Pradžia
Stojantiesiems
Magistrantūros studijos
Informacija stojantiesiems
Verslo vadybos fakulteto studentai dalinasi įspūdžiais iš dalyvavimo hakatone „Positive Impact Challenge“
- VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
- #VILNIUSTECHmoko
- #klauskKŪRĖJO
- Atviras VILNIUS TECH
- Suprojektuok savo ateitį
- Moksleiviams ir mokykloms
- Bakalauro ir vientisosios studijos
-
Magistrantūros studijos
- Prašymų registravimas
- Studijų programos
- Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
- Hibridinės studijos
- Individualizuotos magistrantūros studijos
- Studijų kaina
- Stojimo tvarka
- Galimybių aprašas
- Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
- Atviras magistrantūros kursas
- Kolegijų absolventų priėmimas
- Informacija stojantiesiems
- Doktorantūros studijos
- Kolegijų absolventams
- Nuotolinės studijos
- Ištęstinės studijos
- Studijos aukštesniuose kursuose
- Dalinės studijos
- Kvalifikacijos tobulinimo kursai
- Studijų aplinka
- Kontaktai
Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centras
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 274 4949
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCI+cHJpZW1pbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
2024-02-27
Verslo vadybos fakulteto studentai dalinasi įspūdžiais iš dalyvavimo hakatone „Positive Impact Challenge“
Š. m. vasario 12 – 14 d. renginių ciklo „Manage Days‘24“ metu vyko VILNIUS TECH Verslo vadybos fakulteto kartu su VšĮ „Lietuvos inovacijų centru“ organizuotas hakatonas „Posstive Impact Challenge“, kuriame aktyviai dalyvavo Verslo vadybos fakulteto bakalauro ir magistratūros studijų studentai.
Studentai džiaugėsi turiningai praleistu laiku, įgytais naujais įgūdžiais bei žiniomis. Bei dalinasi savo patirtimi su Verslo vadybos fakulteto bendruomene:
„Vasario 12-14 dienomis turėjau nuostabią progą dalyvauti Positive Impact Challenge, kuriame kartu su kitomis komandomis sprendėme socialiniams inovatoriams kylančius iššūkius. Vos tik išgirdau apie galimybę dalyvauti šiame renginyje nei kiek nesudvejojau pamėginti užsiregistruoti, nes tai pasirodė, kaip puiki galimybė „perlipti per save“ ir taip turiningai praleisti laiką vietoje, kur galima užmegzti ypatingai svarbių ryšių bei įgauti reikiamos patirties ateities karjerai. Svarbiausia renginyje turėjome galimybę asmeniškai prisidėti prie įmonės „Textale“ kelionės verslo pasaulyje, kuriant skaitmeninį sprendimą, kuris galėtų prisidėti prie šio socialinio verslo efektyvumo ir sėkmės, ką tikrai galėčiau įvardyti, kaip neįkainojama patirtį.
Pasitarę su kitais grupiokais, nutarėme, kad vertėtų išmėginti savo jėgas šiame renginyje, kadangi iki šiol sukauptos žinios ir patirtis tikrai gali praversti norint laimėti šį konkursą. Taip pat vienas iš faktorių, kas paskatino sudalyvauti renginyje, tai galėtų būti studijų grupės motyvacija čia save išbandyti.
Socialinio verslo „Textale“ pateiktas iššūkis - tai kompleksinio (fizinio ir skaitmeninio) C2B2C bei B2B sprendimo paieškos. Jis leis patenkinti net kelių suinteresuotųjų šalių poreikius. Vartotojams, aprangos prekių ženklams, pardavėjams bei aktualių paslaugų teikėjams leis patogiai dalyvauti žiedinėje ekonomikoje. Nuo galimybės parduoti ar padovanoti, iki valymo, taisymo, kitų būtinų paslaugų užsakymo: viskas pasiekiama vadinamuoju One Stop Shop sprendimu, kuriant naujas galimybes aplinkai ir žmonėms. Reikalingas skaitmeninis sprendimas mobilioji programėlė (ar kitas skaitmeninis sprendimas) skirta aprangos dovanojimui, perpardavimui, priežiūrai ir taisymui su integruota galimybe TEXTALE taškų lojalumo programai vystyti. Produktas yra svarbus TEXTALE platformos elementas, skirtas geriausiai vartotojo patirčiai užtikrinti ir veiklos konkurencingumui didinti. Jis veikia kaip bendra sistemos dalis antriniam daiktų panaudojimui skatinti, praplečiant platformos galimybes.
Su kolegomis pasiūlėme skaitmeninį sprendimą, kurio pagalba vartotojai galės naudotis šios įmonės paslaugomis bei kaupti lojalumo taškus, kuriuos galės iškeisti į tam tikrus prizus. Mano manymu, įdomiausias sprendimas, kurį pasiūlėme įmonei tai visa lojalumo programos sistema, nuo jos vizualinio pateikimo iki prizų lentynos sudarymo. Vartotojai galės gyvai sekti, kokią naudą jie suteikia žemei ir kokie tvarūs jie yra naudodamiesi šios įmonės paslaugomis, ko pasekoje už tai galės gauti įvairius prizus.
Kadangi studijuoju marketingo sritį ir jau begalę metų užsiimu grafinio dizaino kūrimu, visą tai pritaikyti drąsiai galėjau ir šiame konkurse. Vilnius TECH įgytos marketingo žinios padėjo išgryninti tai, ko iš įmonės gali norėti vartotojas (sukurtos apklausos, atlikti rinkos tyrimai), o jau turimi grafinio dizaino įgūdžiai man padėjo sukurti programėlės prototipo dizainą.
Iš esmės, mano nuomone, dalyvaujant hackatone, iš to galima rasti vien tik privalumų, kadangi juose susitinka įvairiausių sričių specialistai, kas suteikia galimybę bendradarbiauti ir bendrauti su įvairių sričių ekspertais, mokytis iš jų ir taip plėsti savo profesinį akiratį. Taip pat hakatonai yra organizuojami siekiant rasti sprendimus konkrečioms socialinėms, ekonominėms ar kitoms problemoms, na, o tai reiškia, kad dalyvaujant juose yra galimybė tiesiogiai prisidėti prie labai svarbių visuomenės iššūkių sprendimo.
Šiame hakatone turėjau galimybę tiek įgyti, tiek sutvirtinti labai įvairių sričių žinias, susitikti su įvairiausių sričių ekspertais ir pasisemti įkvepimo bei žinių iš jų. Manau, kad kiekvienas laiptelis ir kiekviena akimirka, kuria praleidau šiame renginyje turės svarų indelį mano ateities projektuose bei svajonėse.
Ar rekomenduočiau šią veiklą ir kitiems? Nors anksčiau visada ir svarstydavau sudalyvauti tokio tipo renginyje, tačiau visad pabijodavau išlipti iš savo komforto zonos ir tiesiog apeidavau registracijos puslapį, tačiau šį kartą susiklosčius palankioms aplinkybėms nusprendžiau „perlipti per save“ ir galų gale tuo visiškai nepasigailėjau. Jeigu kažko ir gailiuosi po šio renginio, tai tik to, kad to nenusprendžiau padaryti dar anksčiau, nes tokiu būdu praleidau labai daug galimybių, tačiau, kaip sakoma juk niekada ne vėlu.“ – teigia Verslo vadybos bakalauro studijų programos, MVno-22 akademinės grupės studentas Žygimantas Augustas Kuzma, kurio komanda pelnė prizinę 3 vietą.
Galimybe dalyvauti hakatone pasinaudojo ir Verslo vadybos studijų programos magistrantas, studijuojantis Organizacijų valdymo specializacijoje, Andrius Poškus:
“Apie hakatoną sužinojome iš Inovacijų teorijos studijų dalyko dėstytojo Verslo technologijų ir verslininkystės katedros profesoriaus - partnerio dr. Artūro Jakubavičiaus. Aplamai tai buvo įdomi ir naudinga patirtis, ypač darbas su nepažįstamais žmonėmis, turint limituotą laiko tarpą užduočiai atlikti. Norėčiau patarti visiems studentams - nepraleisti tokių galimybių, kadangi tai naudinga patirtis kuriant savo pažinčių ratą ir praktikuojantis dirbti greitu tempu. Esant tokioms situacijoms, mūsų komanda, įrodė, kad kritinis mastymas ir žvilgsnis į visą situaciją pasitelkiant analitinius įgūdžius galima ne tik pasiekti rezultato, bet išsiaiškinti tikruosius kliento poreikius” - teigia 2 prizinę vietą laimėjusios komandos “Vilniaus meškinai” atstovas.
Verslo vadybos savaitgalinių nuotolinių studijų studentas, MVno-22 akad. gr. seniūnas Marius Poškus subūrė „Vilniaus pingvinais“ pasivadinusią bei 3 prizinę vietą laimėjusią komandą. Dalinamės Mariaus mintimis apie dalyvavimą hakatone:
„Hackatonas davė labai stiprių pažinčių, viena iš jų yra net Vinted įkūrėja. Per hackatoną galėjau išbandyti savo rolę komandoje, kaip lyderis, kuri labai patiko ir atnešė netgi prizinę vietą. Labai patiko vėl pitchinti prieš auditoriją, iki šiol pamenu jaudulį prieš lipimą ant svenos, o vėliau, pakalbėjus, serotonino antplūdį. Trumpai reziumuojant, tai yra geriausias būdas atsitraukti nuo darbo ir rutinos, nes esi priverstas pamiršti viską ir susitelkti sprendžiant duotą problemą.“ – teigia MVno-22 akad. gr. seniūnas.
Džiaugiamės studentų dalyvavimu, aktyvumu ir žingeidumu, bei tikimės, kad teigiama patirtis paskatins ir kitus studentus dalyvauti panašaus pobūdžio renginiuose.
Apie hakatoną daugiau informacijos rasite čia.
Studentai džiaugėsi turiningai praleistu laiku, įgytais naujais įgūdžiais bei žiniomis. Bei dalinasi savo patirtimi su Verslo vadybos fakulteto bendruomene:
„Vasario 12-14 dienomis turėjau nuostabią progą dalyvauti Positive Impact Challenge, kuriame kartu su kitomis komandomis sprendėme socialiniams inovatoriams kylančius iššūkius. Vos tik išgirdau apie galimybę dalyvauti šiame renginyje nei kiek nesudvejojau pamėginti užsiregistruoti, nes tai pasirodė, kaip puiki galimybė „perlipti per save“ ir taip turiningai praleisti laiką vietoje, kur galima užmegzti ypatingai svarbių ryšių bei įgauti reikiamos patirties ateities karjerai. Svarbiausia renginyje turėjome galimybę asmeniškai prisidėti prie įmonės „Textale“ kelionės verslo pasaulyje, kuriant skaitmeninį sprendimą, kuris galėtų prisidėti prie šio socialinio verslo efektyvumo ir sėkmės, ką tikrai galėčiau įvardyti, kaip neįkainojama patirtį.
Pasitarę su kitais grupiokais, nutarėme, kad vertėtų išmėginti savo jėgas šiame renginyje, kadangi iki šiol sukauptos žinios ir patirtis tikrai gali praversti norint laimėti šį konkursą. Taip pat vienas iš faktorių, kas paskatino sudalyvauti renginyje, tai galėtų būti studijų grupės motyvacija čia save išbandyti.
Socialinio verslo „Textale“ pateiktas iššūkis - tai kompleksinio (fizinio ir skaitmeninio) C2B2C bei B2B sprendimo paieškos. Jis leis patenkinti net kelių suinteresuotųjų šalių poreikius. Vartotojams, aprangos prekių ženklams, pardavėjams bei aktualių paslaugų teikėjams leis patogiai dalyvauti žiedinėje ekonomikoje. Nuo galimybės parduoti ar padovanoti, iki valymo, taisymo, kitų būtinų paslaugų užsakymo: viskas pasiekiama vadinamuoju One Stop Shop sprendimu, kuriant naujas galimybes aplinkai ir žmonėms. Reikalingas skaitmeninis sprendimas mobilioji programėlė (ar kitas skaitmeninis sprendimas) skirta aprangos dovanojimui, perpardavimui, priežiūrai ir taisymui su integruota galimybe TEXTALE taškų lojalumo programai vystyti. Produktas yra svarbus TEXTALE platformos elementas, skirtas geriausiai vartotojo patirčiai užtikrinti ir veiklos konkurencingumui didinti. Jis veikia kaip bendra sistemos dalis antriniam daiktų panaudojimui skatinti, praplečiant platformos galimybes.
Su kolegomis pasiūlėme skaitmeninį sprendimą, kurio pagalba vartotojai galės naudotis šios įmonės paslaugomis bei kaupti lojalumo taškus, kuriuos galės iškeisti į tam tikrus prizus. Mano manymu, įdomiausias sprendimas, kurį pasiūlėme įmonei tai visa lojalumo programos sistema, nuo jos vizualinio pateikimo iki prizų lentynos sudarymo. Vartotojai galės gyvai sekti, kokią naudą jie suteikia žemei ir kokie tvarūs jie yra naudodamiesi šios įmonės paslaugomis, ko pasekoje už tai galės gauti įvairius prizus.
Kadangi studijuoju marketingo sritį ir jau begalę metų užsiimu grafinio dizaino kūrimu, visą tai pritaikyti drąsiai galėjau ir šiame konkurse. Vilnius TECH įgytos marketingo žinios padėjo išgryninti tai, ko iš įmonės gali norėti vartotojas (sukurtos apklausos, atlikti rinkos tyrimai), o jau turimi grafinio dizaino įgūdžiai man padėjo sukurti programėlės prototipo dizainą.
Iš esmės, mano nuomone, dalyvaujant hackatone, iš to galima rasti vien tik privalumų, kadangi juose susitinka įvairiausių sričių specialistai, kas suteikia galimybę bendradarbiauti ir bendrauti su įvairių sričių ekspertais, mokytis iš jų ir taip plėsti savo profesinį akiratį. Taip pat hakatonai yra organizuojami siekiant rasti sprendimus konkrečioms socialinėms, ekonominėms ar kitoms problemoms, na, o tai reiškia, kad dalyvaujant juose yra galimybė tiesiogiai prisidėti prie labai svarbių visuomenės iššūkių sprendimo.
Šiame hakatone turėjau galimybę tiek įgyti, tiek sutvirtinti labai įvairių sričių žinias, susitikti su įvairiausių sričių ekspertais ir pasisemti įkvepimo bei žinių iš jų. Manau, kad kiekvienas laiptelis ir kiekviena akimirka, kuria praleidau šiame renginyje turės svarų indelį mano ateities projektuose bei svajonėse.
Ar rekomenduočiau šią veiklą ir kitiems? Nors anksčiau visada ir svarstydavau sudalyvauti tokio tipo renginyje, tačiau visad pabijodavau išlipti iš savo komforto zonos ir tiesiog apeidavau registracijos puslapį, tačiau šį kartą susiklosčius palankioms aplinkybėms nusprendžiau „perlipti per save“ ir galų gale tuo visiškai nepasigailėjau. Jeigu kažko ir gailiuosi po šio renginio, tai tik to, kad to nenusprendžiau padaryti dar anksčiau, nes tokiu būdu praleidau labai daug galimybių, tačiau, kaip sakoma juk niekada ne vėlu.“ – teigia Verslo vadybos bakalauro studijų programos, MVno-22 akademinės grupės studentas Žygimantas Augustas Kuzma, kurio komanda pelnė prizinę 3 vietą.
Galimybe dalyvauti hakatone pasinaudojo ir Verslo vadybos studijų programos magistrantas, studijuojantis Organizacijų valdymo specializacijoje, Andrius Poškus:
“Apie hakatoną sužinojome iš Inovacijų teorijos studijų dalyko dėstytojo Verslo technologijų ir verslininkystės katedros profesoriaus - partnerio dr. Artūro Jakubavičiaus. Aplamai tai buvo įdomi ir naudinga patirtis, ypač darbas su nepažįstamais žmonėmis, turint limituotą laiko tarpą užduočiai atlikti. Norėčiau patarti visiems studentams - nepraleisti tokių galimybių, kadangi tai naudinga patirtis kuriant savo pažinčių ratą ir praktikuojantis dirbti greitu tempu. Esant tokioms situacijoms, mūsų komanda, įrodė, kad kritinis mastymas ir žvilgsnis į visą situaciją pasitelkiant analitinius įgūdžius galima ne tik pasiekti rezultato, bet išsiaiškinti tikruosius kliento poreikius” - teigia 2 prizinę vietą laimėjusios komandos “Vilniaus meškinai” atstovas.
Verslo vadybos savaitgalinių nuotolinių studijų studentas, MVno-22 akad. gr. seniūnas Marius Poškus subūrė „Vilniaus pingvinais“ pasivadinusią bei 3 prizinę vietą laimėjusią komandą. Dalinamės Mariaus mintimis apie dalyvavimą hakatone:
„Hackatonas davė labai stiprių pažinčių, viena iš jų yra net Vinted įkūrėja. Per hackatoną galėjau išbandyti savo rolę komandoje, kaip lyderis, kuri labai patiko ir atnešė netgi prizinę vietą. Labai patiko vėl pitchinti prieš auditoriją, iki šiol pamenu jaudulį prieš lipimą ant svenos, o vėliau, pakalbėjus, serotonino antplūdį. Trumpai reziumuojant, tai yra geriausias būdas atsitraukti nuo darbo ir rutinos, nes esi priverstas pamiršti viską ir susitelkti sprendžiant duotą problemą.“ – teigia MVno-22 akad. gr. seniūnas.
Džiaugiamės studentų dalyvavimu, aktyvumu ir žingeidumu, bei tikimės, kad teigiama patirtis paskatins ir kitus studentus dalyvauti panašaus pobūdžio renginiuose.
Apie hakatoną daugiau informacijos rasite čia.