSN 0868-7692. 2022, Nr. 113, p. 85-94. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2022 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Karaciejūtė Vitalija; Gulbinskienė Dalia; Annamalai Nagaletchimee. Lithuanian Discourse Markers in Parallel Corpus for Teaching Translation Awareness. Pedagogika. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto švietimo akademija. ISSN 1392-0340. t. 145, Nr. 1 (2022), p. 117-134. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2022 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Lobato Miranda Guilhermina; Mockienė Liudmila; Gulbinskienė Dalia. Discourse-Annotated Corpus for Foreign Language Teaching/Learning: Prior Knowledge Meaning. Pedagogika. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. vol. 147, no. 3 (2022), p. 183-197. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2022 - Darginavičienė Irena; Šliogerienė Jolita. Remote learning versus traditional learning: Attitudes of university students. RUDN journal of philosophy. Moscow: People's Friendship University of Russia. ISSN 2313-2302. vol. 26, no. 1 (2022), p. 194-206. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2021 - Burkšaitienė Nijolė; Leščinskij Robert; Suchanova Jelena; Šliogerienė Jolita. Self-directedness for sustainable learning in university studies: Lithuanian students' perspective. Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. vol. 13, iss. 16 (2021), p. [1-14]. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2021 - Valiukienė Vita; Dubikaltytė-Raugalienė Lina. La multifonctionnalité des constructions françaises avec le verbe finir : étude basée sur un corpus français-lituanien. Kalbotyra. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1517. t. 74 (2021), p. 247-267. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.500]
2021 - Darginavičienė Irena. Variability in European Union document translations. Logos. Vilnius: VO "Logos". ISSN 0868-7692. 2021, Nr. 108, p. 190-198. [M.kr.:H
004] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2021 - Diržytė Aistė; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė; Šliogerienė Jolita; Vijaikis Aivaras; Perminas Aidas; Kaminskis Lukas; Žebrauskas Giedrius; Mačiulaitis Kęstutis. Peer-to-peer confirmation, positive automatic thoughts, and flourishing of computer programming e-learners. Sustainability. Basel: MDPI. vol. 13, iss. 21 (2021), p. 1-24. [M.kr.:S 006; S 007; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.714]
2021 - Burkšaitienė Nijolė; Šliogerienė Jolita. Lithuanian undergraduate students’ approaches to learning English for Specific Purposes. Journal of education culture and society. Wrocław: University of Wrocław. ISSN 2081-1640. vol. 12, no. 1 (2021), p. 469-477. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2020 - Darginavičienė Irena; Šliogerienė Jolita. Learners’ perceptions of performance in major speaking activities at tertiary level. Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. vol. 8, no. 2 (2020), p. 135-145. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Rackevičienė Sigita; Burkšaitienė Nijolė; Mockienė Liudmila; Šliogerienė Jolita; Gulbinskienė Dalia. Annotating Causal Discourse Markers ‘because’ and ‘so’ for Learning English as a Foreign Language. Pedagogika = Pedagogy : mokslo darbai. Vilnius: Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. t. 137, Nr. 1 (2020), p. 193-207. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2020 - Jakučionytė Viktorija. Cross-cultural communication: creativity and politeness strategies across cultures. A comparison of Lithuanian and American cultures. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 13, iss. 1 (2020), p. 164-178. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2020 - Darginavičienė Irena; Ignotaitė Indrė. Code-switching in the computer-mediated communication. RUDN Journal of Sociology = Вестник Российского университета дружбы народов Серия: Социология. Moscow: People's Friendship University of Russia. ISSN 2313-2272. vol. 20, iss. 2 (2020), p. 405-415. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Darginavičienė Irena; Suchanova Jelena. Linguistic aspects as creativity expression in computer-mediated business communication. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 13, iss. 2 (2020), p. 325-335. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2020 - Jucevičienė Palmira; Sadauskienė Akvilė; Leščinskij Robert. The peculiarities of the organizational learning of clinicians and their causes. Electronic journal of knowledge management. Reading: Academic conferences and publishing international. ISSN 1479-4411. vol. 18, iss. 3 (2020), p. 269-284. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 1.143]
2019 - Darginavičienė Irena. Komunikacijos proceso multimodalumas. Logos. Vilnius: Logos. ISSN 0868-7692. 2019, Nr. 98, p. 146-153. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2019 - Šliogerienė Jolita; Stunžaitė Alisa. The perception of creative verbal communication in idiomaticity. Creativity studies. Vilnius: VGTU Press. ISSN 2345-0479. vol. 12, iss. 2 (2019), p. 376-393. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2019 - Jaleniauskienė Evelina; Leščinskij Robert; Jucevičienė Palmira. Development of collaboration in the English for specific purposes courses: opportunities and challenges. Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. vol. 7, iss. 3 (2019), p. 311-327. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.214]
