Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Veiklos dokumentai
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Apdovanojimai
    • Biblioteka
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Periodiniai leidiniai
    • Darbas VILNIUS TECH
    • Parama universitetui
    • Lygios galimybės
    • Alumni
    • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
    • Akademinė parama dėstytojams
  • [ Stojantiesiems ]
    • VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
    • #VILNIUSTECHmoko
    • #klauskKŪRĖJO
    • Suprojektuok savo ateitį
    • Moksleiviams ir mokykloms
    • Koleginės studijos
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Kontaktai
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Skaitmeniniai ženkliukai
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
    • Karjera studentams
    • Studento pagalba studentui
    • Studentams su individualiaisiais poreikiais
    • Studentų atstovybė
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Dvasinė pagalba ir sielovada
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslas
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslo padaliniai
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslinės veiklos etika
    • Naujausia informacija
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • Tvarumo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • Moksliniai tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Viešieji pirkimai
    • Aukcionai
    • Kviečiame bendradarbiauti
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • ATHENA Europos universitetų aljansas
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
    • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
Pradžia
Pradžia
en
Pradžia Universitetas Pranešimai žiniasklaidai Kodėl dirbtinio intelekto eroje reikalingi organizacijų valdymo profesionalai?
  • Rektoriaus žodis
  • Veiklos dokumentai
  • Struktūra
  • Reitingai
  • Istorija
  • Apdovanojimai
  • Biblioteka
  • Žiniasklaidai
  • Universiteto stilius
  • Periodiniai leidiniai
  • Darbas VILNIUS TECH
  • Parama universitetui
  • Lygios galimybės
  • Alumni
  • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
  • Akademinė parama dėstytojams
Kodėl dirbtinio intelekto eroje reikalingi organizacijų valdymo profesionalai?
2021-06-23

Kodėl dirbtinio intelekto eroje reikalingi organizacijų valdymo profesionalai?

Skaitmeninės pažangos sprogimas per pastaruosius porą dešimtmečių visam laikui pakeitė darbo pobūdį. Nors tai ir paskatino kai kurių darbo vietų nykimą, skaitmeninė pažanga padėjo kurtis naujoms verslo šakoms bei profesijoms.

Pasak Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Vadybos katedros lektorės dr. Liudmilos Lobanovos, turinčios daugiau nei 27 m. patirtį žmogiškųjų išteklių ir valdymo psichologijos srityse, tikėtina, kad spartėjant technologijoms atsiras ir daugiau naujų veiklos krypčių. 

„Pasaulyje pastebimi didžiuliai darbo pobūdžio, aplinkos pasikeitimai, kurie, laikui bėgant, tik didės. Dėl šios priežasties žmonėms jau šiandien reikia ruoštis: ugdyti įgūdžius tose srityse, kurių atstovų ateityje reikės labiausiai“, – teigia lektorė.

Ar ateityje žmones pakeis robotai?

L. Lobanova pabrėžia, kad jau dabar darbo patirtis ir karjera kaupiami ne vienos profesijos srityje. Ruošdamiesi dinamiškai, naujai hibridinio darbo ateičiai, kuomet bus derinama žmogaus veikla fizinėje aplinkoje ir nuotolinis, skaitmeninis darbas, žmonės turi sutelkti dėmesį į aktyvumą ir ateityje aktualių įgūdžių ugdymą.

„Įsivaizduokite, kad dabar – 2050-ieji metai. Esate ką tik atleistas iš darbo, o jus pakeitė robotas. Atėjo laikas ieškoti kito darbo. Su kuo teks konkuruoti darbo rinkoje po dešimties, dvidešimties ar daugiau metų, susimąstyti reikia jau dabar“, – sako VILNIUS TECH ekspertė.

Anot lektorės, kasmet pateikiamos įvairios prognozės apie profesijas ir darbo vietas, į kurias ateityje pretenduos dirbtinis intelektas (DI), o dėl darbo vietos su žmonėmis konkuruos kompiuteriai ir robotai. Ekspertų prognozės rodo, kad iki 2025 m. vienas iš įmonės valdybos narių galės būti DI.

„Kyla daug klausimų – kaip jis atrodys, kokius įgaliojimus turės, kokiu būdu dalyvaus priimant įmonei svarbius sprendimus. Yra sričių, kuriose dirbtinis intelektas laikomas efektyvesniu už žmogų, pavyzdžiui, greičiau apdoroja duomenis arba geriau investuoja. Tačiau žmogus atlieka itin svarbų vaidmenį sistemose – atsako už dirbtinio intelekto pateikiamų rekomendacijų taikymą“, – pabrėžia dr. L. Lobanova.

Pasak lektorės, ateities profesijų ar veiklų pasirinkimą vis dažniau lemia ne tik darbo patrauklumas ar socialinio statuso svarba bei populiarumas, bet ir profesinės veiklos sąsajos su DI ir kitomis skaitmeninėmis technologijomis. 

„Per artimiausią dešimtmetį apie 50 proc. šiuo metu egzistuojančių profesinių veiklų bus automatizuotos arba robotizuotos, o 9 iš 10 darbuotojų reikės naujų skaitmeninių įgūdžių, kurie vis mažiau panašūs į rutininius, robotų atliekamus veiksmus. Darbo rinkos pokyčiai ir nauji reikalavimai kompetencijoms paveiks per 1,2 mlrd. darbuotojų. Išnykti gali tik apie 5 proc. darbo vietų, o likę 45 proc. labiausiai automatizuojamų ir skaitmenizuojamų darbo vietų pareikalaus iš darbuotojų ne tik naujų techninių ir skaitmeninių įgūdžių, bet ir kūrybinio, kritinio ir holistinio mąstymo gebėjimų, sudėtingų analitinių kompetencijų, reikalingų kompleksinių profesinės veiklos problemų sąmoningam sprendimui“, – sako lektorė.

Dėl gebėjimo apjungti skirtingų aplinkų kontekstus, žmogus vis dar išsaugo pranašumą prieš DI. Bet žmonių darnaus bendradarbiavimo gebėjimai remiasi naujais komunikaciniais gebėjimais, išugdomais dirbant su technologijomis. Itin reikalingomis tampa išskirtinai tik žmogui būdingos savybės ir kompetencijos – empatija grindžiamas ir sąmoningai išsiugdomas emocinis intelektas.

Dėl žmogaus intelekto pranašumo prieš DI, didės su žmogiškuoju bendravimu susijusių profesijų paklausa, nepaisant to, kad ir į šią sritį drąsiai skverbiasi DI valdomi robotai.
 
Investicijų į dirbtinį intelektą ir žmogaus smegenų tyrimus plėtra

L. Lobanovos teigimu, DI sistemos gali būti grindžiamos vien tik programine įranga ir veikti virtualiajame pasaulyje. Pavyzdžiui, balso sintezatoriai, vaizdo analizės programinė įranga, paieškos sistemos, kalbos ir veido atpažinimo sistemos. Jos taip pat gali būti integruotos techninėje įrangoje – pažangiuose robotuose, savaeigėse transporto priemonėse, bepiločiuose orlaiviuose ar daiktų interneto objektuose.
„Jeigu tęsis dabartinės augimo tendencijos, dirbtinis intelektas taps vienu pagrindinių veiksnių, darančių įtaką pasaulinės ekonomikos augimui. Remiantis „Accenture“ duomenimis, DI gali padvigubinti metinius ekonomikos augimo tempus bei efektyviai sutrumpinti jos augimo terminus, ženkliai pagerinti darbo produktyvumą daugumoje šalių“, – vardija ekspertė.

Anot L. Lobanovos, diegiant DI sistemas versle, susiduriama su unikaliais iššūkiais. Įmonėms gali tekti patirti ypač didelių pradinių išlaidų, ypač tuomet, jeigu jos neturi tvirtos skaitmeninės infrastruktūros, reikalingos DI integravimui. 

„Plačiai paplitęs DI sistemų naudojimas sukuria problemas darbo jėgai: robotizuojamos ir automatizuojamos tos darbo užduotys, kurioms reikia žmogiškojo indėlio. Kadangi DI vis labiau išvystomas, jo gamyba pinga, o diegimas paprastėja. Vis daugiau įmonių turi integruoti DI sistemas tam, kad išliktų konkurencingos. Tai atneša pakeitimus darbo rinkoje ir sumažina rutininių, nekūrybingų darbo užduočių skaičių. Kai kurios darbo rinkos sritys, pavyzdžiui, paslaugų ar pardavimų, priklauso didesnei rizikos grupei“, – pabrėžia VILNIUS TECH lektorė.

Ekspertė pabrėžia, kad intensyviai investuojama ne tik į DI sukūrimo projektus, bet ir į žmogaus smegenų galių tyrimus, kurių proveržis tapo įmanomas dėl investicijų į DI plėtrą. 

Dėl neuromokslų srityje sukauptų žinių atsirado naujausios ekonomikos ir vadybos sritys, tokios kaip neuroekonomika, neurovadyba, neuromarketingas – tai lemia naujų vadybinių kompetencijų ugdymo poreikį.

Valdymo profesionalų rengimas darbo rinkai

L. Lobanovos teigimu, Lietuvos dirbtinio intelekto strategijoje pabrėžiama, kad norint parengti gyventojus, turi būti taikomas trijų punktų metodas, kuris apima mokinių, aukštojo išsilavinimo siekiančių studentų ir jau dirbančių asmenų techninio vystymosi parengimą.

„Moksleiviai turėtų būti skatinami domėtis ir tyrinėti mokslo, technologijos, inžinerijos ir matematikos sritis. Ne ką mažiau svarbus ir aukštasis išsilavinimas. Strategijoje akcentuojama, jog užuot keitę esamą akademinę struktūrą, didesnį dėmesį turėtume sutelkti į papildomus DI ir technologijų mokymo kursus, skirtus studijuojantiems pagal programas, kuriose tokios žinios neteikiamos“, – atkreipia dėmesį ekspertė.

Pasak lektorės, į studijas srityse, kurioms tenka didelė pasikeitimų ir automatizavimo rizika, turėtų būti įtrauktos paskaitos, kuriose mokoma ne tik kertinių DI suvokimo pagrindų ir įgūdžių, bet ir neurovadybos bei valdymo psichologijos, siekiant didinti valdymo sprendimų priėmimo sąmoningumą sąveikaujant su DI.  Tik taip studentai bus pasiruošę permainoms darbo procese, ir atitiks DI panaudojimo ateityje poreikius. 

„Labai svarbu suprasti, kad dabartiniams darbuotojams taip pat yra reikalingos priemonės, padėsiančios ateityje sėkmingai dirbti su DI. Labiausiai siūloma susitelkti į tai, kaip DI gali sustiprinti ir optimizuoti esamą darbą, o ne į darbuotojo parengimą kitai profesijai. Taip darbuotojai išliks svarbūs, o nauja karta pasirengs darbui su DI“, – teigia L. Lobanova.

Ekspertės teigimu, vadovai turėtų sutelkti dėmesį į DI privalumus, galimybes padidinti darbo našumą ir sutrumpinti užduočių, kurioms reikia kritinio mąstymo, atlikimo laiką, neakcentuojant galimybės netekti darbo. Visi šie strateginiai dirbtinio intelekto plėtros ketinimai pabrėžia ne tik dirbtinio intelekto ir robotikos specialistų svarbą ir augantį poreikį ateityje, bet ir valdymo profesionalų parengimo aktualumą. Būtent vadybos ir ekonomikos profesionalai, kurie bus parengti orientuojantis į skaitmeninės ekonomikos keliamus iššūkius, sugebės tinkamai reaguoti į žmogaus ir DI sąveikos iššūkius. Jau dabar svarbi lyderystės kompetencija taps dar aktualesnė prisiimant atsakomybę už sąveikoje su DI priimamų valdymo sprendimų sąmoningumą.

VILNIUS TECH Verslo vadybos fakultete (VVF) stojantiesiems siūlomos Organizacijų valdymo bakalauro studijų programos turinys atitinka pagrindinius dirbtinio intelekto suvokimo principus.

Kiekvienos organizacijos sėkmės garantas – vadovai, kurių gebėjimai laiku priimti strateginius sprendimus, reaguoti į pokyčius, siūlyti naujoves, suteikia galimybę siekti užsibrėžtų tikslų nuolat kintančioje rinkoje.

„Intelektinių organizacijų potencialas – vadovų intelektas ir profesionalumas. Ugdyti valdymo profesionalus padeda tinkamai organizuotas mokymo(si) procesas, kuriame būtina taikyti ir specializuotas dirbtinio intelekto technologijas, skirtas skaitmenizuoti specialistų rengimą“, – pabrėžia VILNIUS TECH lektorė.
 
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Veiklos dokumentai
Planai ir ataskaitos
Kokybės užtikrinimas
Struktūra
Taryba
Ataskaitos
Senatas
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Apdovanojimai
Biblioteka
Žiniasklaidai
VILNIUS TECH novatoriai
Vizualinė medžiaga
Universiteto stilius
Periodiniai leidiniai
Darbas VILNIUS TECH
Parama universitetui
Lygios galimybės
Alumni
VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
Apie mus
Dokumentai
Klubo taryba
Klubo nariai
Veikla
Kontaktai
Akademinė parama dėstytojams
Edukacinių kompetencijų grupė
Elekroninių studijų grupė
Psichologinės pagalbos ir individualiųjų poreikių reikalų grupė
Audiovizualinių technologijų grupė
Mokymai VILNIUS TECH dėstytojams
Mokymai išorinėms institucijoms
Duomenų saugumas
[ Stojantiesiems ]
[ Stojantiesiems ]
VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
#VILNIUSTECHmoko
#klauskKŪRĖJO
Suprojektuok savo ateitį
Moksleiviams ir mokykloms
Kvietimas mokykloms
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai, mokymai
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
Nuotolinio ugdymo programa „Ateities inžinerija“
Android programėlių kūrimas
Renginiai moksleiviams
Edukacinės elektronikos dirbtuvės
Koleginės studijos
Bakalauro ir vientisosios studijos
Priėmimas 2025
Išankstinis priėmimas į nuolatines studijas
Bendrasis priėmimas į nuolatines, ištęstines ir ištęstines nuotolines studijas
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Sustiprintų studijų grupės
Studijų kaina
Stipendijos stojantiesiems
Konkursinio balo sandara
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2025 m.
2024 m. bendrojo priėmimo rezultatai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojančiojo galimybių aprašas
Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
Hibridinės studijos
Individualizuotos magistrantūros studijos
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos 2025
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
PRIĖMIMAS Į DOKTORANTŪRĄ 2025
Studijų kaina
Priėmimo dokumentai
VILNIUS TECH doktorantų vasaros mokykla 2025
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Nuotolinės studijos
Ištęstinės studijos
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Kontaktai
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Skaitmeniniai ženkliukai
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
„Erasmus+“ studijos Europoje
„Erasmus+“ studijos ne ES šalyse
„Erasmus+“ praktika
Mišriosios intensyviosios programos
Renginiai
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
Karjera studentams
Karjeros konsultantų bankas
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
Karjeros diena GRAVITY
Studento pagalba studentui
Studentams su individualiaisiais poreikiais
Kas yra individualieji poreikiai?
Kur reikėtų kreiptis?
Ar man verta kreiptis?
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų atstovybė
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Dvasinė pagalba ir sielovada
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslas
Mokslas
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslo padaliniai
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Mokslinės veiklos etika
Naujausia informacija
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Tvarumo centras
LinkMenų fabrikas
Moksliniai tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Kvalifikacijos tobulinimas
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VILNIUS TECH ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Patalpų nuomos konkursai
Aukcionai
Kviečiame bendradarbiauti
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
ATHENA Europos universitetų aljansas
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
„Erasmus+“ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
ES fondų investicijų programos projektai
2021 – 2027 m. ES fondų investicijų veiksmų programos projektai
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektai
2014 – 2020 m. ES fondų projektai
2007 – 2013 m. ES struktūrinės paramos projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Žemėlapiai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA