Pradžia
Stojantiesiems
Magistrantūros studijos
Informacija stojantiesiems
UAB “CyberCare” Klientų aptarnavimo specialistų grupės vadovės Laimos Rožėnaitės paskaita
- VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
- #VILNIUSTECHmoko
- #klauskKŪRĖJO
- Atviras VILNIUS TECH
- Suprojektuok savo ateitį
- Moksleiviams ir mokykloms
- Bakalauro ir vientisosios studijos
-
Magistrantūros studijos
- Prašymų registravimas
- Studijų programos
- Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
- Hibridinės studijos
- Individualizuotos magistrantūros studijos
- Studijų kaina
- Stojimo tvarka
- Galimybių aprašas
- Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
- Atviras magistrantūros kursas
- Kolegijų absolventų priėmimas
- Informacija stojantiesiems
- Doktorantūros studijos
- Kolegijų absolventams
- Nuotolinės studijos
- Ištęstinės studijos
- Studijos aukštesniuose kursuose
- Dalinės studijos
- Kvalifikacijos tobulinimo kursai
- Studijų aplinka
- Kontaktai
Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centras
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 274 4949
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCI+cHJpZW1pbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
2023-04-21
UAB “CyberCare” Klientų aptarnavimo specialistų grupės vadovės Laimos Rožėnaitės paskaita
Vadybos katedros kvietimu 2023 m. balandžio 24 d. 18.10 val. SRK-I 713 a. atvyksta UAB “CyberCare” Klientų aptarnavimo specialistų grupės vadovė Laima Rožėnaitė.
Lektorės patirtis su klientų aptarnavimu siekia daugiau nei 6 metus.
Paskaitos tema: Klientų aptarnavimo klaidos ir pamokos. Aptarnaujant konkretų produktą ar paslaugas visuomet yra dvi pusės: klientas ir aptarnavimas. Ar klientas visada yra teisus? Kaip išlikti profesionaliems ir išlaikyti ilgalaikį bendravimą su klientu?
Paskaita vyks lietuvių kalba.
Paskaitos moderatorė – dr. Vilma Tamulienė, docentė
Lektorės patirtis su klientų aptarnavimu siekia daugiau nei 6 metus.
Paskaitos tema: Klientų aptarnavimo klaidos ir pamokos. Aptarnaujant konkretų produktą ar paslaugas visuomet yra dvi pusės: klientas ir aptarnavimas. Ar klientas visada yra teisus? Kaip išlikti profesionaliems ir išlaikyti ilgalaikį bendravimą su klientu?
Paskaita vyks lietuvių kalba.
Paskaitos moderatorė – dr. Vilma Tamulienė, docentė