Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Veiklos dokumentai
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Apdovanojimai
    • Biblioteka
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Periodiniai leidiniai
    • Darbas VILNIUS TECH
    • Parama universitetui
    • Lygios galimybės
    • Alumni
    • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
    • Akademinė parama dėstytojams
  • [ Stojantiesiems ]
    • VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
    • #VILNIUSTECHmoko
    • #klauskKŪRĖJO
    • Suprojektuok savo ateitį
    • Moksleiviams ir mokykloms
    • Koleginės studijos
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Kontaktai
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Skaitmeniniai ženkliukai
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
    • Karjera studentams
    • Studento pagalba studentui
    • Studentams su individualiaisiais poreikiais
    • Studentų atstovybė
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Dvasinė pagalba ir sielovada
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslas
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslo padaliniai
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslinės veiklos etika
    • Naujausia informacija
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • Tvarumo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • Moksliniai tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Viešieji pirkimai
    • Aukcionai
    • Kviečiame bendradarbiauti
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • ATHENA Europos universitetų aljansas
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
    • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
Pradžia
Pradžia
en
Pradžia Universitetas Pranešimai žiniasklaidai Kas sukurs darbo vietas dirbtiniam intelektui?
  • Rektoriaus žodis
  • Veiklos dokumentai
  • Struktūra
  • Reitingai
  • Istorija
  • Apdovanojimai
  • Biblioteka
  • Žiniasklaidai
  • Universiteto stilius
  • Periodiniai leidiniai
  • Darbas VILNIUS TECH
  • Parama universitetui
  • Lygios galimybės
  • Alumni
  • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
  • Akademinė parama dėstytojams
Kas sukurs darbo vietas dirbtiniam intelektui?
2020-05-22

Kas sukurs darbo vietas dirbtiniam intelektui?

„Jaunam žmogui gali susidaryti įspūdis, kad ateityje už mus viską darys kompiuteris ir nebereikės specialistų. Tačiau tam, kad kompiuteriams sukurtume darbo vietas, specialistų reikės dar daugiau“, – paradoksalią tiesą atskleidžia Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Antano Gustaičio aviacijos instituto (AGAI) dekanas dr. Justas Nugaras.

Tiesa, kokių būtent specialistų prireiks, prognozuoti ryžtasi nedaugelis. Ketvirtosios pramonės revoliucijos varikliuku tapusi visuotinė skaitmenizacija taip greitai keičia darbo aplinką ir jos reikalavimus, kad dar prieš penkerius metus buvę svarbūs įgūdžiai šiandien užleidžia vietą aktualesniems, o vos pradėjus bakalauro studijas ir jas bebaigiant tiems patiems uždaviniams spręsti gali būti pasitelkiamos skirtingos technologijos. „Pagalvokime, koks buvo mobilusis telefonas prieš penkerius metus ir koks yra dabar – skirtumas didelis. Arba dirbtinis intelektas: vos prieš penkerius metus jis buvo labai nepažengęs, o dabar mes jį jau taikome daugelyje sričių. Todėl studentams akcentuojame, kad modernių studijų kokybė kyla iš skirtingų studijų dalykų integravimo“, – sako J. Nugaras.

Pagrindinis tikslas – tarpdiscipliniškumas

VGTU studijų prorektorius prof. dr. Romualdas Kliukas atkreipia dėmesį, kad šios aplinkybės lemia, jog aukštojo mokslo siekiantiems ir kvalifikuotais specialistais tapti nusiteikusiems jaunuoliams svarbiausiu taikiniu turėtų tapti tarpdiscipliniškumas – sugebėjimas tiek įgyti fundamentinių žinių tam tikroje profesinėje srityje, tiek įvaldyti atitinkamas informacines technologijas. 

„Ateities problemų sprendimui neišvengiamai reikės šių įgūdžių sinergijos. VGTU būtent jos yra smarkiai akcentuojamos ir ganėtinai stiprios. Universitetas natūraliai turi eiti koja kojon su gyvenimu, be to, skaitmenizacija suteikia mums visiškai kitas galimybes studijų procesui“, – pažymi prorektorius. 

R. Kliuko teigimu, VGTU susiformavusios gilios studijų skaitmenizavimo tradicijos, kurių ištakos siekia dar praėjusio amžiaus septintąjį dešimtmetį. Tuomet universitete buvo įdiegta viena moderniausių Europoje tų laikų skaičiavimo mašinų. Vėliau sekė pirmųjų kompiuterių įsigijimas, taikomųjų programų kūrimas. „Dabar visi mūsų gyvenimo procesai tampa nebeatsiejami nuo informacinių technologijų, skaitmeninimo ir virtualios realybės, todėl mes atitinkamai judame pagrindinėmis trimis kryptimis: keičiame studijų turinį, apmokome dėstytojus ir įsigyjame moderniausią programinę įrangą, su kuria šiais laikais dirba inžinerinių, finansų, verslo valdymo ar logistikos profesijų atstovai“, – atskleidžia R. Kliukas. 

„Modernaus universiteto tikslas nėra išmokyti dirbti konkrečia programa, tačiau išugdyti studento gebėjimą naudoti programinę įrangą ir technologijas, kaip kasdienes priemones visų sričių uždaviniams spręsti. Svarbiausias universiteto uždavinys – kūrybiškumo skatinimas, supažindinimas su dirbtiniu intelektu bei virtualia realybe“, – sako R. Kliukas.

Nauja filosofija

Moksliniai eksperimentai perkeliami į virtualią realybę, keičiasi informacijos pateikimo būdai, formuojasi visiškai nauja darbo su duomenimis filosofija, kurią pakeitė didžiųjų duomenų (angl. big data) panaudojimas.
„Visose šiuolaikinės inžinerijos srityse diegiami milijonai daviklių, kurie generuoja įspūdingą kiekį duomenų. Tačiau, kaip iš jų išrinkti tai, kas svarbu, ir suprasti, kas vyksta bei ką reikėtų pakeisti – tam reikalingi nauji specialistų analitiniai gebėjimai. Iš kitos pusės, jeigu norėsime pasitelkti dirbtinį intelektą, duomenų reikės vis daugiau ir daugiau.
 
Dirbtinio intelekto sistemas apmokyti reikia labai daug duomenų – nuotraukų ar kitos informacijos, kad paskui jos jau savarankiškai atpažintų tendencijas. Todėl duomenų surinkimas bus viena iš naujų darbo rinkos tendencijų, kai nauji specialistai turės gebėti identifikuoti, kokių duomenų reikia ir kaip juos surinkti bei vėliau apdoroti dirbtinio intelekto sistemomis arba sukelti į jas, kad dirbtinis intelektas jau pats galėtų daryti sprendimus. Todėl ateities darbuotojas – duomenų specialistas – turės sugebėti kvalifikuotai matyti duomenų visumą, jų masyvus ir žinoti, kaip iš to padaryti sprendimus, kurie palengvintų, patobulintų žmonių gyvenimus“, – aiškina AGAI dekanas J. Nugaras.

Eksperimentai virtualioje realybėje

Specialisto teigimu, galvoti apie skaitmeninių įgūdžių tobulinimą reikia nuolat – tiek universitetui, tiek jo studentams. „Prieš ketverius, penkerius metus padarėme žingsnį skaitmeninės pertvarkos link ir įvedėme papildomas IT disciplinas visų specialybių studentams, bet dabar matome, kad vien to neužtenka – reikia ir tam tikrų specialiųjų žinių, kurios kiekvienoje studijų programoje labai skiriasi. Specifinius įgūdžius – ko reikia geodezijos specialistui ar dronų inžinieriui – daug sunkiau suteikti ir juos sudėtinga identifikuoti, nes ir verslas Lietuvoje kai kuriose srityse yra pažangus, bet kitose – dar nelabai žino, kokių technologijų yra, ką reikėtų taikyti“, – teigia J. Nugaras.

Vertinant tarptautinius universitetų reitingus, VGTU atsiduria antrajame šimtuke – Statybos, Civilinės inžinerijos, Architektūros, Verslo ir vadybos inžinerijos srityse bei trečiajame šimtuke – ekonomikos ir ekonometrijos kryptyje. R. Kliukas atkreipia dėmesį, kad būtent šių sričių skaitmenizacija suteikia universiteto studentams galimybes greičiau ir geriau įsisavinti inžinerines žinias. 

„Statybos srityje mes pirmieji įkūrėme Pastatų skaitmeninio modeliavimo centrą, turime specializuotas skaitmeninimo studijų programas bakalauro studijose – statinio informacinio modeliavimo technologijos, magistrantūroje – statinio informacinis modeliavimas; dirbtinio intelekto sistemos. Mechanikos, mechatronikos, transporto, elektronikos srityse virtuali realybė mums leidžia ne tik kurti produktą, bet ir jį išbandyti, daryti virtualų eksperimentą. Kas dar svarbiau ir pakankamai nauja – mes galime išbandyti ir virtualų gamybos procesą. Gamybos proceso skaitmeniniai algoritmai kuriami studijų procese (CAM – computer-aided manufacturing) – tai visiškai naujas elementas studijų programų turinyje. Tai reiškia, kad iš esmės net nebereikia realių eksperimentų, galime viską perkelti į virtualią erdvę – taip dar ir sutaupoma daugybė kaštų, kuriuos galima nukreipti įrangos modernizavimui.

Per paskutinius dvejus metus iš esmės pakeitėme studijų programų turinį, labai didelį dėmesį skirdami individualioms virtualioje realybėje atliekamoms užduotims. Tai leidžia mūsų absolventams pasiekti aukštą lygį ir išėjus į gamybą būti susipažinusiems su visomis technologijomis, dabar naudojamoms verslo procesuose“, – akcentuoja R. Kliukas. 

Bene imliausia skaitmenizacijai – finansinių technologijų sritis, kurioje visame pasaulyje nenutrūkstamu srautu gimsta nauji produktai, o Lietuva išsiskiria itin aukštomis ambicijomis. Vasarį pristatytoje „Fintech Landscape in Lithuania“ ataskaitoje pažymima, kad pernai tęsėsi stipri šios srities bendrovių mūsų šalyje augimo tendencija – vien įmonių skaičius didėjo 24 proc. iki 210, o darbo vietų – beveik trečdaliu iki 3400. 
Prognozuojama, kad ši tendencija tęsis, o valstybė žada taikyti naujoves reguliavimo srityje, siekdama itin perspektyvų sektorių dar labiau sustiprinti ir padaryti konkurencingesniu, įtvirtinant Lietuvos, finansinių technologijų Šiaurės Europos lyderės, vaidmenį.

R. Kliukas pastebi, kad būtent skaitmenizacija ir pagimdė šią sritį bei suteikė postūmio formuotis startuolių kultūrai, o universitete sustiprino tarpdiscipliniškumo reikšmę būsimų specialistų galvose. „Fintech“ verslo pasaulyje visiškai pakeitė suvokimą, kaip informacinių technologijų žinios ir gebėjimai dera studijų procesuose. Todėl VGTU socialinių mokslų ir verslo krypties programos dėstomos naudojant pažangiausius verslo analitikos įrankius ir kompiuterines programas. Naujausių skaitmeninimo tendencijų naudojimas studijų procesuose ir žinių suteikimas studentams suteiks sparnus, kurie leis aukščiau pakilti savo karjerose“, – įsitikinęs prorektorius. 

Jo teigimu, VGTU šių studijų programų turinio ir mokymo metodų skaitmeninimas (naudojant naujos kartos SAPS/4HANA verslo programinį paketą, SPSS, MATLAB įrankius, Phyton programavimo kalbą) leido pasauliniuose reitinguose vieninteliams Lietuvoje įsiterpti tarp šimto penkiasdešimt geriausiųjų, ruošiančių minėtų krypčių specialistus. „Aišku, tai lėmė ir inžinerinė–techninė universiteto pakraipa, gilios ir fundamentinės profesorių IT žinios. Šioje srityje kviestinių užsienio profesorių paskaitose mokosi užkietėję IT asai, finansų, ekonomikos ir vadybos profesoriai, VGTU vyresniųjų kursų studentai bei magistrantai“, – pažymi R. Kliukas. Jis atkreipia dėmesį, kad virš 80 proc. VGTU dėstytojų arba dirba verslo įmonėse, arba nuolat dirba su jų užsakomaisiais mokslo technologijų darbais, taip inspiruodami nuolat atnaujinti studijų programų turinį.

Įgūdžiai – nuo mokyklos

J. Nugaras atkreipia dėmesį į keistą tendenciją – nors didžioji dauguma dabartinių studentų gimė egzistuojant internetui ir gali nesunkiai pasiekti didelį informacijos kiekį, jų bendras išprusimas ir bendrieji informacijos apdorojimo įgūdžiai yra sumažėję. „Anksčiau perskaityti 100–200 puslapių atrodė visiškai normalu, bet dabartiniams vidurinių mokyklų abiturientams tai dažnai atrodo labai didelis kiekis informacijos. Tai reiškia, kad šioje srityje vertėtų susirūpinti“, – atkreipia dėmesį AGAI dekanas.

Jo teigimu, dar vienas svarbus iššūkis būsimiems specialistams  – darbo kultūra, kuri taip pat sparčiai keičiasi kartu su technologijomis. Jeigu anksčiau mes galėjome labai aiškiai atskirti darbą ir gyvenimą, tai šiuo metu tai padaryti tampa vis sunkiau: darbuotojai gali dirbti, o studentai gali mokytis iš namų, informacija yra lengvai pasiekiama ir tampa sunku sukontroliuoti – kada žmogus dirba, o kada ne. „Studentams to įgūdžio irgi trūksta, tad mes pradedame diskutuoti ir dėstyti kai kuriose programose, kad studentai įprastų sekti savo darbo laiką ir jį registruoti. Manome, kad jau universitete reikia pradėti apie tai kalbėti. Tokiu būdu studentai išmoks geresnių laiko valdymo įgūdžių ir supras, kiek realiai laiko jie skiria vienai ar kitai užduočiai atlikti. Vėliau versle tai taip pat bus vienas iš svarbesnių įgūdžių: tiek paskaičiuojant darbo kainą, tiek trukmę, tiek didinant efektyvumą“, – teigia J. Nugaras.

Gausėjant informacijos srautui iškyla ir efektyvaus mokymosi, naujų mokymo metodų poreikis. Tam tikra dalis dėstytojų sėkmingai ima taikyti Flipper Classroom (apverstos klasės) metodą, kai studentai namuose ruošiasi paskaitoms, o su profesoriais universitete atlieka individualias užduotis, gilinasi į šios dienos mokslo problemas. Tai reikalauja daug didesnių dėstytojų ir studentų pastangų, bet mokymuisi skirtas laikas išnaudojamas labai efektyviai. 

Deja, geras studijų programų turinys, dėstantys profesionalai bei naujausių technologijų taikymas studijų procese tampa beverčiai, jei studentai neįpratę dirbti, kritiškai mąstyti ir suprasti, kad profesionalumo pagrindas – fundamentinės pasirinktos profesijos žinios, leisiančios tapti pasirinktos srities lyderiais.

 
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Veiklos dokumentai
Planai ir ataskaitos
Kokybės užtikrinimas
Struktūra
Taryba
Ataskaitos
Senatas
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Apdovanojimai
Biblioteka
Žiniasklaidai
VILNIUS TECH novatoriai
Vizualinė medžiaga
Universiteto stilius
Periodiniai leidiniai
Darbas VILNIUS TECH
Parama universitetui
Lygios galimybės
Alumni
VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
Apie mus
Dokumentai
Klubo taryba
Klubo nariai
Veikla
Kontaktai
Akademinė parama dėstytojams
Edukacinių kompetencijų grupė
Elekroninių studijų grupė
Psichologinės pagalbos ir individualiųjų poreikių reikalų grupė
Audiovizualinių technologijų grupė
Mokymai VILNIUS TECH dėstytojams
Mokymai išorinėms institucijoms
Duomenų saugumas
[ Stojantiesiems ]
[ Stojantiesiems ]
VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
#VILNIUSTECHmoko
#klauskKŪRĖJO
Suprojektuok savo ateitį
Moksleiviams ir mokykloms
Kvietimas mokykloms
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai, mokymai
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
Nuotolinio ugdymo programa „Ateities inžinerija“
Android programėlių kūrimas
Renginiai moksleiviams
Edukacinės elektronikos dirbtuvės
Koleginės studijos
Bakalauro ir vientisosios studijos
Priėmimas 2025
Išankstinis priėmimas į nuolatines studijas
Bendrasis priėmimas į nuolatines, ištęstines ir ištęstines nuotolines studijas
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Sustiprintų studijų grupės
Studijų kaina
Stipendijos stojantiesiems
Konkursinio balo sandara
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2025 m.
2024 m. bendrojo priėmimo rezultatai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojančiojo galimybių aprašas
Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
Hibridinės studijos
Individualizuotos magistrantūros studijos
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos 2025
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
PRIĖMIMAS Į DOKTORANTŪRĄ 2025
Studijų kaina
Priėmimo dokumentai
VILNIUS TECH doktorantų vasaros mokykla 2025
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Nuotolinės studijos
Ištęstinės studijos
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Kontaktai
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Skaitmeniniai ženkliukai
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
„Erasmus+“ studijos Europoje
„Erasmus+“ studijos ne ES šalyse
„Erasmus+“ praktika
Mišriosios intensyviosios programos
Renginiai
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
Karjera studentams
Karjeros konsultantų bankas
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
Karjeros diena GRAVITY
Studento pagalba studentui
Studentams su individualiaisiais poreikiais
Kas yra individualieji poreikiai?
Kur reikėtų kreiptis?
Ar man verta kreiptis?
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų atstovybė
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Dvasinė pagalba ir sielovada
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslas
Mokslas
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslo padaliniai
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Mokslinės veiklos etika
Naujausia informacija
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Tvarumo centras
LinkMenų fabrikas
Moksliniai tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Kvalifikacijos tobulinimas
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VILNIUS TECH ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Patalpų nuomos konkursai
Aukcionai
Kviečiame bendradarbiauti
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
ATHENA Europos universitetų aljansas
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
„Erasmus+“ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
ES fondų investicijų programos projektai
2021 – 2027 m. ES fondų investicijų veiksmų programos projektai
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektai
2014 – 2020 m. ES fondų projektai
2007 – 2013 m. ES struktūrinės paramos projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Žemėlapiai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA