Svetainės struktūra
Mano VGTU
en
Pradžia
  • COVID-19
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Statutas
    • Strategija
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Kokybės užtikrinimas
    • Apdovanojimai
    • Etikos kodeksas
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Naujienos
    • VILNIUS TECH periodiniai leidiniai
    • Įvykiai
    • Darbo pasiūlymai
    • Parama universitetui
    • Alumni
  • Stojantiesiems
    • VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
    • Moksleiviams
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Doktorantūros studijos
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Interaktyvus video testas
    • Informacija stojantiesiems
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Karjera studentams
    • Studentams su negalia
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslui
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslininkai
    • Doktorantūra
    • Mokslo padaliniai
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslo darbai
    • Finansavimas mokslininkui ir mokslo tyrimams
    • Tarptautinės mokslo galimybės
    • Mokslo publikacijos
    • Pasiekimai
    • Edukologinių kompetencijų tobulinimas
    • Partneriai
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • VGTU kompetencijos sumanios specializacijos kryptyse
    • Tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Verslo dalyvavimas studijų procese
    • Mokslo padaliniai
    • Viešieji pirkimai
    • Nekilnojamojo turto aukcionai
    • Kontaktai
    • Karjeros dienos
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
Pradžia
en
Pradžia Mokslui Edukologinių kompetencijų tobulinimas Edukacinių kompetencijų grupė
  • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
  • Konferencijos ir renginiai
  • Mokslininkai
  • Doktorantūra
  • Mokslo padaliniai
  • Mokslo projektai ir tyrimai
  • Mokslo darbai
  • Finansavimas mokslininkui ir mokslo tyrimams
  • Tarptautinės mokslo galimybės
  • Mokslo publikacijos
  • Pasiekimai
  • Edukologinių kompetencijų tobulinimas
    • Naujienos
    • Edukacinių kompetencijų grupė
    • Edukologinių kompetencijų ekspertai
    • Pirminis inžinerinis ugdymas
    • Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas
  • Partneriai
  • Kontaktai
  • Apie mus
  • Siūlomi seminarai
  • Jūsų klausimai ir mintys
Apie mus
Edukacinių kompetencijų grupė (EKG) universitete veikia nuo 2016 m. Pagrindinis mūsų tikslas – suteikti dėstytojams galimybę tobulinti savo edukologines kompetencijas, nes tik nuolat tobulėjantis dėstytojas gali sėkmingai įveikti XXI-ojo amžiaus keliamus iššūkius ir atliepti pasikeitusius jaunosios kartos poreikius. Tradicinį mokymą, kurio pagrindas yra perteikti žinias, Vakarų Europos aukštosiose mokyklose pakeitusi mokymosi paradigma – kai studentas tampa sąmoningu ir aktyviu studijų dalyviu – įsigali ir Lietuvos aukštajame moksle. Tokia kaita dėstytojams kelia naujų uždavinių: taikyti aktyvinančius mokymosi metodus, modernius vertinimo būdus, žiūrėti į besimokantįjį kaip į lygiavertį partnerį.  Taigi EKG dalindamasi edukologinėmis naujovėmis su dėstytojais padeda jiems įveikti studijų procese kylančius  iššūkius, kūrybiškai  ieškoti galimų problemų sprendimo būdų.

Pagrindinės Edukacinių kompetencijų grupės funkcijos yra tokios:
- analizuoti dėstytojų edukologinių kompetencijų poreikį,
- organizuoti ir koordinuoti dėstytojų edukologinių kompetencijų tobulinimosi veiklas, atliepiant mokymosi visą gyvenimą nuostatas,
- vesti aukštojo mokslo didaktikos seminarus, 
- analizuoti ir apibendrinti dėstytojų edukologinių kompetencijų tobulinimosi rezultatus.

Siekdama į edukacinius procesus įtraukti kuo daugiau akademinės bendruomenės narių, EKG organizuoja ir koordinuoja edukologinių kompetencijų ekspertų (EKE) rengimą, koordinuoja ir vertina tęstinę jų veiklą bei daromą sklaidą, taip pat bendradarbiauja su studentų kuratoriais.
Dar viena, ne mažiau svarbi, funkcija EKG tenka organizuojant ir koordinuojant bendradarbiavimo veiklas su VGTU inžinerijos licėjaus moksleiviais. 
Galime drąsiai teigti, kad savo veiklomis prisidedame prie Vilnius Tech siekio teikti aukščiausios kokybės studijas tiek Lietuvos, tiek užsienio studentams.
Mūsų komanda:
dr. Ilona Valantinaitė
Vedėja
el. p. ilona.valantinaitė@vilniustech.lt
dr. Vida Navickienė
Edukologė
el. p. crypt:dmlkYS5uYXZpY2tpZW5lQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0:xx
dr. Lina Bagdžiūnaitė-Litvinaitienė
Vyriausioji specialistė
el. p. crypt:bGluYS5saXR2aW5haXRpZW5lQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0:xx
Elida Žalnieriūnienė
Vyresnioji specialistė
el. p. crypt:ZWxpZGEuemFsbmllcml1bmllbmVAdmlsbml1c3RlY2gubHQ=:xx
Erasmus+ vizitas Miuncheno technikos universitete

Gegužės 7-11 d. Edukacinių kompetencijų grupės lektorė Gražina Droessiger buvo išvykusi Erasmus+ mokymosi vizito į Miuncheno technikos universitetą (TUM). Vizito tikslas buvo apsilankyti šio Vokietijos universiteto padalinyje „ProLehre“, atsakingame už universiteto dėstytojų edukologinių kompetencijų tobulinimą. Centras „ProLehre“ įkurtas dar 1993 metais, tad turi sukaupęs daug vertingos patirties. 15 centro darbuotojų, bendradarbiaudami su kitais dviem Miuncheno universitetais, siūlo kvalifikacijos tobulinimo seminarus ir individualias konsultacijas didaktikos klausimais virš 5000 TUM dėstytojų. Seminarai yra mokami, juos gali lankyti ir kitų Bavarijos federalinės žemės universitetų darbuotojai. Kiekvienas centro darbuotojas yra atsakingas už tam tikrą universiteto fakultetą, su juo glaudžiai bendradarbiauja ir, atsižvelgdamas į fakultete dėstomų dalykų specifiką, rengia didaktines rekomendacijas, metodinę medžiagą bei konsultuoja dėstytojus. Dar viena centro teikiama paslauga yra paskaitų stebėjimas ir aptarimas. Dėstytojo pageidavimu „ProLehre“ darbuotojas apsilanko jo paskaitoje ar seminare, po to suteikia grįžtamąjį ryšį apie paskaitos tikslus ir uždavinius, jos struktūrą, taikytus dėstymo metodus, esant reikalui pateikia rekomendacijų, kaip gerinti dėstymo kokybę. 

Gražinos Droessiger nuomone, VILNIUS TECH Edukacinių kompetencijų grupės vykdomos veiklos iš esmės yra labai panašios. Tiek VILNIUS TECH, tiek TUM yra siūlomi seminarai apie aktyvaus dėstymo metodus, refleksiją, vertinimo metodus, prezentacijų rengimą, portfolio ir mišrųjį metodus ir pan. Niekuo nesiskiria ir interaktyvus seminarų vedimo būdas. VILNIUS TECH fakultetuose dirbantys edukologinių kompetencijų ekspertai atitinka Miuncheno technikos universitete savanoriškos veiklos pagrindais veikiančius multiplikatorius – tai patys universiteto dėstytojai, besidomintys aukštojo mokslo didaktikos klausimais ir aktyviai veikiantys fakultetuose. Po kolegiškų pokalbių su „ProLehre“ centro vadovu dr. Andreas Fleischmann ir kitais centro darbuotojais paaiškėjo, kad net sunkumai tiek VILNIUS TECH, tiek ir TUM yra panašūs, pvz., neretai reikia įdėti pastangų norint įtikinti dėstytojus praktinėmis tam tikrų metodų pritaikymo galimybėmis ir jų taikymo nauda. Kalbant apie skirtumus, reikia pastebėti, kad paskaitų stebėjimo paslauga vokiečiai dėstytojai naudojasi kur kas aktyviau nei lietuviai – VILNIUS TECH ji nėra populiari. Taip pat centro „ProLehre“ funkcijos yra platesnės – padalinys dirba ne vien su dėstytojais, bet ir studentais: teikia jiems įvairias konsultacijas mokymosi klausimais, organizuoja seminarus, taip pat remia ir vyresnių kursų studentų-tutorių veiklas. Šiuo metu „ProLehre“ yra jungiamas su kitu TUM padaliniu – „Medijų centru“. Pastarasis atsakingas už technologinių naujovių diegimą studijų procese, tad taip pat dėstytojams siūlo įvairių seminarų, kurių metu galima sužinoti apie vizualizavimo galimybes planšetiniais kompiuteriais, vertinimo organizavimą elektroniniu būdu, mokomųjų filmukų kūrimą ir pan.

Vizitas Miuncheno technikos universitete buvo naudingas visais atžvilgiais. Viena vertus, jis parodė, kad VILNIUS TECH Edukacinių kompetencijų grupė, universitete gyvuojanti vos trečius metus, jau turi kuo didžiuotis. Antra vertus, vizito metu įgyta patirtis ir gautos įžvalgos VILNIUS TECH edukologus neabejotinai pastūmės naujoms veikloms. 

Daugiau informacijos apie Miuncheno technikos universiteto centrus „ProLehre“ ir „Media Center“ rasite: https://www.prolehre.tum.de/en/home/
 
Universitetų aukštojo mokslo didaktikos centrai. Arba: Ar ir užsienyje dėstytojai turi mokytis mokyti?
Mintys po vizito Vienos technikos universitete (Austrija)

 

Svarbiausias VILNIUS TECH Edukacinių kompetencijų grupės tikslas – organizuoti edukologines veiklas dėstytojams ir skatinti juos taikyti inovatyvius metodus aktyvinant studentus. Todėl planuodamos vizitus pagal Erasmus+ mainų programą, užsienio aukštosiose mokyklose ieškome panašių padalinių, atsakingų už dėstytojų edukologinių kompetencijų tobulinimą. Per 2018-2019 metus iš viso aplankėme tris tokius centrus. 2018 m. pavasarį Vida viešėjo Talino technikos universiteto (TTU) Inžinerinės pedagogikos centre, Gražina – Miuncheno technikos universiteto (TUM) centre „ProLehre“, o šių, 2019 m., gegužės mėnesį jau drauge svečiavomės Vienos technikos universiteto (TUW) skyriuje „focus:lehre“. Šie centrai universitetuose sėkmingai veikia jau daugelį metų, pvz., TTU nuo 2001 m., o TUM net nuo 1993 m., tad turi sukaupę daug vertingos patirties. 

Su visais centrais jau prieš kelionę buvome užmezgusios ryšį, tad ir sutiktos buvome tikrai svetingai, o kiekviena sudaryta programa buvo intensyvi ir turininga, apimanti tiek pasidalijimą patirtimi su centrų darbuotojais, tiek dalyvavimą seminaruose, paskaitų stebėjimą, ekskursijas po skirtingus universitetų fakultetus, laboratorijas, susitikimus su dėstytojais ir pan. 

Labiausiai, žinoma, mus domino, kaip organizuojamas dėstytojų kvalifikacijos tobulinimas. Praktikos išties įvairios. Štai TUW, kuriame baziniai edukologiniai mokymai yra privalomi kiekvienam naujam dėstytojui, seminarus vedantys lektoriai yra samdomi iš išorės, o TTU ir TUM centrų darbuotojai, turintys pedagoginį – mokslinį krūvį, ir patys veda mokymus. Miuncheno technikos universiteto dėstytojai už dalyvavimą seminaruose privalo susimokėti dalyvio mokestį, o TTU ir TUW vidiniai mokymai, panašiai kaip VILNIUS TECH, organizuojami nemokamai. Be abejo, šalia mokymų siūlomos ir individualios konsultacijos dėstytojams, jų paskaitų stebėjimas ir aptarimas. Neretai taikoma praktika, kai dėstytojai stebi vieni kitų užsiėmimus, po to juos kolegiškai aptaria, pasidalija patarimais apie dėstymo metodus, studentų motyvavimą ir pan. Taip pat aktyviai bendradarbiaujama su fakultetais. Pavyzdžiui, kiekvienas TUM centro darbuotojas yra atsakingas už tam tikrą universiteto fakultetą, su juo palaiko glaudų ryšį ir, atsižvelgdamas į fakultete dėstomų dalykų specifiką, rengia didaktines rekomendacijas, metodinę medžiagą bei konsultuoja dėstytojus. Pastaroji centro funkcija primena mūsų edukologinių kompetencijų ekspertų veiklas VILNIUS TECH fakultetuose. 

Panašumų radome ir daugiau. Tiek VILNIUS TECH, tiek užsienio universitetų centrų siūlomų seminarų temos yra tos pačios: aktyvaus dėstymo metodai, vertinimo metodai, probleminis mokymas, refleksija, prezentacijų rengimas, viešasis kalbėjimas, moderniųjų technologijų taikymas studijų procese ir pan. Kadangi turėjome galimybę dalyvauti dviejuose mokymuose vietiniams dėstytojams („Vizualizavimo galimybės planšetinio kompiuterio pagalba“ bei „Skaitmeninių išteklių taikymas mokymo(si) procese“), galime pasidžiaugti, kad seminarų vedimo metodikos yra tokios pačios kaip mūsų – mokymai vyksta interaktyviai, tik žymiai mažesnėse grupėse. 

Vienas žymesnių į akis kritusių skirtumų yra platesnės tokių centrų funkcijos – TUM ir TUW padalinių veiklos apima ne vien darbą su dėstytojais, bet ir studentais: centrų darbuotojai teikia jiems įvairias konsultacijas mokymosi, streso valdymo ir kitais klausimais, organizuoja seminarus. Taip pat kuruoja studentų-tutorių ir studentų-mentorių veiklas. Įdomu, kad, pavyzdžiui, Vienos technikos universitete studentų-tutorių darbas – teikti dalykinę pagalbą jaunesnių kursų studentams – yra apmokamas, o studentams-mentoriams už šią veiklą kaip bendrųjų kompetencijų tobulinimą įskaitomi 2 ECTS.  

Dar viena graži kasmetinė užsienio universitetų tradicija – geriausių dėstytojų nominavimas ir rinkimai. Geriausi metų dėstytojai pagerbiami šventinės ceremonijos metu, jiems skiriami apdovanojimai. Vienos technikos universiteto išrinkti geriausi dėstytojai gauna paties universiteto darbuotojų sukurtą ir 3D spausdintuvu išspausdintą statulėlę bei 5000 eurų, kuriuos gali išleisti savo darbo su studentais sąlygų gerinimui: nusipirkti mokslinės literatūros, apsimokėti konferencijos dalyvio mokestį ir pan. 

Akį džiugina moderniai įrengtos užsienio universitetų erdvės, ant sienų kabantys vaizdingi plakatai, iliustruojantys universiteto studentų ir dėstytojų veiklas ir pasiekimus: sukurtus IT produktus, vykusius projektus, bendradarbiavimą su įmonėmis ir t.t. Tai kuria gyvo universiteto įvaizdį. Didele dalimi prie to prisideda ir spalvingos grupiniam darbui skirtos erdvės, kur studentai tarp užsiėmimų susėdę drauge mokosi ar tiesiog ilsisi. Taip pat grupiniam darbui pritaikytos auditorijos, dėstytojams leidžiančios užsiėmimus organizuoti aktyviai, įdomiai, moderniai.

Iš kiekvieno Erasmus+ vizito parsivežame ne tik įspūdžių, bet ir konkrečių minčių, kaip patobulinti Edukacinių kompetencijų grupės veiklas – parengti seminarą nauja tema, parekomenduoti VILNIUS TECH dėstytojams naują dėstymo metodą, pagerinti seminarų organizavimo tvarką ir pan. Labai svarbu, kad lieka užmegzti ryšiai su užsienio universitetų aukštojo mokslo didaktikos centrais, atveriantys kelius tolesniam bendradarbiavimui.

Doc. dr. Gražina Droessiger, doc. dr. Vida Navickienė

 
Siūlomi seminarai
Jūsų klausimai ir mintys
 
Klausimas. Kas ir kaip fiksuoja mano dalyvavimą Edukacinių kompetencijų grupės seminaruose?
Atsakymas. Kiekvieno semestro pabaigoje (vasario ir birželio mėn.) rašomas rektoriaus įsakymas, kuriame pateikiama detali informacija apie lankytą seminarą. Rektoriaus įsakymus vienoje vietoje galima rasti intranete. Vieta: Akademinės paramos centras, Edukacinių kompetencijų grupė.

Klausimas. Kokia yra šiuo metu galiojanti kvalifikacijos tobulinimo tvarka?
Atsakymas. Atkreiptinas dėmesys, kad 2019 m. birželio 20 d. išleistas naujas VILNIUS TECH Rektoriaus įsakymas Nr. 602 „Dėl VGTU darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
 
Klausimas. Kiek reikia sukaupti edukologinių kompetencijų tobulinimosi valandų atestuojantis 2021 m. birželio mėn.?
Atsakymas. Dėstytojams, kurių atestacija vyks 2020 metais yra taikomas Rektoriaus įsakymas Nr. 602 „Dėl VGTU darbuotojų kvalifikacijos kėlimo tvarkos aprašo“ patvirtintas 2019 m. birželio 20 d. Pagal minėtą įsakymą dėstytojams, kurių darbo patirtis VILNIUS TECH yra iki 10 m. (įskaitytinai), privalu būti išklausius 40 ak. val. seminarų edukologinėmis temomis; dėstytojams, kurių darbo patirtis VILNIUS TECH yra daugiau kaip 10 m. - 20 ak. val.  

Klausimas. Kada kadencijos metu galima dalyvauti edukologinių kompetencijų tobulinimosi seminaruose?
Atsakymas. Dėstytojas pats pasirenka laiką ir jam tinkamus seminarus: nėra jokio skirtumo, ar tai kadencijos pradžia, vidurys ar pabaiga. Dėstytojas nusprendžia, kaip vykdys Rektoriaus įsakymą Nr. 602, kuriame rašoma: „Edukologinių kompetencijų tobulinimas privalomas ne mažesniu krūviu nei 0,25 etato dirbantiems dėstytojams: ne mažiau kaip 40 akademinių valandų per kadenciją – jei jie yra įdarbinti pirmą ir antrą kartą ne trumpesnei nei penkerių metų kadencijai; ne mažiau kaip 20 akademinių valandų per kadenciją – pareigas einantiems trečią ir paskesnes kadencijas; ne mažiau kaip 8 akademines valandas per vienus mokslo metus – dirbantiems pagal terminuotą darbo sutartį ir turintiems mažesnį nei dešimties metų pedagoginį stažą“. 

Klausimas. Ar įskaitomas edukologinės kompetencijos tobulinimas už universiteto ribų? Jei taip – kokiu būdu?
Atsakymas. Remiantis Rektoriaus 2019 m. birželio 20 d. įsakymu Nr. 602  20 punktu: "Tokiais atvejais edukologinių kompetencijų tobulinimas dėstytojui atestuojantis yra įskaitomas, jei dėstytojas pateikia šių mokymų baigimo pažymėjimą EKG ir jei universiteto rektoriaus sudaryta komisija pripažįsta, kad mokymai padeda pasiekti universiteto nustatytus dėstytojų edukologinių kompetencijų tobulinimo tikslus." 
Taigi dėstytojai, tobulinę edukologinę kompetenciją  už universiteto ribų, patys iki balandžio 29 d. (imtinai) Edukacinių kompetencijų grupei (SRC-I 303 kab.) pateikia pažymėjimą (-us) ir (ar) seminaro programą ar kitą dokumentą, leidžiantį spręsti apie seminaro turinį, trukmę ir pan. Įvykus komisijos posėdžiui, yra rengiamas įsakymas apie edukologinių kompetencijų valandų  įskaitymą.  
 
 
 
 
 
    • Puslapio administratoriai:
    • Elida Žalnieriūnienė
    • Jurgita Kunigonienė
    • Kristina Lazickienė
    • Augustė Jablonskytė
    • Agnė Augustinaitė
    • Justė Kareivaitė
COVID-19
COVID-19
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Statutas
Strategija
Kokybės politika
Planai ir ataskaitos
Struktūra
Taryba
Tarybos sudėtis
Ataskaitos
Senatas
Senato nariai
Valdyba
Senato komitetai
Rektorius
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Kokybės užtikrinimas
Studijų kokybė
Apdovanojimai
Etikos kodeksas
Žiniasklaidai
Pranešimai žiniasklaidai
Universiteto stilius
Naujienos
VILNIUS TECH periodiniai leidiniai
Įvykiai
Darbo pasiūlymai
Parama universitetui
Alumni
Duomenų saugumas
Stojantiesiems
Stojantiesiems
VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
Moksleiviams
Virtualus vizitas į VILNIUS TECH
Pamokos moksleiviams
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai
Jaunojo inžinieriaus mokykla
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
VILNIUS TECH IT mokykla
Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“
Elektronikų būreliai
Renginiai moksleiviams
Atviros durys VILNIUS TECH
Kontaktai
Bakalauro ir vientisosios studijos
Atviros durys VILNIUS TECH
Stojimo tvarka
Išankstinis priėmimas į nuolatines studijas
Bendrasis priėmimas į nuolatines, ištęstines ir ištęstines nuotolines studijas
Atskiras priėmimas į valstybės nefinansuojamas vietas
Kolegijų absolventų priėmimas į išlyginamąsias ir papildomąsias studijas
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Naujos studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Studijų kaina
Konkursiniai balai
Konkursinio balo sandara
Skaičiuoklė
Papildomi balai
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Informacija stojantiesiems
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2020 - 2021 m.
2020 m. bendrojo priėmimo rezultatai
Kontaktai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Intensyviosios studijos
Stojančiojo galimybių aprašas
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Išankstinis piėmimas
Pagrindinis priėmimas
Konkursinių eilių sudarymas
Konkursiniai balai
Privalomieji dalykai
Leidimas stoti
Reikalingi dokumentai
Teisės aktai
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Kontaktai
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Informacija stojantiesiems
Kontaktai
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos
Vadyba
Aplinkos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Priėmimas 2020 m.
Priėmimo į doktorantūrą taisyklės
Priėmimo dokumentai
Studijų kaina
Pakviestųjų į doktorantūrą sąrašas
Priimtųjų į doktorantūrą sąrašas
Papildomas priėmimas 2020 m.
Pakviestųjų per papildomą priėmimą į doktorantūrą 2020 m. sąrašas
Priimtųjų per papildomą priėmimą į doktorantūrą 2020 m. sąrašas
Tarpinių atestacijų katedrose grafikas 2021 m.
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kontaktai
Nuotolinės studijos
Bakalauro studijos
Studijų programos
Konkursiniai balai
Stojimo tvarka
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojimo tvarka ir konkursiniai balai
Kolegijų absolventams
Studijų programos
Konkursiniai balai
Stojimo tvarka
Kontaktai
Ištęstinės studijos
Bakalauro studijos
Studijų programos
Konkursiniai balai
Stojimo tvarka
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojimo tvarka ir konkursiniai balai
Kolegijų absolventams
Studijų programos
Konkursiniai balai
Stojimo tvarka
Kontaktai
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Infrastruktūra
Bendrabučiai
LinkMenų fabrikas
Sporto ir meno centras
Interaktyvus video testas
Informacija stojantiesiems
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Pirmakursio gidas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Baigiamųjų darbų blankai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
Erasmus+ studijos Europoje
Erasmus+ studijos ne ES šalyse
COVID-19 DUK Erasmus studijos
Erasmus+ praktika
Erasmus+ praktika ne ES šalyse
COVID-19 DUK Erasmus praktika
Kitos studijų mainų ir praktikų galimybės
Vasaros ir Žiemos mokyklos
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Karjera studentams
Konsultacijos studentams
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
VGTU studentai: 100 perspektyvų 2019
CV ir motyvacinio laiško parengimas
Karjeros dienos
Studentams su negalia
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslui
Mokslui
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslininkai
Doktorantūra
Daugiau informacijos
Mokslo padaliniai
Mokslo centrai
Civilinės inžinerijos mokslo centras
Statinių skaitmeninio ir informacinio modeliavimo technologijų centras
Transporto ir logistikos kompetencijos centras
Mokslo institutai
Laboratorijos
Akredituotos/ notifikuotos laboratorijos
Mokslo projektai ir tyrimai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Ekonomikos inžinerija, vadyba ir komunikacija
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Mokslo darbai
Finansavimas mokslininkui ir mokslo tyrimams
Finansavimas mokslininkams
Išvykos
Finansavimas mokslo renginiams
Podoktorantūros stažuotė
Stipendijos
Finansavimas moksliniams tyrimams
Inočekiai LT
Nacionalinės mokslo programos
Tarptautinės mokslo programos
Visuotinė dotacija
Tarptautinės mokslo galimybės
Mokslo publikacijos
Atviroji prieiga
Mokslo žurnalai
Monografijos
Publikacijos
Pasiekimai
Edukologinių kompetencijų tobulinimas
Naujienos
Edukacinių kompetencijų grupė
Edukologinių kompetencijų ekspertai
Pirminis inžinerinis ugdymas
Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas
Partneriai
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Naujienos
Žinių ir technologijų perdavimas
Patentai
Verslumo centras
Inovatyvaus verslo kūrimo skatinimas
CREAZONE
CREAZONE FUSION TEAM UP stovvykla
Inovatyvaus verslo pradžia
Funkcijos
Programa AcceleratorOne
Mokslo, technologijų ir inovacijų projektai
SHREC
BSR Restart
BLUE WBC
BSR STARS S3
Generation Data
OUTPACE
I-STEP
CubeSat
LinkMenų fabrikas
VGTU kompetencijos sumanios specializacijos kryptyse
Tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Konferencijos ir renginiai
Kvalifikacijos tobulinimas
Vizualinės neardomosios kontrolės specialistų mokymai
Aviacijos specialistų kvalifikacijos tobulinimo centras
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VGTU ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Verslo dalyvavimas studijų procese
Mokslo padaliniai
Mokslo centrai
Civilinės inžinerijos mokslo centras
Statinių skaitmeninio ir informacinio modeliavimo technologijų centras
Intermodalinio transporto ir logistikos centras
Mokslo institutai
Universitetiniai mokslo institutai
Fakultetiniai mokslo institutai
Laboratorijos
Akredituotos laboratorijos
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
VGTU patalpų nuomos konkursai
Nekilnojamojo turto aukcionai
Kontaktai
Karjeros dienos
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
Erasmus+ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
Žmogiškųjų išteklių plėtros projektai baigti įgyvendinti iki 2020-11-01
Žmogiškųjų išteklių plėtros projektai
Infrastruktūros gerinimo projektai
Vilnius Tech partnerių projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Visos paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Kontaktai žiniasklaidai
VGTU žemėlapiai
Mano VGTU
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • Knygynas
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (8 5) 274 4949, (8 5) 237 0655; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (8 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnJhc3RpbmVAdmlsbml1c3RlY2gubHQiPnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark