Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Veiklos dokumentai
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Apdovanojimai
    • Biblioteka
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Periodiniai leidiniai
    • Darbas VILNIUS TECH
    • Parama universitetui
    • Lygios galimybės
    • Alumni
    • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
    • Akademinė parama dėstytojams
  • [ Stojantiesiems ]
    • VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
    • #VILNIUSTECHmoko
    • #klauskKŪRĖJO
    • Suprojektuok savo ateitį
    • Moksleiviams ir mokykloms
    • Koleginės studijos
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Kontaktai
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Skaitmeniniai ženkliukai
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
    • Karjera studentams
    • Studento pagalba studentui
    • Studentams su individualiaisiais poreikiais
    • Studentų atstovybė
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Dvasinė pagalba ir sielovada
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslas
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslo padaliniai
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslinės veiklos etika
    • Naujausia informacija
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • Tvarumo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • Moksliniai tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Viešieji pirkimai
    • Aukcionai
    • Kviečiame bendradarbiauti
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • ATHENA Europos universitetų aljansas
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
    • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
Pradžia
Pradžia
en
Pradžia Universitetas Žiniasklaidai Ką, esant stipriam snygiui, reikia žinoti pėstiesiems ir dviratininkams?
  • Rektoriaus žodis
  • Veiklos dokumentai
  • Struktūra
  • Reitingai
  • Istorija
  • Apdovanojimai
  • Biblioteka
  • Žiniasklaidai
    • VILNIUS TECH novatoriai
    • Vizualinė medžiaga
  • Universiteto stilius
  • Periodiniai leidiniai
  • Darbas VILNIUS TECH
  • Parama universitetui
  • Lygios galimybės
  • Alumni
  • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
  • Akademinė parama dėstytojams
Ką, esant stipriam snygiui, reikia žinoti pėstiesiems ir dviratininkams?
2021-02-09

Ką, esant stipriam snygiui, reikia žinoti pėstiesiems ir dviratininkams?

Pastarosiomis savaitėmis Lietuvoje gausu sniego. Pasitaiko atvejų, kai kelininkai laiku nespėja nuvalyti kelių, šaligatvių, dviračių takų. Vilniuje savivaldybės teritorijų priežiūros ir seniūnijų specialistai tikrina šaligatvių ir kiemų priežiūrą, fiksuoja šimtus pažeidimų, už kuriuos paslaugos teikėjams gresia nemenkos baudos. Norėdami išvengti traumų, prie valymo darbų galime prisidėti ir patys. Tereikia žinoti, kaip ir kokias medžiagas naudodami galime pasiekti matomų rezultatų?

Kaip dažnai barstomi ir valomi pėsčiųjų takai?

Pasak Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Kelių tyrimų instituto direktoriaus prof. dr. Audriaus Vaitkaus, pėsčiųjų takų priežiūra žiemą Lietuvoje priklauso nuo to, kur tie takai yra: urbanizuotoje teritorijoje ar už jos. Keliuose pėsčiųjų takai žiemą prižiūrimi nuo 9 iki 16 val. Atsiradus itin slidžiai tako dangai, pavyzdžiui, po lijundros arba ant dangos susiformavus šlapiam ledo sluoksniui, dangos slidumas turi būti pašalintas per 12 val. Valant sniegą, ledą, norint sumažinti slidumą, rekomenduojama naudoti smulkų žvirgždą arba akmens skaldelę. 

Miestuose priežiūros reagavimo laikas ir normatyvai priklauso nuo kiekvienos savivaldybės nustatytų reikalavimų. Pavyzdžiui, Vilniaus mieste pėsčiųjų takų danga susidarius plikledžiui turi būti pabarstyta ir pašalintas slidumas ne ilgiau kaip per 2 val. intensyviausiuose pėsčiųjų takuose, per 4 val. – mažesnio intensyvumo.

Pasak Vilniaus miesto savivaldybės administracijos miesto tvarkymo ir aplinkos apsaugos skyriaus teritorijų tvarkymo poskyrio vedėjos, Rasos Ražanskienės, pagal galiojančias Vilniaus miesto sutartis su rangovais, po snygio reprezentacinių gatvių šaligatviai išvalomi  ir pabarstomi per 4 val. nuo snigimo pabaigos. Kitose gatvėse – per 8 val., kiemuose – per 12 val. Snigimo metu vykdomas maršrutinis valymas valančios technikos mechanizmo pločiu, ne mažesniu, kaip 0,8 m. 

„Rekomenduojama miestų zonose pėsčiųjų takus prižiūrėti visiškai nuvalant ir ištirpdant sniegą bei ledą. Tokiu būdu būtų sudaromos palankios sąlygos žmonių judumui draugiškomis aplinkai sąlygomis. Rekomenduojamos medžiagos pėsčiųjų takų barstymui – druska, 0,25/4 arba 2/5 mm fr. žvirgždo (skaldelės) mišinys, su druskomis arba be jų“, – sako A. Vaitkus.

Kaip tinkamai valyti sniegą daugiabučių kiemuose?

Šaligatviai kiemuose gali būti barstomi druska, smėliu ir smulkiu žvyru su druskomis arba be jų. Visų pirma, būtina pašalinti sniegą jį nukasant nuo šaligatvių. Tikslinga numatyti sniego sandėliavimo vietas. Dažnai daroma klaida, kuomet kiemų šaligatviuose sniegas nepašalinamas nuo šaligatvio, tik barstoma smėliu. Tokiu būdu, atlydžio metu ar pakartotinai sningant, šaligatvių danga tampa labai slidi, nelygi ir pavojinga. 

„Esminis veiksnys kiemuose – sniego pašalinimas nuo pėsčiųjų eismo zonos į tam numatytas kiemo zonas, išvežimas, nuvalytų zonų barstymas druska arba frikcinėmis medžiagomis. Pasirinkimas dėl barstomųjų medžiagų gali būti labai individualus“ , – pasakoja A. Vaitkus.

Anot Vilniaus miesto savivaldybės Poskyrio vedėjos R. Ražanskienės, Sniego išvežimas vykdomas tik iš miesto reprezentacinių vietų.

Miestuose daugėjant dviratininkų – didesnis dėmesys dviračių takams

Plečiantis dviračių takų tinklui ir atsiradus vis daugiau žmonių, kurie jais naudojasi visus metus, atsirado poreikis keisti dviračių takų priežiūros reikalavimus. Kaip ir pėsčiųjų takai, taip ir dviračių takai prižiūrimi atsižvelgiant į tai, kur jie yra – užmiestyje ar mieste ir kokio reikšmingumo. Dviračių takams užmiestyje taikomi tie patys normatyvai, kaip ir pėsčiųjų takams. 

„Vilniaus mieste, susidarius plikledžiui, dviračių tako danga turi būti pabarstyta, slidumas pašalintas ne ilgiau kaip per 2-3 val., nes mieste dviratininkų eismas daug intensyvesnis nei užmiestyje. VILNIUS TECH ekspertai pateikė rekomendacijas, kaip Vilniaus mieste prižiūrėti pagrindinius dviračių takus valant sniegą, šalinant ledą, užtikrinant visišką šių reiškinių ištirpdinimą per 2 val. pasibaigus krituliams“, – teigia profesorius.

Anot VILNIUS TECH eksperto, šaligatvius kiemuose rekomenduojama valyti ne mažesniu kaip 0,8 m pločiu, kad žmonės galėtų saugiai pasiekti autobusų stoteles, kitus svarbius punktus. Kai baigia snigti, šaligatvių dangą reikėtų nuvalyti visu pločiu. 

Sniego surinkimo vietų nauda – kokia ji?

Profesoriaus teigimu, sniego surinkimo vietų numatymas ypač aktualus miestams dėl esamo mažo laisvo ploto. Prieš pradedant sniegą gabenti į surinkimo vietas, būtina kuo labiau išnaudoti netoliese esančias vietas. Pavyzdžiui, neužstatytas zonas, kuriose sniegas gali būti kaupiamas iš netoliese esančių teritorijų ir paliekamas tirpti.

Išvežant sniegą į surinkimo vietas, didžiausią neigiamą poveikis aplinkai sukelia krovininių transporto priemonių išmetamųjų dujų emisijos. Siekiant kuo mažiau transportuoti, sniegas išvežamas tik tais atvejais, kuomet nėra galimybės sniego kaupti gatvės prieigose arba kyla pavojus saugiam eismui, norint paruošti gatves tikėtinam labai smarkiam snygiui. 

Lietuvos miestai turi nusimatę sniego surinkimo ir/ar tirpinimo vietas, į kurias sniegas išvežamas esant labai smarkiam ir gausiam snygiui. 

Krovininių transporto priemonių elektrifikavimas šį procesą iš esmės turėtų pakeisti jau netolimoje ateityje. Tad sniego surinkimas ir išvežimas į bendrąsias surinkimo ar tirpdymo vietas turėtų tapti svarbiu prioritetu, leisiančiu efektyvinti priežiūrą žiemą miestuose bei tausoti aplinką.  

Sniegą tirpdančių medžiagų poveikis aplinkai

Pasak VILNIUS TECH eksperto, druskos poveikis betono tiltams ir viadukams, pralaidoms, pamatams yra neigiamas. Visi pamatai turi būti su hidroizoliacija arba atsparūs vandens ir druskų poveikiui. Plieninėms konstrukcijoms, automobilio kėbului, kitoms plieno detalėms neigiamą korozijos poveikį sukelia sulfatai, esantys kelių priežiūrai naudojamoje druskoje. 

Pagal masę, 1 proc. natrio chlorido tirpalas, kuriame yra sulfatų, plieno koroziją pagreitina iki 6 kartų, lyginant su 3,5 proc. pagal masę natrio chlorido tirpalu be sulfatų. Į tai atsižvelgiant, turėtų būti ribojamas sulfatų kiekis žiemos priežiūros druskose. Tai daroma, remiantis normatyvais.

Natrio chloridas daro neigiamą poveikį aplinkai. Augmenijai žalingas poveikis didžiausias šalikelių ir šaligatvių zonose. Tolstant nuo važiuojamosios dalies šis poveikis ženkliai mažėja ir galiausiai už 12 metrų yra nereikšmingas. 

„Miestuose didelė dalis dangų priežiūrai naudojamų druskų patenka į paviršinius gėlo vandens telkinius, upes ir ežerus. Druskos, patekusios į vandens telkinius, Vilniaus atveju išskirtinai į Nerį, galimai turi neigiamą poveikį smulkiausiems gyviams – mikro bestuburiams – žemiausiai mitybos grandinės daliai gėlame vandenyje. Todėl būtina nuolatos tobulinti priežiūros žiemą technologijas, ledą tirpdančias medžiagas ir jų išbėrimo normą“ , – teigia Kelių tyrimų instituto direktorius.
 
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Veiklos dokumentai
Planai ir ataskaitos
Kokybės užtikrinimas
Struktūra
Taryba
Ataskaitos
Senatas
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Apdovanojimai
Biblioteka
Žiniasklaidai
VILNIUS TECH novatoriai
Vizualinė medžiaga
Universiteto stilius
Periodiniai leidiniai
Darbas VILNIUS TECH
Parama universitetui
Lygios galimybės
Alumni
VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
Apie mus
Dokumentai
Klubo taryba
Klubo nariai
Veikla
Kontaktai
Akademinė parama dėstytojams
Edukacinių kompetencijų grupė
Elekroninių studijų grupė
Psichologinės pagalbos ir individualiųjų poreikių reikalų grupė
Audiovizualinių technologijų grupė
Mokymai VILNIUS TECH dėstytojams
Mokymai išorinėms institucijoms
Duomenų saugumas
[ Stojantiesiems ]
[ Stojantiesiems ]
VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
#VILNIUSTECHmoko
#klauskKŪRĖJO
Suprojektuok savo ateitį
Moksleiviams ir mokykloms
Kvietimas mokykloms
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai, mokymai
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
Nuotolinio ugdymo programa „Ateities inžinerija“
Android programėlių kūrimas
Renginiai moksleiviams
Edukacinės elektronikos dirbtuvės
Koleginės studijos
Bakalauro ir vientisosios studijos
Priėmimas 2025
Išankstinis priėmimas į nuolatines studijas
Bendrasis priėmimas į nuolatines, ištęstines ir ištęstines nuotolines studijas
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Sustiprintų studijų grupės
Studijų kaina
Stipendijos stojantiesiems
Konkursinio balo sandara
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2025 m.
2024 m. bendrojo priėmimo rezultatai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojančiojo galimybių aprašas
Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
Hibridinės studijos
Individualizuotos magistrantūros studijos
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos 2025
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
PRIĖMIMAS Į DOKTORANTŪRĄ 2025
Studijų kaina
Priėmimo dokumentai
VILNIUS TECH doktorantų vasaros mokykla 2025
Metinių atestacijų katedrose grafikas 2025 m.
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Nuotolinės studijos
Ištęstinės studijos
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Kontaktai
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Skaitmeniniai ženkliukai
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
„Erasmus+“ studijos Europoje
„Erasmus+“ studijos ne ES šalyse
„Erasmus+“ praktika
Mišriosios intensyviosios programos
Renginiai
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
Karjera studentams
Karjeros konsultantų bankas
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
Karjeros diena GRAVITY
Studento pagalba studentui
Studentams su individualiaisiais poreikiais
Kas yra individualieji poreikiai?
Kur reikėtų kreiptis?
Ar man verta kreiptis?
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų atstovybė
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Dvasinė pagalba ir sielovada
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslas
Mokslas
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslo padaliniai
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Mokslinės veiklos etika
Naujausia informacija
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Tvarumo centras
LinkMenų fabrikas
Moksliniai tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Kvalifikacijos tobulinimas
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VILNIUS TECH ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Patalpų nuomos konkursai
Aukcionai
Kviečiame bendradarbiauti
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
ATHENA Europos universitetų aljansas
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
„Erasmus+“ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
ES fondų investicijų programos projektai
2021 – 2027 m. ES fondų investicijų veiksmų programos projektai
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektai
2014 – 2020 m. ES fondų projektai
2007 – 2013 m. ES struktūrinės paramos projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Žemėlapiai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA