Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Veiklos dokumentai
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Apdovanojimai
    • Biblioteka
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Periodiniai leidiniai
    • Darbas VILNIUS TECH
    • Parama universitetui
    • Lygios galimybės
    • Alumni
    • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
    • Akademinė parama dėstytojams
  • [ Stojantiesiems ]
    • VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
    • #VILNIUSTECHmoko
    • #klauskKŪRĖJO
    • Suprojektuok savo ateitį
    • Moksleiviams ir mokykloms
    • Koleginės studijos
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Kontaktai
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Skaitmeniniai ženkliukai
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
    • Karjera studentams
    • Studento pagalba studentui
    • Studentams su individualiaisiais poreikiais
    • Studentų atstovybė
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Dvasinė pagalba ir sielovada
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslas
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslo padaliniai
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslinės veiklos etika
    • Naujausia informacija
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • Tvarumo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • Moksliniai tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Viešieji pirkimai
    • Aukcionai
    • Kviečiame bendradarbiauti
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • ATHENA Europos universitetų aljansas
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
    • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
Pradžia
Pradžia
en
Pradžia Universitetas Pranešimai žiniasklaidai VILNIUS TECH laboratorijoje kuriama unikali transporto priemonė
  • Rektoriaus žodis
  • Veiklos dokumentai
  • Struktūra
  • Reitingai
  • Istorija
  • Apdovanojimai
  • Biblioteka
  • Žiniasklaidai
  • Universiteto stilius
  • Periodiniai leidiniai
  • Darbas VILNIUS TECH
  • Parama universitetui
  • Lygios galimybės
  • Alumni
  • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
  • Akademinė parama dėstytojams
VILNIUS TECH laboratorijoje kuriama unikali transporto priemonė
2020-12-10

VILNIUS TECH laboratorijoje kuriama unikali transporto priemonė

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Transporto inžinerijos ir logistikos laboratorijoje keturi bendruomenės nariai kuria išskirtinę transporto priemonę – bagį „Krampus“. Pasak projekto sumanytojo, Lietuvos kariuomenės atsargos majoro ir ginkluotės entuziasto Dariaus Antanaičio, projekto idėja gimė po daugelio bandymų. Tačiau sutikus į save panašius žmones tapo aišku, kad bagio „Krampus“ projektas bus įgyvendintas.

Prie jo prisidėjo ir VILNIUS TECH Transporto inžinerijos katedros profesorių doc. dr. Raimundas Junevičius, kuris projekte užima vyriausiojo inžinieriaus pareigas, VILNIUS TECH bakalauro studijas baigęs Gediminas Šiburkis, bagio „Krampus“ inžinierius–konstruktorius ir VILNIUS TECH doc. Donaldas Andziulis, projekto dizaineris.

Transporto priemonė bagis – kuo ji išskirtinė?

Bagis (angl. buggy) – specialus sportinis lengvasis automobilis be kabinos, skirtas važiuoti labai raižyta vietove. VILNIUS TECH komandos kuriamame elektriniame-dyzeliniame hibridiniame bagyje „Krampus“ pritaikyta panaši technologija, kuri naudojama ir povandeniniuose laivuose. Bagis –  varomas elektra, o dyzelinis generatorius naudojamas tik baterijų įkrovimui. Tokia komponuotė yra unikali tokio dydžio transporto priemonei. 

„Šis pasirinkimas leido mums atsisakyti sunkios pavarų dėžės, perdavimo mazgų. Nenaudojant vidaus degimo variklio, bagį „Krampus“ bus galima naudoti tokioje aplinkoje, kur vidaus degimo variklis negali dirbti arba jo darbas yra pavojingas, pavyzdžiui tuneliuose, olose, aukštikalniuose“, – teigia D. Antanaitis.

Pasak projekto sumanytojo, visiškoje tyloje bagis gali veikti ir įprastomis sąlygos, kai važiuojama įprastomis vietovėmis, baterijų krovimas vyksta saugioje aplinkoje, generatoriaus darbas netrukdo operatoriams ir aplinkai.

Bagis „Krampus“ bus pritaikytas valdymui distanciniu būdu. Galutinis projekto komandos narių tikslas – transporto priemonę padaryti autonomine, t.y. tokia, kuri galėtų savarankiškai įveikti maršrutą bekelėje vietovėje.

„Taip bus galima išnaudoti bagio galimybes transportuojant krovinius ar kitą įrangą ten, kur žmonių dalyvavimas – pavojingas arba nereikalingas. Pavyzdžiui, stebint biologinį, radiacinį, cheminį užterštumą aplinkoje, ar ilgą laiką vykdant stebėjimą prie valstybės sienų, sekant nelegalią veiklą“, – sako Lietuvos kariuomenės atsargos majoras.

Bagis „Krampus“ gali veikti vien tik elektra. Kai reikia papildyti baterijas, įjungiamas dyzelinis generatorius arba prie išorės elektros tinklų prijungiamos baterijos. Tokiu būdu bagis įgauna daugiau autonomijos, pailgėja jo važiavimo atstumas. Taip pat atsiranda galimybė rinktis energijos papildymą iš dviejų šaltinių: dyzelinio kuro arba išorės maitinimo.

Bagio „Krampus“ valdymas ir naudojimas

Nuo pat projektavimo pradžios komandos narių tikslas buvo sukurti kuo paprastesnio valdymo bagį. Vairuotojui nereikia perjunginėti pavarų, visas valdymas – skaitmenizuotas. 

„Kai kurios „Krampus“ valdymo funkcijos bus atliekamos be žmogaus įsikišimo, jos bus užprogramuotos. Tai – būtina, norint, kad ateityje bagis galėtų būti visiškai autonominė transporto priemonė“, – pasakoja D. Antanaitis.

Pagrindinis projekto kūrėjų tikslas – bagį „Krampus“ pasiūlyti kaip įmanoma platesniam vartotojų ratui. 

„Taikome į kalnakasybos industriją, aplinkosaugą, valstybės sienos apsaugą ir panašias sritis. Tas, kurioms reikia tylios, galinčios važiuoti ilgus atstumus transporto priemonės“, – teigia projekto sumanytojas.

Pasak D. Antanaičio, svarbios ir tos sritys, kuriose „Krampus“ platforma galėtų būti naudojama įvairios įrangos montavimui, pavyzdžiui, elektros optinės, įvairių išorės aplinkos matavimo įrangos. Dėl galingos baterijos ir hibridinio veikimo principo, bagis gali tiekti elektrą galingai sumontuotai įrangai.

Nepavykę projektai – kelias į sėkmę

Iš pradžių D. Antanaitis bandė kurti paprastus, komercinius bagius, skirtus specifinei aplinkai. Pirmieji bagiai buvo „MateQ“ (Military All Terrain Quad) – paprastas keturratis, kuris buvo sustiprintas ir pritaikytas karių, krovinių pervežimui bei „Famos“ (Fast Mortar Support) – perdarytas bagis, skirtas pervežti 81 mm minosvaidį su koviniu komplektu, suteikiant kariams greito perdislokavimo galimybes labai sunkiai pravažiuojamose vietovėse, vykdant savo padalinių paramą minosvaidžio ugnimi.

„Su šiais projektas 2016 m. dalyvavome Paryžiaus parodoje „Eurosatory“. Jos metu pastebėjome didelį susidomėjimą platforma, tačiau turėjome pripažinti, kad rekreacinių bagių perdarymas specifinei aplinkai nėra tinkamas“, – pasakoja Lietuvos kariuomenės atsargos majoras.

Anot D. Antanaičio, bagių konstrukcija per silpna, naudojamas benzinas degus, varikliai triukšmingi, o naudojami variatoriai neatlaiko apkrovų. Visa tai padėjo sugeneruoti „Krampus“ idėją. 

„Deja, bet nebuvo jokios panašios platformos. Teko sėsti prie tuščio popieriaus lapo ir pradėti projektą nuo nulio. Buvo atlikti matematiniai skaičiavimai, parinktos pavaros, schemos ir tada prasidėjo projektavimo darbai“, – sako D. Antanaitis.

Projekto sumanytojo teigimu, einant kartu su minia toliau minios nenueisi, o pasirinkus savo kelią galima ir pasiklysti. Tačiau svarbiausia, kad atsiranda galimybė atrasti kažką naujo.

„Man įdomiausia buvo daryti tai, ko niekas nedarė: laužyti nusistovėjusias normas, atrasti visiškai naujus sprendimus. Tačiau labiau už bagio „Krampus“ kūrimo procesą įdomiau buvo sutikti į save panašius žmones, kuriems projektas įdomus, kurie jam suteikia pridėtinę vertę. Labiausiai džiaugiuosi, kad savo kelyje sutikau kolegas, kurie mąsto panašiai, kaip ir aš“, – teigia D. Antanaitis.

Anot projekto sumanytojo, iššūkiai – labai gerai. Jeigu su jais susidūrė projekto „Krampus“ komandos nariai, reiškia, kad susidūrė ir kiti. Tai leidžia lygintis su galingiausiais pasaulio gamintojais.

Projekto įgyvendinimas – tęstinis darbas

Beveik visą bagio „Krampus“ projektą finansuoja įmonė „Ostara“. Nedidelę paramą, už kurią komandos nariai labai dėkingi, suteikė ir MITA (Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra).

„Kad ir kokią idėją beturėtume ir kokius finansinius srautus bevaldytume, tačiau be kvalifikuotų, ambicingų, tikinčių idėja žmonių, projektas net nebūtų prasidėjęs“, – teigia D. Antanaitis.

Pirmojo etapo metu „Krampus“, sukurta patikima hibridinė pavara, atlikti sistemų programavimo darbai, stacionarūs ir dinaminiai bandymai. Tuomet jis bus paruoštas antrajam etapui – tapti distancinio būdu valdoma transporto priemone. Trečiasis etapas bus skirtas suteikti „Krampus“ visišką autonomiją. 

„Iš pradžių visų 3 etapų įgyvendinimui planavome skirti nuo 7 iki 10 metų. Tačiau dabar, atradus partnerius, su kuriais kartu galime kurti distancinio valdymo ir autonominio važiavimo sprendimus, šis laikas gali sutrumpėti iki 5-7 metų“, – pasakoja Lietuvos kariuomenės atsargos majoras.

Ateities užmojai – pasaulinė rinka

Anot D. Antanaičio, finansavimas, dirbant prie tokio projekto – labai svarbus. Juolab, kai susiduriama su iššūkiais, kuriems sprendimų dar nėra. Finansavimas turi būti tvarus, nes tenka investuoti nenumatomo dydžio lėšas, tai suplanuoti yra sudėtinga. Dabar „Krampus“ projektas artėja prie 600 tūkst. eurų investicijų ribos, tačiau tai – ne pabaiga.

„Mūsų tikslas – sukurti universalią platformą, kurios sprendimus galima būtų naudoti kuo plačiau. „Krampus“ netgi nėra bagis, tai – technologinis vystymas. Iš pradžių turime išsigryninti savo specializaciją: iš tiesų galime tai padaryti, norime tapti ekspertais šioje srityje. Po to, kai bagis „Krampus“ bus baigtas, mes planuojame tęsti savo dalyvavimą įvairių technologijų kūrime. Mums „Krampus“ – ekspertinis siekis tapti inovatyvių hibridinių pavarų kūrimo lyderiais pasaulyje“, – sako projekto sumanytojas.


Nuotrauka V. Skaraičio/lrytas.lt
 
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Veiklos dokumentai
Planai ir ataskaitos
Kokybės užtikrinimas
Struktūra
Taryba
Ataskaitos
Senatas
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Apdovanojimai
Biblioteka
Žiniasklaidai
VILNIUS TECH novatoriai
Vizualinė medžiaga
Universiteto stilius
Periodiniai leidiniai
Darbas VILNIUS TECH
Parama universitetui
Lygios galimybės
Alumni
VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
Apie mus
Dokumentai
Klubo taryba
Klubo nariai
Veikla
Kontaktai
Akademinė parama dėstytojams
Edukacinių kompetencijų grupė
Elekroninių studijų grupė
Psichologinės pagalbos ir individualiųjų poreikių reikalų grupė
Audiovizualinių technologijų grupė
Mokymai VILNIUS TECH dėstytojams
Mokymai išorinėms institucijoms
Duomenų saugumas
[ Stojantiesiems ]
[ Stojantiesiems ]
VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
#VILNIUSTECHmoko
#klauskKŪRĖJO
Suprojektuok savo ateitį
Moksleiviams ir mokykloms
Kvietimas mokykloms
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai, mokymai
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
Nuotolinio ugdymo programa „Ateities inžinerija“
Android programėlių kūrimas
Renginiai moksleiviams
Edukacinės elektronikos dirbtuvės
Koleginės studijos
Bakalauro ir vientisosios studijos
Priėmimas 2025
Išankstinis priėmimas į nuolatines studijas
Bendrasis priėmimas į nuolatines, ištęstines ir ištęstines nuotolines studijas
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Sustiprintų studijų grupės
Studijų kaina
Stipendijos stojantiesiems
Konkursinio balo sandara
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2025 m.
2024 m. bendrojo priėmimo rezultatai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojančiojo galimybių aprašas
Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
Hibridinės studijos
Individualizuotos magistrantūros studijos
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos 2025
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
PRIĖMIMAS Į DOKTORANTŪRĄ 2025
Studijų kaina
Priėmimo dokumentai
VILNIUS TECH doktorantų vasaros mokykla 2025
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Nuotolinės studijos
Ištęstinės studijos
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Kontaktai
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Skaitmeniniai ženkliukai
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
„Erasmus+“ studijos Europoje
„Erasmus+“ studijos ne ES šalyse
„Erasmus+“ praktika
Mišriosios intensyviosios programos
Renginiai
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
Karjera studentams
Karjeros konsultantų bankas
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
Karjeros diena GRAVITY
Studento pagalba studentui
Studentams su individualiaisiais poreikiais
Kas yra individualieji poreikiai?
Kur reikėtų kreiptis?
Ar man verta kreiptis?
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų atstovybė
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Dvasinė pagalba ir sielovada
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslas
Mokslas
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslo padaliniai
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Mokslinės veiklos etika
Naujausia informacija
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Tvarumo centras
LinkMenų fabrikas
Moksliniai tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Kvalifikacijos tobulinimas
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VILNIUS TECH ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Patalpų nuomos konkursai
Aukcionai
Kviečiame bendradarbiauti
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
ATHENA Europos universitetų aljansas
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
„Erasmus+“ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
ES fondų investicijų programos projektai
2021 – 2027 m. ES fondų investicijų veiksmų programos projektai
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektai
2014 – 2020 m. ES fondų projektai
2007 – 2013 m. ES struktūrinės paramos projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Žemėlapiai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA