Pradžia
Universitetas
Kokie reikalavimai keliami atsiskaitymams, vykdomiems Moodle virtualioje aplinkoje?
Pateikiant atsiskaitymo užduotis virtualioje studijų aplinkoje Moodle, rekomenduojama naudotis standartiniais šios aplinkos instrumentais (testas, užduotis, duomenų bazė ir pan.).
Jeigu atsiskaitymui taikomas testavimas, rekomenduojama naudoti skirtingus atsakymų pateikimo formatus (pavyzdžiui, atsakymas taip arba ne, vienas galimas iš kelių atsakymų, keli teisingi atsakymai ir pan.).
Vykdant testavimą, rekomenduojama sudaryti didelį klausimų banką ir automatinį klausimų parinkimą.
Tuo atveju, jei numatoma, kad pateikiant atsakymus nereikia daug laiko apmąstymui, rekomenduojama taikyti maksimalaus atsakymo laiko limitą. Šiuo atveju reikia atsakingai įvertinti laiką, kuris turi būti skiriamas klausimui perskaityti, suprasti ir atsakymui pasirinkti.
Nesudėtingus uždavinius rekomenduojama pateikti testo forma, kad studentas, susipažinęs su sąlyga, galėtų įrašyti arba pasirinkti teisingą atsakymą.
Kai kuriais atvejais rekomenduotina klausimus formuluoti taip, kad jie reikalautų individualaus studento sprendimo.
Rekomenduojama vengti užduočių, kurių sprendimą sunku pateikti elektronine forma arba tam padaryti reikia specializuotos įrangos.
Prieš pradedant atsiskaitymą, dėstytojai turi įsitikinti, ar visi reikalavimai ir atsiskaitymo eiga yra aprašyti ir pateikti studentams virtualioje aplinkoje Moodle.
Tik pradėjus rengti galutinio atsiskaitymo užduotis (nelaukiant, kol jos bus parengtos), rekomenduojama jas paslėpti nuo studentų. Taip bus galima išvengti nesusipratimų dėl nenumatyto studentų prisijungimo.
Atsiskaitymo metu studentas gali naudotis tik tomis programinėmis priemonėmis ir skaitmeniniais dokumentais, kurie yra nurodyti kaip reikalingi egzamino metu. Visa kita programinė įranga ir skaitmeniniai dokumentai privalo būti išjungti.
Atsiskaitymų metu pateikti atsakymai arba atliktos užduotys yra saugomi VGTU nustatyta tvarka.
Atsiskaitymų metu draudžiama naudotis bet kokiomis papildomomis priemonėmis, kurios gali sukelti abejonių dėl egzaminuojamojo sąžiningumo, savarankiškumo pateikiant atsakymus.
Jeigu atsiskaitymui taikomas testavimas, rekomenduojama naudoti skirtingus atsakymų pateikimo formatus (pavyzdžiui, atsakymas taip arba ne, vienas galimas iš kelių atsakymų, keli teisingi atsakymai ir pan.).
Vykdant testavimą, rekomenduojama sudaryti didelį klausimų banką ir automatinį klausimų parinkimą.
Tuo atveju, jei numatoma, kad pateikiant atsakymus nereikia daug laiko apmąstymui, rekomenduojama taikyti maksimalaus atsakymo laiko limitą. Šiuo atveju reikia atsakingai įvertinti laiką, kuris turi būti skiriamas klausimui perskaityti, suprasti ir atsakymui pasirinkti.
Nesudėtingus uždavinius rekomenduojama pateikti testo forma, kad studentas, susipažinęs su sąlyga, galėtų įrašyti arba pasirinkti teisingą atsakymą.
Kai kuriais atvejais rekomenduotina klausimus formuluoti taip, kad jie reikalautų individualaus studento sprendimo.
Rekomenduojama vengti užduočių, kurių sprendimą sunku pateikti elektronine forma arba tam padaryti reikia specializuotos įrangos.
Prieš pradedant atsiskaitymą, dėstytojai turi įsitikinti, ar visi reikalavimai ir atsiskaitymo eiga yra aprašyti ir pateikti studentams virtualioje aplinkoje Moodle.
Tik pradėjus rengti galutinio atsiskaitymo užduotis (nelaukiant, kol jos bus parengtos), rekomenduojama jas paslėpti nuo studentų. Taip bus galima išvengti nesusipratimų dėl nenumatyto studentų prisijungimo.
Atsiskaitymo metu studentas gali naudotis tik tomis programinėmis priemonėmis ir skaitmeniniais dokumentais, kurie yra nurodyti kaip reikalingi egzamino metu. Visa kita programinė įranga ir skaitmeniniai dokumentai privalo būti išjungti.
Atsiskaitymų metu pateikti atsakymai arba atliktos užduotys yra saugomi VGTU nustatyta tvarka.
Atsiskaitymų metu draudžiama naudotis bet kokiomis papildomomis priemonėmis, kurios gali sukelti abejonių dėl egzaminuojamojo sąžiningumo, savarankiškumo pateikiant atsakymus.