2018 - Burkšaitienė Nijolė; Šliogerienė Jolita. Students' experience of learning ESP: Findings from a case study in Lithuania. Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. vol. 6, no. 3 (2018), p. 489-500. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.857]
2018 - Šliogerienė Jolita. Is ESP standardized assessment feasible?. Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. vol. 6, no. 3 (2018), p. 525-534. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2017 - Gulbinskienė Dalia; Masoodi Marjan; Šliogerienė Jolita. Moodle as virtual learning environment in developing language skills, fostering metacognitive awareness and promoting learner autonomy. Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. t. 127, Nr. 3 (2017), p. 176-185. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.714]
Kiti straipsniai
2024 - Valiukienė Vita; Dubikaltytė-Raugalienė Lina. La polysémie de l’adverbe français déjà et ses équivalents en lituanien. Feuille de philologie comparée lituanienne et française. Collection lituanienne. Tome XII. Limoges: Presses Universitaires de Limoges, 2024. ISBN 9782842878801, p. 19-33[Aut.lankų sk.: 1.071]
2022 - Gulbinskienė Dalia; Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė. Teaching sustainability communication in higher education: Applying case study method based on social media. Beyond philology. Gdansk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. ISSN 1732-1220. Nr. 19/1 (2022), p. 279-301. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.643]
2023 - Bagdonavičiūtė Jovita; Lasauskienė Jolanta. Academic English: Challenges experienced by Chinese postgraduate students in Lithuania. ICERI 2023 : 16th international conference of education, research and innovation. 13th–15th November 2023, Seville Spain : proceedings. Valencia: IATED Academy, 2023. ISBN 9788409559428, p. 7974-7981. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2022 - Pavan Luca. Detecting main topics using dictionary-based topic analysis. International journal of linguistics, literature and translation. London: Al-Kindi Center for Research and Development. ISSN 2708-0099. vol. 5, iss. 12 (2022), p. 48-52. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2022 - Pavan Luca. A survey of some Italian literature works using sentiment analysis. International journal of linguistics, literature and translation. London: Al-Kindi Center for Research and Development. ISSN 2708-0099. vol. 5, iss. 1 (2022), p. 117-121. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2021 - Pavan Luca. Comparing lexicons diachronically in Italian literary corpora. International journal of linguistics, literature and translation. London: Al-Kindi Center for Research and Development. ISSN 2708-0099. vol. 4, iss. 8 (2021), p. 85-89. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2021 - Gulbinskienė Dalia; Dubovičienė Tatjana; Lasauskienė Rūta. Direct and indirect speech acts in politicians posts on social networks. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai. Vilnius: Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija. ISSN 2424-6131. vol. 6, iss. 1 (2021), p. 285-302. [M.kr.:H 004; S 005; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2021 - Gulbinskienė Dalia; Dubovičienė Tatjana; Lasauskienė Rūta. Direct and indirect speech acts in politicians posts on social networks. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai. Vilnius: Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija. ISSN 2424-6131. vol. 6, iss. 1 (2021), p. 285-302. [M.kr.:H 004; S 005; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]
2018 - Darginavičienė Irena. Preferred techniques for learning ESP lexis by Generation Z. Kultura i Edukacja = Culture and Education. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. ISSN 1230-266X. 2018, no. 2(120), p. 37-50. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2018 - Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė; Burkšaitienė Nijolė; Rackevičienė Sigita; Šliogerienė Jolita. Annotating discourse marker because in TED Talks. Drivers for progress in the global society : the 5th European interdisciplinary forum 2017 (EIF 2017) Vilnius (Lithuania) / editors Agota Giedrė Raišiene, Yuriy Bilan. Bologna: EDlearning, 2018. ISBN 9788887729474, p. 165-175. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2017 - Dubovičienė Tatjana; Skorupa Pavel. Passive voice as a means of impersonal presentation of facts in English quality press. Žmogus ir žodis : mokslo darbai. Svetimosios kalbos. Vilnius: Lietuvos edukologijos universitetas. ISSN 1392-8600. T. 19, Nr. 3 (2017), p. 38-47. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2016 - Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Pronouns as means of impersonal presentation in English quality press. Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology. Vilnius: Technika. ISSN 2351-714X. Vol. 24, no. 2 (2016), p. 82-89. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2015 - Dubikaltytė-Raugalienė Lina. Prancūzų kalbos įvardžio ON vartojimo ypatumai lietuvių moksliniame diskurse. Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology. Vilnius: Technika. ISSN 2351-714X. vol. 23, no. 2 (2015), p. 127-137. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2015 - Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Linguistic characteristics of commercial and social advertising slogans. Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology. Vilnius: Technika. ISSN 2351-714X. vol. 23, no. 2 (2015), p. 108-118. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2015 - Rusu Olivia; Juškienė Regina; Samson Nicolas. La traduction comme exercice pedagogique dans l'enseignement des technolectes. L'enseignement des langues de specialite et l'apport du TAL. Craiova: Editura Universitaria, 2015. ISBN 9786061409150, p. 181-189. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2014 - Juškienė Regina; Rusu Olivia Cristina. L'utilisation de l'environnement virtuel moodle dans l'enseignement a distance des langues. Limbaje aplicate in mediul academic : volum colectiv. Iasi: Performantica, 2014. ISBN 9786066852357, p. 130-137. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2014 - Dubovičienė Tatjana; Skorupa Pavel. The analysis of some stylistic features of english advertising slogans. Žmogus ir žodis / Vilniaus pedagoginis universitetas. Vilnius: VPU leidykla. ISSN 1392-8600. t. 16, Nr. 3 (2014), p. 62-76. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2014 - Leščinskij Robert. Use of methodology for content and language integrated learning at Petras Vileišis progymnasium. Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 22, Nr. 2 (2014), p. 148-154. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2014 - Skorupa Pavel. Shocking contents in social and commercial advertising. Creativity studies. Vilnius: Technika. ISSN 2345-0479. vol. 7, no. 2 (2014), p. 69-81. [M.kr.:S 008] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2013 - Leščinskij Robert. Linguistic features of English and Russian dictionaries (A comparative study). Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 21, nr. 1 (2013), p. 35-44. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2013 - Rusu Olivia Cristina; Juškienė Regina. Une experience d'enseignement transnational de la regeneration des friches industrielles en Roumanie et Lithuanie. EPC 2013: Prima conferinta internationala educatie-profesionalizare-creatie in societatea cunoasterii. 28-29 noiembrie 2013, Iasi, Romania. Iasi: Performantica,
2013. ISBN 9786066850674, p. 281-287. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2013 - Baranovskaja Ivona; Skorupa Pavel. Some aspects of English idiom in traditional media classification and the problem of translation into Lithuanian. Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 21, nr. 1 (2013), p. 5-12. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2012 - Skorupa Pavel; Baranovskaja Ivona. English idiomatic words and their equivalents in Lithuanian as terms in traditional media. Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 20, nr. 2 (2012), p. 194-206. [M.kr.:H 004]
2011 - Baranovskaja Ivona; Skorupa Pavel. Some aspects of culture teaching in foreign language and esp classes: cultural scripts and small talk. Santalka: Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 19, nr. 2 (2011). [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2010 - Kavaliauskienė Galina; Suchanova Jelena. “Read-to-Write-Tasks” in English for specific purposes classes. Santalka. Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 18, nr. 4 (2010), p. 57-65. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2009 - Butkienė Jūratė. Leksikografinės minimaliųjų žodynų problemos ir jų teorinė interpretacija. Santalka. Filosofija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 17, nr. 2 (2009), p. 4-10. [M.kr.:H 001] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2009 - Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Idiomaticity of English business terms and their equivalents in Lithuanian. Santalka. Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 17, nr. 4 (2009) (2009), p. 52-61. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2008 - Suchanova Jelena; Šliogerienė Jolita. Autonomijos skatinimas mokantis mišriuoju (hibridiniu) būdu. Naujasis kalbų mokymas; naujasis kalbų mokymasis = New language teaching : new language learning : mokslinių straipsnių rinkinys. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas, 2008. ISBN 9789955914006, p. 130-135. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.429]
2008 - Suchanova Jelena. Metakognityvumas ir jo sudedamosios dalys (samprata ir klasifikavimas). Santalka : Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 16, no. 2 (2008), p. 91-97. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2008 - Katalynaitė Rūta Elžbieta; Dubikaltytė-Raugalienė Lina. Leksiniai prancūzų mokslo kalbos aspektai. Santalka : Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. Vol. 16, no. 2 (2008), p. 47-56. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2006 - Suchanova Jelena; Šliogerienė Jolita. Metakognityvinės taktikos ir strategijos įtaka užsienio kalbos mokymosi rezultatams. Santalka: filologija, edukologija = Coactivity: phylology, educology. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 14, nr. 2 (2006), p. 45-53. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2006 - Suchanova Jelena. Enhancing creativity through the development of metacognitive skills. Radoša personība: zinātnisko rakstu krājums / Kreativitātes centrs. T. 4. Riga: Izdevniecība Kreativitātes centrs, 2006. ISBN 9984390675, p. 123-129. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.500]
2006 - Dubikaltytė Lina. Specialybės teksto supratimo sunkumai dėl prancūzų kalbos sangrąžinių veiksmažodžių vartojimo ypatumų. Santalka. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 14, nr. 2 (2006), p. 9-13. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2006 - Katalynaitė Rūta Elžbieta; Dubikaltytė Lina. Savarankiškų užsienio kalbos studijų intensyvinimas ir kokybės gerinimas. Asmenybė ir kultūra / Vilniaus Gedimino technikos universitetas. Humanitarinis institutas. Vilnius: Technika, 2006. ISBN 9986059526, p. 172-202. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 2.214]
2006 - Juškienė Regina; Velička Aleksandras. Aktyvusis užsienio kalbų mokymo metodas. Santalka. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 14, nr. 2 (2006), p. 15-19. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.357]
2005 - Šliogerienė Jolita; Suchanova Jelena. Metakognityvinių įgūdžių ugdymo būtinybė aukštosiose mokyklose. Tiltai : humanitariniai ir socialiniai mokslai. Klaipėda: Klaipėdos universitetas. ISSN 1392-3137. 2005, Nr. 3(23), p. 77-82. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.429]
2004 - Šliogerienė Jolita; Suchanova Jelena. Promoting research of autodidactic ESP projections. Zinatniskie raksti = Scientific articles /Riga teacher training and educational management academy. [D.] IV. Rīga: RPUIVU, 2004. ISBN 9984689530, p. 27-34. [M.kr.:S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2004 - Netikšienė A.; Šliogerienė Jolita. Developing language skills in teaching ESP. Filologija : mokslo darbai : proceedings. Vilnius: Technika. ISSN 1392-592X.
2004, Nr. 12, p. 157-164. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2004 - Suchanova Jelena. Implementing lexical approach in teaching ESP. Tiltai : mokslo darbai. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1648-3979. 2004, Nr. 19, p. 125-133. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 0.643]
2004 - Leonavičiūtė E.; Suchanova Jelena. Theoretical and practical implications of lexical approach in ESP?. Kalbų mokymas integracijos į Europos Sąjungą kontekste : konferencijos, skirtos VGTU Užsienio kalbų katedros 40-mečiui, medžiaga. Vilnius: Technika, 2004. ISBN 9986057698, p. 168-181. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2004 - Suchanova Jelena. The value of self-directed professional development in pedagogic innovations. Starptautiskā zinātniskā konference "Teorija un prakse skolotāju izglītība II" : 2004 gada 5-6 aprīlis. Riga: RPIVA, 2004. ISBN 9984689298, p. 255-262. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2003 - Marina Valerija; Suchanova Jelena. Economic and business terms in English language text - books and their Lithuanian equivalents. Verslas, vadyba ir studijos' 2002 : konferencijos, skirtos profesoriaus habilituoto daktaro Kazimiero Antanavičiaus (1937-1998) 65-osioms gimimo metinėms paminėti, straipsnių rinkinys. T. 2. Vilnius: Technika, 2003. ISBN 9986056381, p. 231-236. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.429]
2003 - Suchanova Jelena; Marina Valerija. Economic and business terms in English and Lithuanian. Лингводидактические аспекты английского языка делового общения : Материалы конференции. Москва: Уникум-Центр, 2003. ISBN 5782500751, p. 103-110. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2002 - Butkienė Jūratė. Some problematic aspects of grammar in teaching and learning a foreign language. Filologija : mokslo darbai : proceedings. Vilnius: Technika. ISSN 1392-592X. 2002, nr. 10, p. 30-42. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.929]
2002 - Dubikaltytė Lina. Anglų kalbos interferencija mokantis prancūzų kalbos. Filologija : mokslo darbai : proceedings. Vilnius: Technika. ISSN 1392-592X. 2002, nr. 10, p. 43-48. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.429]
Tarptautinis projektas „Virtual Reality for Vocationally Oriented Language Learning (VR-VOLL)”, tarptautinė programa ERASMUS+ ; veikla: KA2: Cooperation Partnerships in Vocational Education and Training. 2022 - 2024.
Tarptautinis projektas “Cultural Studies in Business (CSB)“, tarptautinė programa ERASMUS+, veikla KA2: Strategic partnership in the field of higher education. 2018 – 2020.
Tarptautinis projektas “Cultural Studies in Business (CSB)“, tarptautinė programa ERASMUS+, veikla KA2: Strategic partnership in the field of higher education. 2018 – 2020.
-
- Puslapio administratoriai:
- Gabija Velykytė
- Milda Gumbytė
- Dovilė Lisauskienė
- Karolina Kardokaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė