2021-06-10
Kūryba, darant "Meno pažinimo" darbą, transformavosi į verslą
Saviraiška gali būti labai įvairi. VILNIUS TECH studentė Mišel Karolina Nikolajeva (PINF 19/4), darydama „Meno pažinimo“ kūrybinį darbą -orientacinį žaidimą, tuo pačiu kūrė ir savo verslą.
Questas – tai orientacinis žaidimas, susietas su konkrečia tematika. Šio žaidimo esmė: pasitelkiant telefoną įveikti kelių “stotelių” maršrutą, atliekant užduotis per tam tikrą laiką. Studentės sukurta įmonė kuria visiems norintiems orientacinius žaidimus - Questus Vilniaus Senamiestyje ir ne tik.
Kaip vyksta žaidimas?
Formuojant komandą iš 3 - 4 žaidėjų, pagal pasirinktą nuotykio temą, žaidimo dalyviai gauna pradinio taško koordinates ir konkrečias taisykles. Komanda seka nurodymus savo išmaniajame telefone, pasiekus tam tikrą “stotelę”, atlieka užduotis, gauna tolimesnius nurodymus ir keliauja toliau.
Susipažinkite su studentės rezultatu- moderniais, interaktyviais žaidimais čia: QUESTAS
Įvaizdinė nuotrauka- iš studentės archyvo
Questas – tai orientacinis žaidimas, susietas su konkrečia tematika. Šio žaidimo esmė: pasitelkiant telefoną įveikti kelių “stotelių” maršrutą, atliekant užduotis per tam tikrą laiką. Studentės sukurta įmonė kuria visiems norintiems orientacinius žaidimus - Questus Vilniaus Senamiestyje ir ne tik.
Kaip vyksta žaidimas?
Formuojant komandą iš 3 - 4 žaidėjų, pagal pasirinktą nuotykio temą, žaidimo dalyviai gauna pradinio taško koordinates ir konkrečias taisykles. Komanda seka nurodymus savo išmaniajame telefone, pasiekus tam tikrą “stotelę”, atlieka užduotis, gauna tolimesnius nurodymus ir keliauja toliau.
Susipažinkite su studentės rezultatu- moderniais, interaktyviais žaidimais čia: QUESTAS
Įvaizdinė nuotrauka- iš studentės archyvo