Pradžia
[ Stojantiesiems ]
Bakalauro ir vientisosios studijos
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
- #VILNIUSTECHmoko
- #klauskKŪRĖJO
- Suprojektuok savo ateitį
- Moksleiviams ir mokykloms
- Koleginės studijos
- Bakalauro ir vientisosios studijos
- Magistrantūros studijos
- Doktorantūros studijos
- Kolegijų absolventams
- Nuotolinės studijos
- Ištęstinės studijos
- Studijos aukštesniuose kursuose
- Dalinės studijos
- Kvalifikacijos tobulinimo kursai
- Studijų aplinka
- Kontaktai
Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centras
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 274 4949
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCI+cHJpZW1pbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminą laiko stojantieji į kraštovaizdžio architektūros studijų programą.
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas vyksta per bendrojo priėmimo stojamųjų egzaminų sesiją.
Egzaminas susideda iš dviejų dalių.
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas vyksta per bendrojo priėmimo stojamųjų egzaminų sesiją.
Egzaminas susideda iš dviejų dalių.
Stojantysis privalo atlikti visas užduotis.
Jei neatliekama bent viena užduotis arba ji įvertinama nuliu, egzaminas laikomas neišlaikytu. Neišlaikyto egzamino įvertinimai į LAMA BPO priėmimo duomenų bazę neįvedami, ir stojantysis negali dalyvauti stojimo konkurse.
Jei neatliekama bent viena užduotis arba ji įvertinama nuliu, egzaminas laikomas neišlaikytu. Neišlaikyto egzamino įvertinimai į LAMA BPO priėmimo duomenų bazę neįvedami, ir stojantysis negali dalyvauti stojimo konkurse.
I dalis
Kraštovaizdžio architektūros formų kompozicija
Užduoties tikslas – įvertinti stojančiųjų į menų srities kraštovaizdžio architektūros studijų programą gebėjimus komponuoti abstrakčius, erdvinius ir tūrinius ar realius daiktus ir figūras nurodytame kontekste, mokėjimą grafiškai pavaizduoti savo sukurtąją kraštovaizdžio formų kompoziciją perspektyvos vaizde ir tinkamai ją sukomponuoti popieriaus lape.
Stebėdami, jausdami ir analizuodami gamtą ir žmogaus sukurtą aplinką mes įgyjame supratimą apie mus supančių erdvių charakterį, daiktų formas, jų dydžius ir sąryšius. Pavyzdžiui, kokia yra medžio ar krūmo lajos forma, kokio dydžio yra medis lyginant su pastatu, koks yra laiptų pločio ir aukščio santykis, iš kokių medžiagų pastatytos namo sienos, ant ko laikosi terasos stogas ir pan. Šie potyriai, teorijos žinios bei praktiniai įgūdžiai, įgyti bendrojo, specialaus ar papildomo lavinimo mokykloje braižybos, dailės ir kitose pamokose ir užsiėmimuose, sudaro pagrindą šioms užduotims atlikti.
Užduoties pavadinime vartojamas terminas kraštovaizdžio architektūros formos šiuo atveju apima aplinkos elementų (pvz., medis, tvenkinys, šlaitas, laiptai, terasa, pastogė ir pan.) ir kitų daiktų (pvz., suolas, žibintas, stalas, kėdė ir pan.) formas ir žmonių figūras.
Egzamino metu pagal pateiktą užduotį įsivaizduojamoje ar konkrečiai nurodytoje gamtos ir žmogaus suformuotoje aplinkoje reikia sukurti erdvinę kraštovaizdžio architektūros kompoziciją. Sukurta kompozicija pavaizduojama plane – vaizde iš viršaus (a), vaizde iš priekio, matomame žmogaus akių lygyje (b), ir perspektyvoje iš viršaus – iš paukščio skrydžio (c). Užduotis atliekama nespalvotu grafito pieštuku be braižymo priemonių.
Užduotis atliekama viename A3 formato lape.
Užduočiai atlikti skiriamos 4 valandos.
Maksimalus įvertinimas – 60 balų.
Kraštovaizdžio architektūros formų kompozicija
Užduoties tikslas – įvertinti stojančiųjų į menų srities kraštovaizdžio architektūros studijų programą gebėjimus komponuoti abstrakčius, erdvinius ir tūrinius ar realius daiktus ir figūras nurodytame kontekste, mokėjimą grafiškai pavaizduoti savo sukurtąją kraštovaizdžio formų kompoziciją perspektyvos vaizde ir tinkamai ją sukomponuoti popieriaus lape.
Stebėdami, jausdami ir analizuodami gamtą ir žmogaus sukurtą aplinką mes įgyjame supratimą apie mus supančių erdvių charakterį, daiktų formas, jų dydžius ir sąryšius. Pavyzdžiui, kokia yra medžio ar krūmo lajos forma, kokio dydžio yra medis lyginant su pastatu, koks yra laiptų pločio ir aukščio santykis, iš kokių medžiagų pastatytos namo sienos, ant ko laikosi terasos stogas ir pan. Šie potyriai, teorijos žinios bei praktiniai įgūdžiai, įgyti bendrojo, specialaus ar papildomo lavinimo mokykloje braižybos, dailės ir kitose pamokose ir užsiėmimuose, sudaro pagrindą šioms užduotims atlikti.
Užduoties pavadinime vartojamas terminas kraštovaizdžio architektūros formos šiuo atveju apima aplinkos elementų (pvz., medis, tvenkinys, šlaitas, laiptai, terasa, pastogė ir pan.) ir kitų daiktų (pvz., suolas, žibintas, stalas, kėdė ir pan.) formas ir žmonių figūras.
Egzamino metu pagal pateiktą užduotį įsivaizduojamoje ar konkrečiai nurodytoje gamtos ir žmogaus suformuotoje aplinkoje reikia sukurti erdvinę kraštovaizdžio architektūros kompoziciją. Sukurta kompozicija pavaizduojama plane – vaizde iš viršaus (a), vaizde iš priekio, matomame žmogaus akių lygyje (b), ir perspektyvoje iš viršaus – iš paukščio skrydžio (c). Užduotis atliekama nespalvotu grafito pieštuku be braižymo priemonių.
Užduotis atliekama viename A3 formato lape.
Užduočiai atlikti skiriamos 4 valandos.
Maksimalus įvertinimas – 60 balų.
II dalis
Atmintinis akademinis priešinys
Užduoties tikslas – įvertinti stojančiųjų į menų srities kraštovaizdžio architektūros studijų programą gebėjimus piešinyje pavaizduoti menamus geometrinius objektus bei kitus daiktus, aprašytus užduotyje: teisingai pavaizduoti nurodytų objektų formą, dydį, proporcijas ir padėtį erdvėje, harmoningai sukomponuoti juos tarpusavyje, išryškinti jų medžiagų savybes naudojant liniją, brūkšnį, šešėlį ir visa tai įkomponuoti pateiktame popieriaus lape.
Egzamino metu stojančiajam tekstine forma pateikiama užduotis, kurioje apibūdinami tūriniai objektai, pavyzdžiui, kubas, piramidė, rutulys, prizmė, ritinys, pagrindo plokštuma ir kt., ir buities daiktai, pavyzdžiui, kibiras, laistytuvas, ąsotis, stalas, puodas ir kt. Stojantysis harmoningai sukomponuoja šiuos objektus ant pagrindo plokštumos, pasirenka vaizdavimo kryptį ir pavaizduoja pateiktame popieriaus lape. Piešinys atliekamas nespalvotu grafito pieštuku be braižymo priemonių.
Užduotis atliekama A3 formato vatmano lape.
Užduočiai atlikti skiriamos 3 valandos.
Maksimalus įvertinimas – 40 balų.
Atmintinis akademinis priešinys
Užduoties tikslas – įvertinti stojančiųjų į menų srities kraštovaizdžio architektūros studijų programą gebėjimus piešinyje pavaizduoti menamus geometrinius objektus bei kitus daiktus, aprašytus užduotyje: teisingai pavaizduoti nurodytų objektų formą, dydį, proporcijas ir padėtį erdvėje, harmoningai sukomponuoti juos tarpusavyje, išryškinti jų medžiagų savybes naudojant liniją, brūkšnį, šešėlį ir visa tai įkomponuoti pateiktame popieriaus lape.
Egzamino metu stojančiajam tekstine forma pateikiama užduotis, kurioje apibūdinami tūriniai objektai, pavyzdžiui, kubas, piramidė, rutulys, prizmė, ritinys, pagrindo plokštuma ir kt., ir buities daiktai, pavyzdžiui, kibiras, laistytuvas, ąsotis, stalas, puodas ir kt. Stojantysis harmoningai sukomponuoja šiuos objektus ant pagrindo plokštumos, pasirenka vaizdavimo kryptį ir pavaizduoja pateiktame popieriaus lape. Piešinys atliekamas nespalvotu grafito pieštuku be braižymo priemonių.
Užduotis atliekama A3 formato vatmano lape.
Užduočiai atlikti skiriamos 3 valandos.
Maksimalus įvertinimas – 40 balų.
-
- Puslapio administratoriai:
- Karolina Kardokaitė
- Inga Naudžiūnė
- Justė Rožėnė
- Neda Černiauskaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė