Pradžia
COVID-19

COVID-19 DUK
Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė, kad koronaviruso COVID-19 plitimas tapo pandemija.
COVID-19 simptomai yra panašūs į gripą – karščiavimas, kosulys, dusulys ir kiti kvėpavimo sutrikimai, raumenų skausmai ir nuovargis. Sunkesniais atvejais virusas sukelia plaučių uždegimą, sepsį ir septinį šoką, inkstų nepakankamumą ar mirtį.
Kaip galima sumažinti riziką užsikrėsti COVID-19?
Rankų plovimas yra svarbiausia profilaktinė priemonė, norint išvengti susirgimo. Rankas reikėtų plauti dažnai ir kruopščiai su vandeniu ir muilu bent 20 sekundžių. Jei muilo ir vandens nėra, taip pat galima naudoti alkoholio pagrindu pagamintą rankų antiseptiką su ne mažiau kaip 60 % alkoholio. Virusas į organizmą gali patekti per akis, nosį ir burną, todėl nerekomenduojama liesti veido nenuplautomis rankomis.
Taip pat būtina laikytis Sveikatos apsaugos ministerijos teikiamų rekomendacijų nurodymų.
COVID-19 simptomai yra panašūs į gripą – karščiavimas, kosulys, dusulys ir kiti kvėpavimo sutrikimai, raumenų skausmai ir nuovargis. Sunkesniais atvejais virusas sukelia plaučių uždegimą, sepsį ir septinį šoką, inkstų nepakankamumą ar mirtį.
Kaip galima sumažinti riziką užsikrėsti COVID-19?
Rankų plovimas yra svarbiausia profilaktinė priemonė, norint išvengti susirgimo. Rankas reikėtų plauti dažnai ir kruopščiai su vandeniu ir muilu bent 20 sekundžių. Jei muilo ir vandens nėra, taip pat galima naudoti alkoholio pagrindu pagamintą rankų antiseptiką su ne mažiau kaip 60 % alkoholio. Virusas į organizmą gali patekti per akis, nosį ir burną, todėl nerekomenduojama liesti veido nenuplautomis rankomis.
Taip pat būtina laikytis Sveikatos apsaugos ministerijos teikiamų rekomendacijų nurodymų.
COVID-19 prevencija
Kokios apsaugos priemonės naudojamos universitete?
Vilniaus Gedimino technikos universitete (Vilnius Tech) imtasi papildomų priemonių siekiant užkirsti kelią viruso plitimui: nuolat atliekama paviršių (durų rankenų, porankių ir k.t.) dezinfekcija, pasirūpinta rankas dezinfekuojančiu skysčiu vietose prie įėjimų į Vilnius Tech ir tualetų patalpose.
Kur galėčiau pasimatuoti temperatūrą universiteto patalpose?
Prie įėjimų į visus Vilnius Tech bendrabučius įrengti bekontakčiai termometrai. Studentai, grįžę į gyvenamąją vietą gali pasimatuoti savo kūno temperatūrą. Jeigu temperatūra pakilusi ar asmuo jaučiasi prastai, jis gali grįžti į savo kambarį, tačiau turėtų kuo skubiau kreiptis į savo šeimos gydytoją.
Asmenys, pajutę ligos simptomus, gali pasimatuoti kūno temperatūrą:
Saulėtekio rūmų centrinio korpuso apsaugos poste, Darbuotojų saugos ir sveikatos skyriuje (SRC, 115 kab.) bei Ūkio direkcijoje (SRK-I);
Mechanikos rūmuose, apsaugos poste;
Senamiesčio rūmuose, apsaugos poste;
Elektronikos rūmuose, apsaugos poste;
Linkmenų rūmuose, apsaugos poste;
Transporto rūmuose, apsaugos poste;
Sporto salėje, apsaugos poste;
Bibliotekoje, apsaugos poste;
Skrydžių praktikų bazės (Kyviškėse) apsaugos poste.
Asmenys, pajutę ligos simptomus, gali pasimatuoti kūno temperatūrą:
Saulėtekio rūmų centrinio korpuso apsaugos poste, Darbuotojų saugos ir sveikatos skyriuje (SRC, 115 kab.) bei Ūkio direkcijoje (SRK-I);
Mechanikos rūmuose, apsaugos poste;
Senamiesčio rūmuose, apsaugos poste;
Elektronikos rūmuose, apsaugos poste;
Linkmenų rūmuose, apsaugos poste;
Transporto rūmuose, apsaugos poste;
Sporto salėje, apsaugos poste;
Bibliotekoje, apsaugos poste;
Skrydžių praktikų bazės (Kyviškėse) apsaugos poste.
Studijų VILNIUS TECH organizavimas pandemijos metu
Kaip vyksta studijos nuo vasario mėnesio?
Nup 2021 m. vasario mėnesio studijos vykdomos pagal patvirtintus semestrų užsiėmimų tvarkaraščius, skelbiamus interneto svetainėje „ManoVGTU“.
Iki 2021 m. balandžio 5 d. visi užsiėmimai organizuojami nuotoliniu būdu, išskyrus Antano Gustaičio aviacijos instituto organizuojamas praktikas, kurios vykdomos vadovaujantis Vilniaus Gedimino technikos universiteto rektoriaus 2020 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 10.8-469 patvirtintu Vilniaus Gedimino technikos universiteto aviacijos praktinio mokymo organizavimo ekstremalios situacijos (dėl COVID-19 koronaviruso infekcijos) laikotarpiu tvarkos aprašu.
Kol studijų procesas vyksta nuotoliniu būdu, visi tarpiniai ir galutiniai atsiskaitymai organizuojami nuotoliniu būdu.
Nuo 2021 m balandžio 6 d., studijos organizuojamos mišriu būdu, t. y. nuotolines paskaitas derinant su pratybomis ir laboratoriniais darbais universiteto patalpose.
Tvarkaraščiuose turi būti nurodoma, kurie užsiėmimai bus vykdomi nuotoliniu, kurie – įprastiniu būdu.
Magistrantūros studijos organizuojamos nuotoliniu būdu, išskyrus pratybas ir laboratorinius darbus, kurie nuo 2021 m. balandžio 6 d. organizuojami universiteto patalpose.
Praktikos, esant būtinybei, organizuojamos nuotoliniu būdu arba jų vykdymas nukeliamas į mokslo metų pabaigą. Sprendimą dėl praktikų organizavimo būdo priima dekanas.
Iki 2021 m. balandžio 5 d. visi užsiėmimai organizuojami nuotoliniu būdu, išskyrus Antano Gustaičio aviacijos instituto organizuojamas praktikas, kurios vykdomos vadovaujantis Vilniaus Gedimino technikos universiteto rektoriaus 2020 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 10.8-469 patvirtintu Vilniaus Gedimino technikos universiteto aviacijos praktinio mokymo organizavimo ekstremalios situacijos (dėl COVID-19 koronaviruso infekcijos) laikotarpiu tvarkos aprašu.
Kol studijų procesas vyksta nuotoliniu būdu, visi tarpiniai ir galutiniai atsiskaitymai organizuojami nuotoliniu būdu.
Nuo 2021 m balandžio 6 d., studijos organizuojamos mišriu būdu, t. y. nuotolines paskaitas derinant su pratybomis ir laboratoriniais darbais universiteto patalpose.
Tvarkaraščiuose turi būti nurodoma, kurie užsiėmimai bus vykdomi nuotoliniu, kurie – įprastiniu būdu.
Magistrantūros studijos organizuojamos nuotoliniu būdu, išskyrus pratybas ir laboratorinius darbus, kurie nuo 2021 m. balandžio 6 d. organizuojami universiteto patalpose.
Praktikos, esant būtinybei, organizuojamos nuotoliniu būdu arba jų vykdymas nukeliamas į mokslo metų pabaigą. Sprendimą dėl praktikų organizavimo būdo priima dekanas.
Kaip bus organizuojami laboratoriniai darbai, atsiskaitymai?
Iki 2021 m. balandžio 5 d. visi užsiėmimai organizuojami nuotoliniu būdu, išskyrus Antano Gustaičio aviacijos instituto organizuojamas praktikas, kurios vykdomos vadovaujantis Vilniaus Gedimino technikos universiteto rektoriaus 2020 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 10.8-469 patvirtintu Vilniaus Gedimino technikos universiteto aviacijos praktinio mokymo organizavimo ekstremalios situacijos (dėl COVID-19 koronaviruso infekcijos) laikotarpiu tvarkos aprašu.
Kol studijų procesas vyksta nuotoliniu būdu, visi tarpiniai ir galutiniai atsiskaitymai organizuojami nuotoliniu būdu.
Nuo 2021 m balandžio 6 d., studijos organizuojamos mišriu būdu, t. y. nuotolines paskaitas derinant su pratybomis ir laboratoriniais darbais universiteto patalpose.
Tvarkaraščiuose turi būti nurodoma, kurie užsiėmimai bus vykdomi nuotoliniu, kurie – įprastiniu būdu.
Laboratoriniai darbai (fizikos, chemijos ir kt.) organizuojami tokiu būdu: 1, 3 ir 4, 6 paskaitų laiku, paliekant tvarkaraštyje tarpus (2 ir 5 paskaitos) laboratorijai dezinfekuoti. Esant mažam studentų skaičiui grupėje (iki 8 studentų), laboratorinius darbus galima vykdyti auditorijoje nedarant 2, 5 paskaitų pertraukos.
Laboratoriniai darbai, kuriems atlikti reikalinga laboratorinė įranga universiteto patalpose, pavasario semestre negali būti pakeisti skaičiuojamaisiais, filmuotais ar kito pobūdžio užduotimis.
Užsienio studentai privalo atvykti į Lietuvą iki 2021 m. balandžio 6 d. Dėl objektyvių priežasčių į šalį iki šio termino neatvykusiems užsienio studentams ir studentams, kuriems taikomas karantinas Lietuvoje, sudaroma galimybė atlikti laboratorinius ir kitus praktinius darbus pagal individualų grafiką.
Kol studijų procesas vyksta nuotoliniu būdu, visi tarpiniai ir galutiniai atsiskaitymai organizuojami nuotoliniu būdu.
Nuo 2021 m balandžio 6 d., studijos organizuojamos mišriu būdu, t. y. nuotolines paskaitas derinant su pratybomis ir laboratoriniais darbais universiteto patalpose.
Tvarkaraščiuose turi būti nurodoma, kurie užsiėmimai bus vykdomi nuotoliniu, kurie – įprastiniu būdu.
Laboratoriniai darbai (fizikos, chemijos ir kt.) organizuojami tokiu būdu: 1, 3 ir 4, 6 paskaitų laiku, paliekant tvarkaraštyje tarpus (2 ir 5 paskaitos) laboratorijai dezinfekuoti. Esant mažam studentų skaičiui grupėje (iki 8 studentų), laboratorinius darbus galima vykdyti auditorijoje nedarant 2, 5 paskaitų pertraukos.
Laboratoriniai darbai, kuriems atlikti reikalinga laboratorinė įranga universiteto patalpose, pavasario semestre negali būti pakeisti skaičiuojamaisiais, filmuotais ar kito pobūdžio užduotimis.
Užsienio studentai privalo atvykti į Lietuvą iki 2021 m. balandžio 6 d. Dėl objektyvių priežasčių į šalį iki šio termino neatvykusiems užsienio studentams ir studentams, kuriems taikomas karantinas Lietuvoje, sudaroma galimybė atlikti laboratorinius ir kitus praktinius darbus pagal individualų grafiką.
Ką būtina žinoti apie paskaitų skaitymą nuotoliniu būdu?
Paskaitos nuotoliniu būdu vykdomos naudojant virtualiajam bendravimui skirtą platformą „Zoom“ (kaip alternatyva gali būti naudojama „MS Teams“, bet būtina apie tai iš anksto įspėti studentus. Jos naudojimo instrukcijos pateiktos VILNIUS TECH talpykloje.
Nuotoliniu būdu paskaitos vykdomos iš vietos, kur yra stabilus interneto ryšys ir tinkama techninė įranga. Dėstytojai, neturintys techninių galimybių vaizdo konferenciniu būdu paskaitų vykdyti iš namų, gali naudotis vienu iš universiteto siūlomų būdų:
1. VILNIUS TECH įrengtomis specializuotomis klasėmis (reikia iš anksto suderinti su Elektroninių studijų grupės darbuotojais);
2. fakultete esančiomis auditorijomis arba kabinetais (po vieną dėstytoją tik jam skirtoje naudotis atskiroje patalpoje; auditorijas dėstytojams paskirstys ir jų sąrašą sudarys bei pateiks Studijų direkcijai fakulteto dekanas).
Siekiant užtikrinti paskaitos turinio įsisavinimo efektyvumą ir grįžtamąjį ryšį, po nuotolinės paskaitos (arba paskaitos pabaigoje), dėstytojui rekomenduojama būti parengus užduotis (nusiųsti el. paštu arba Moodle sistemoje) ir paprašyti/nurodyti studentų jas atlikti bei sprendimus/atsakymus atsiųsti per tam tikrą laiką dėstytojui. Atliktos užduotys turėtų būti aptariamos kituose užsiėmimuose.
Virtualiojoje mokymosi aplinkoje „Moodle“ prie dėstomo dalyko aprašymo dėstytojas turi pateikti prisijungimo prie jo vaizdo paskaitų nuorodą.
Paskaitos metu dėstytojas studentams pateikia ir aiškina įprastą medžiagą, parengtą skaitmeniniu formatu: skaidres (pptx), tekstinius dokumentus (docx, pdf ir t. t.), interneto puslapius. Dėstytojo „Moodle“ sistemoje paskelbta medžiaga turi būti prieinama studentams iki atsiskaitymo už studijų dalyką pabaigos.
„Zoom“ platformos naudojimo instrukcijos pateiktos internete: dėstytojams ir studentams.
Vaizdo paskaitos trukmė naudojantis „Zoom“ programa – 40 minučių (po 40 minučių programa automatiškai atsijungia). Pasibaigus šiam laikui rekomenduojama padaryti 5 minučių pertrauką ir prisijungti pakartotinai. Dėl didelio tarnybinių stočių apkrovimo paskaitų vaizdo įrašai nebus daromi, todėl studentai paskaitose turi dalyvauti realiuoju laiku, nurodytu paskaitų tvarkaraštyje. Srautinės paskaitos, kuriose dalyvauja daugiau kaip 100 studentų vienu metu, vykdomos dėstytojui suderinus su Elektroninių studijų grupe.
Prireikus gali būti naudojama alternatyvi vaizdo konferencijų programa „Teams“. Jos naudojimo instrukcijos pateiktos VILNIUS TECH talpykloje.
Prieš pradedant paskaitas skaityti nuotoliniu būdu, būtina iš anksto išbandyti programą (nes vaizdo paskaitų nuorodas reikia įkelti į „Moodle“ virtualiąją aplinką).
Dėstytojai, dirbantys iš namų, privalo įsitikinti, kad jų namuose esantis kompiuteris yra prijungtas prie stabiliai veikiančio interneto ryšio, prie kompiuterio prijungti ir tinkamai veikia vaizdo kamera, mikrofonas ir garso kolonėlės.
Dalyko (modulio) kortelėje numatytos konsultacijos vykdomos nuotoliniu būdu (tomis dienomis, kai vyksta nuotolinės paskaitos).
Dėstytojų budėjimo katedroje laiku organizuojamos konsultacijos vykdomos nuotoliniu būdu.
Iki 20 proc. teorinių paskaitų leidžiama pateikti iš anksto padarius jų vaizdo įrašus. Iš anksto įrašytose paskaitose privalomai turi būti pateikiamas paskaitos vaizdo įrašas (ne mažiau kaip 30 min.), teorinė medžiaga rašytine forma, nuorodos į išorinius informacijos šaltinius, studento žinių nagrinėjama tema įsivertinimo klausimai (prieš pradedant studijuoti konkrečią temą), užduotys arba testo forma pateikti klausimai, siejami su nagrinėjamos temos supratimo vertinimu. Dėstytojas, norintis naudoti iš anksto įrašytas paskaitas, privalo laikytis tokios sekos:
1. parengia paskaitų medžiagą vadovaudamasis nurodytais reikalavimais;
2. kreipiasi į katedros vedėją dėl paskaitų turinio atitikties dalykiniams reikalavimams įvertinimo ir leidimo naudoti iš anksto įrašytas paskaitas;
3. kreipiasi į Akademinės paramos centrą su prašymu aprobuoti įrašytų paskaitų medžiagą;
4. kreipiasi į dekaną su prašymu leisti dalį paskaitų, kurių medžiaga aprobuota, studentams pateikti kaip vaizdo įrašus;
5. elektroniniu paštu informuoja studentus apie iš anksto įrašytas paskaitas.
Tais atvejais, kai užsienio studentai dėl objektyvių priežasčių neturi galimybės atvykti į Lietuvą, dėstytojai, vedantys praktinius užsiėmimus, privalo jiems parengti alternatyvias praktinių užsiėmimų užduotis savarankiškam darbui.
Nuotoliniu būdu paskaitos vykdomos iš vietos, kur yra stabilus interneto ryšys ir tinkama techninė įranga. Dėstytojai, neturintys techninių galimybių vaizdo konferenciniu būdu paskaitų vykdyti iš namų, gali naudotis vienu iš universiteto siūlomų būdų:
1. VILNIUS TECH įrengtomis specializuotomis klasėmis (reikia iš anksto suderinti su Elektroninių studijų grupės darbuotojais);
2. fakultete esančiomis auditorijomis arba kabinetais (po vieną dėstytoją tik jam skirtoje naudotis atskiroje patalpoje; auditorijas dėstytojams paskirstys ir jų sąrašą sudarys bei pateiks Studijų direkcijai fakulteto dekanas).
Siekiant užtikrinti paskaitos turinio įsisavinimo efektyvumą ir grįžtamąjį ryšį, po nuotolinės paskaitos (arba paskaitos pabaigoje), dėstytojui rekomenduojama būti parengus užduotis (nusiųsti el. paštu arba Moodle sistemoje) ir paprašyti/nurodyti studentų jas atlikti bei sprendimus/atsakymus atsiųsti per tam tikrą laiką dėstytojui. Atliktos užduotys turėtų būti aptariamos kituose užsiėmimuose.
Virtualiojoje mokymosi aplinkoje „Moodle“ prie dėstomo dalyko aprašymo dėstytojas turi pateikti prisijungimo prie jo vaizdo paskaitų nuorodą.
Paskaitos metu dėstytojas studentams pateikia ir aiškina įprastą medžiagą, parengtą skaitmeniniu formatu: skaidres (pptx), tekstinius dokumentus (docx, pdf ir t. t.), interneto puslapius. Dėstytojo „Moodle“ sistemoje paskelbta medžiaga turi būti prieinama studentams iki atsiskaitymo už studijų dalyką pabaigos.
„Zoom“ platformos naudojimo instrukcijos pateiktos internete: dėstytojams ir studentams.
Vaizdo paskaitos trukmė naudojantis „Zoom“ programa – 40 minučių (po 40 minučių programa automatiškai atsijungia). Pasibaigus šiam laikui rekomenduojama padaryti 5 minučių pertrauką ir prisijungti pakartotinai. Dėl didelio tarnybinių stočių apkrovimo paskaitų vaizdo įrašai nebus daromi, todėl studentai paskaitose turi dalyvauti realiuoju laiku, nurodytu paskaitų tvarkaraštyje. Srautinės paskaitos, kuriose dalyvauja daugiau kaip 100 studentų vienu metu, vykdomos dėstytojui suderinus su Elektroninių studijų grupe.
Prireikus gali būti naudojama alternatyvi vaizdo konferencijų programa „Teams“. Jos naudojimo instrukcijos pateiktos VILNIUS TECH talpykloje.
Prieš pradedant paskaitas skaityti nuotoliniu būdu, būtina iš anksto išbandyti programą (nes vaizdo paskaitų nuorodas reikia įkelti į „Moodle“ virtualiąją aplinką).
Dėstytojai, dirbantys iš namų, privalo įsitikinti, kad jų namuose esantis kompiuteris yra prijungtas prie stabiliai veikiančio interneto ryšio, prie kompiuterio prijungti ir tinkamai veikia vaizdo kamera, mikrofonas ir garso kolonėlės.
Dalyko (modulio) kortelėje numatytos konsultacijos vykdomos nuotoliniu būdu (tomis dienomis, kai vyksta nuotolinės paskaitos).
Dėstytojų budėjimo katedroje laiku organizuojamos konsultacijos vykdomos nuotoliniu būdu.
Iki 20 proc. teorinių paskaitų leidžiama pateikti iš anksto padarius jų vaizdo įrašus. Iš anksto įrašytose paskaitose privalomai turi būti pateikiamas paskaitos vaizdo įrašas (ne mažiau kaip 30 min.), teorinė medžiaga rašytine forma, nuorodos į išorinius informacijos šaltinius, studento žinių nagrinėjama tema įsivertinimo klausimai (prieš pradedant studijuoti konkrečią temą), užduotys arba testo forma pateikti klausimai, siejami su nagrinėjamos temos supratimo vertinimu. Dėstytojas, norintis naudoti iš anksto įrašytas paskaitas, privalo laikytis tokios sekos:
1. parengia paskaitų medžiagą vadovaudamasis nurodytais reikalavimais;
2. kreipiasi į katedros vedėją dėl paskaitų turinio atitikties dalykiniams reikalavimams įvertinimo ir leidimo naudoti iš anksto įrašytas paskaitas;
3. kreipiasi į Akademinės paramos centrą su prašymu aprobuoti įrašytų paskaitų medžiagą;
4. kreipiasi į dekaną su prašymu leisti dalį paskaitų, kurių medžiaga aprobuota, studentams pateikti kaip vaizdo įrašus;
5. elektroniniu paštu informuoja studentus apie iš anksto įrašytas paskaitas.
Tais atvejais, kai užsienio studentai dėl objektyvių priežasčių neturi galimybės atvykti į Lietuvą, dėstytojai, vedantys praktinius užsiėmimus, privalo jiems parengti alternatyvias praktinių užsiėmimų užduotis savarankiškam darbui.
Ką reikia žinoti norint virtualiąją mokymosi aplinką „MOODLE“ naudoti nuotolinių studijų procese?
Moodle“ mokymo aplinkoje kiekvienas dėstytojas atitinkamai studentų grupei suteikia prieigą prie kiekvieno savo dėstomo dalyko medžiagos. Naudojimosi virtualiąja mokymosi aplinka „Moodle“ instrukcijos pateiktos Elektroninių studijų grupės „Moodle vadovas“ modulyje.
Dėstytojai, neturintys „Moodle“ kursų, privalo juos sukurti „Mano VGTU“ svetainėje adresu https://mano.vgtu.lt/ (Dėstomi dalykai // Moodle kursų kūrimas). Kūrimo instrukcija pateikta internete.
Dėstytojams, neturintiems patirties naudotis virtualiąja mokymosi aplinka „Moodle“, bus vykdomi mokymai. Mokymų grafikas skelbiamas Elektroninių studijų grupės kurse „Moodle vadovas“.
Prireikus katedrų vedėjai (dėstytojui, parengusiam medžiagą, sutikus) gali leisti dėstytojams naudotis kolegų parengta „Moodle“ medžiaga. Dėstytojas gali naudotis kolegų parengta medžiaga tik perkėlęs ją į savo dėstomą kursą „Moodle“ virtualiojoje aplinkoje.
Jungiantis prie virtualiosios mokymo aplinkos „Moodle“, svetainės „ManoVGTU“ arba platformos „Zoom“, jei jungiamasi ne iš universiteto kompiuterių, naudoti VILNIUS TECH VPN (virtualiojo privataus tinklo) nereikia.
Komunikacijai su studentais gali būti naudojami „Moodle“ naujienų forumo arba skelbimų įrankiai. Konsultacijoms taikytina vaizdo konferencijų programa arba „Moodle“ forumo įrankis.
Dėstytojai, neturintys „Moodle“ kursų, privalo juos sukurti „Mano VGTU“ svetainėje adresu https://mano.vgtu.lt/ (Dėstomi dalykai // Moodle kursų kūrimas). Kūrimo instrukcija pateikta internete.
Dėstytojams, neturintiems patirties naudotis virtualiąja mokymosi aplinka „Moodle“, bus vykdomi mokymai. Mokymų grafikas skelbiamas Elektroninių studijų grupės kurse „Moodle vadovas“.
Prireikus katedrų vedėjai (dėstytojui, parengusiam medžiagą, sutikus) gali leisti dėstytojams naudotis kolegų parengta „Moodle“ medžiaga. Dėstytojas gali naudotis kolegų parengta medžiaga tik perkėlęs ją į savo dėstomą kursą „Moodle“ virtualiojoje aplinkoje.
Jungiantis prie virtualiosios mokymo aplinkos „Moodle“, svetainės „ManoVGTU“ arba platformos „Zoom“, jei jungiamasi ne iš universiteto kompiuterių, naudoti VILNIUS TECH VPN (virtualiojo privataus tinklo) nereikia.
Komunikacijai su studentais gali būti naudojami „Moodle“ naujienų forumo arba skelbimų įrankiai. Konsultacijoms taikytina vaizdo konferencijų programa arba „Moodle“ forumo įrankis.
Ką reikia žinoti dėstytojams, vedantiems užsiėmimus nuotoliniu būdu?
Siekiant užtikrinti nuotolinių užsiėmimų kokybę ir produktyvumą, dėstytojai turėtų:
1. Pasiruošti tvarkingą, neutralią darbo aplinką apgalvoję, kokį kompiuterio kameros transliuojamą vaizdą matys studentai.
2. Susitarti su studentais dėl pagrindinių bendravimo taisyklių: VGILNIUS TECH akademinės etikos kodekso laikymosi; žodinės ir rašytinės komunikacijos pateikiant atliktas užduotis į „Moodle“ aplinką; bendravimo tiesioginės transliacijos metu: kas ir kada uždavinės klausimus, kaip studentai galės parodyti, kad nesupranta medžiagos ar uždavinių, ir kt.
3 Bendrauti su studentais raštu arba žodžiu. Komunikacija žodžiu rekomenduojama grupėse iki 20 dalyvių, griežtai laikantis kalbėjimo eiliškumo. Didesnėse grupėse dėstytojams rekomenduojama išjungti studentų mikrofonus, studentai grįžtamąjį ryšį (klausimus) gali pateikti per pokalbių (angl. chat) funkciją.
4. Pasirengti paskaitos ar praktinio užsiėmimo struktūrą, kurią galėtų pateikti kiekvieno užsiėmimo pradžioje.
5. Teorines paskaitas suskaidyti dalimis (po 15–20 min.), po kurių būtų aiškinamasi, kaip studentai suprato, taip skatinant grįžtamąjį ryšį.
6. Išlikti dalykiški, nenukrypti į pokalbius, nesusijusius su užsiėmimo tema, neviešinti savo interpretacijų apie politinę situaciją, aktualijas ir pan.
7. Patikrinti studentams teikiamas atlikti užduotis įvertinant, kaip jos bus patikrintos „Moodle“ aplinkoje. Uždaviniams spręsti, schemoms braižyti ir kitoms panašaus pobūdžio veikloms užsiėmimo metu naudoti platformos „Zoom“ interaktyviosios lentos (angl. whiteboard) funkciją.
1. Pasiruošti tvarkingą, neutralią darbo aplinką apgalvoję, kokį kompiuterio kameros transliuojamą vaizdą matys studentai.
2. Susitarti su studentais dėl pagrindinių bendravimo taisyklių: VGILNIUS TECH akademinės etikos kodekso laikymosi; žodinės ir rašytinės komunikacijos pateikiant atliktas užduotis į „Moodle“ aplinką; bendravimo tiesioginės transliacijos metu: kas ir kada uždavinės klausimus, kaip studentai galės parodyti, kad nesupranta medžiagos ar uždavinių, ir kt.
3 Bendrauti su studentais raštu arba žodžiu. Komunikacija žodžiu rekomenduojama grupėse iki 20 dalyvių, griežtai laikantis kalbėjimo eiliškumo. Didesnėse grupėse dėstytojams rekomenduojama išjungti studentų mikrofonus, studentai grįžtamąjį ryšį (klausimus) gali pateikti per pokalbių (angl. chat) funkciją.
4. Pasirengti paskaitos ar praktinio užsiėmimo struktūrą, kurią galėtų pateikti kiekvieno užsiėmimo pradžioje.
5. Teorines paskaitas suskaidyti dalimis (po 15–20 min.), po kurių būtų aiškinamasi, kaip studentai suprato, taip skatinant grįžtamąjį ryšį.
6. Išlikti dalykiški, nenukrypti į pokalbius, nesusijusius su užsiėmimo tema, neviešinti savo interpretacijų apie politinę situaciją, aktualijas ir pan.
7. Patikrinti studentams teikiamas atlikti užduotis įvertinant, kaip jos bus patikrintos „Moodle“ aplinkoje. Uždaviniams spręsti, schemoms braižyti ir kitoms panašaus pobūdžio veikloms užsiėmimo metu naudoti platformos „Zoom“ interaktyviosios lentos (angl. whiteboard) funkciją.
Ką dar svarbu žinoti, atkreipti dėmesį?
Nuotolinių studijų procese naudojama medžiaga yra intelektinė universiteto nuosavybė. Studentai negali platinti studijų proceso metu elektroniniu ar kitu būdu pateikiamos studijų medžiagos ir jos nenaudoti kitais nei studijų tikslais.
Visų laboratorinių užsiėmimų lankomumas turi būti žymimas dėstytojo parengtame grupės žiniaraštyje.
Elektroninių studijų grupė negali užtikrinti pagalbos dėstytojams ir studentams, naudojantiems kitas, nei rekomenduojama, priemones.
Kilus techninių klausimų dėl paskaitų organizavimo, būtina kreiptis į VILNIUS TECH Elektroninių studijų grupę tel. 274 5035 (vidinis tel. 9035) arba el. paštu crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmVzZ0B2Z3R1Lmx0Ij5lc2dAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Visų laboratorinių užsiėmimų lankomumas turi būti žymimas dėstytojo parengtame grupės žiniaraštyje.
Elektroninių studijų grupė negali užtikrinti pagalbos dėstytojams ir studentams, naudojantiems kitas, nei rekomenduojama, priemones.
Kilus techninių klausimų dėl paskaitų organizavimo, būtina kreiptis į VILNIUS TECH Elektroninių studijų grupę tel. 274 5035 (vidinis tel. 9035) arba el. paštu crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmVzZ0B2Z3R1Lmx0Ij5lc2dAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Informacija pirmakursiams
Kaip prisijungti prie nuotolinių užsiėmimų?
Paskaitas dėstytojai vykdo pagal galiojančius 2020/2021 mokslo metų rudens semestro užsiėmimų tvarkaraščius, paskelbtus interneto svetainėje „Mano VGTU“.
Užsiėmimai auditorijose (įskaitant ir laboratorinius darbus) keičiami nuotoliniu būdu vedamomis paskaitomis (tam taikoma virtualiam bendravimui skirta programa „Zoom“). Nuotoliniu būdu paskaitose galima dalyvauti iš namų ar kitos vietos, kur yra stabilus interneto ryšys ir tinkama techninė įranga. „Zoom“ programos naudojimo instrukcijos pateiktos internete.
Vaizdo paskaitos trukmė naudojantis Zoom programa 40 minučių (po 40 minučių programa automatiškai atsijungia). Pasibaigus šiam laikui reikia prisijungti pakartotinai.
Virtualioje mokymosi aplinkoje „Moodle“ prie kiekvieno dėstomo dalyko aprašymo dėstytojas yra pateikęs prisijungimo prie jo vaizdo paskaitų nuorodą.
Paskaitos metu dėstytojas studentams pateikia ir aiškina įprastą medžiagą parengtą skaitmeniniu formatu: skaidrės (pptx), tekstiniai dokumentai (docx, pdf ir t.t.), interneto puslapiai.
Esant poreikiui (jei apie tai iš anksto informuoja dalyko dėstytojas) gali būti naudojama alternatyvi vaizdo konferencijų programa „Teams“. Jos naudojimo instrukcijos pateiktos ČIA.
Būtina iš anksto išbandyti programą. Įsitikinkite, kad jūsų namuose esantis kompiuteris yra prijungtas prie stabiliai veikiančio interneto ryšio, prie kompiuterio prijungti ir tinkamai veikia vaizdo kamera ir garso kolonėlės. Mikrofonas reikalingas tada, kai vyksta abipusis ryšys su dėstytoju – diskusija, atsiskaitymai, konsultacijos ir pan. Kaip alternatyva kompiuteriui gali būti naudojami išmanieji telefonai arba planšetės, kurie yra prijunti prie interneto.
Užsiėmimai auditorijose (įskaitant ir laboratorinius darbus) keičiami nuotoliniu būdu vedamomis paskaitomis (tam taikoma virtualiam bendravimui skirta programa „Zoom“). Nuotoliniu būdu paskaitose galima dalyvauti iš namų ar kitos vietos, kur yra stabilus interneto ryšys ir tinkama techninė įranga. „Zoom“ programos naudojimo instrukcijos pateiktos internete.
Vaizdo paskaitos trukmė naudojantis Zoom programa 40 minučių (po 40 minučių programa automatiškai atsijungia). Pasibaigus šiam laikui reikia prisijungti pakartotinai.
Virtualioje mokymosi aplinkoje „Moodle“ prie kiekvieno dėstomo dalyko aprašymo dėstytojas yra pateikęs prisijungimo prie jo vaizdo paskaitų nuorodą.
Paskaitos metu dėstytojas studentams pateikia ir aiškina įprastą medžiagą parengtą skaitmeniniu formatu: skaidrės (pptx), tekstiniai dokumentai (docx, pdf ir t.t.), interneto puslapiai.
Esant poreikiui (jei apie tai iš anksto informuoja dalyko dėstytojas) gali būti naudojama alternatyvi vaizdo konferencijų programa „Teams“. Jos naudojimo instrukcijos pateiktos ČIA.
Būtina iš anksto išbandyti programą. Įsitikinkite, kad jūsų namuose esantis kompiuteris yra prijungtas prie stabiliai veikiančio interneto ryšio, prie kompiuterio prijungti ir tinkamai veikia vaizdo kamera ir garso kolonėlės. Mikrofonas reikalingas tada, kai vyksta abipusis ryšys su dėstytoju – diskusija, atsiskaitymai, konsultacijos ir pan. Kaip alternatyva kompiuteriui gali būti naudojami išmanieji telefonai arba planšetės, kurie yra prijunti prie interneto.
Ką svarbu žinoti apie studijų procesą?
Nuo lapkričio 10 d. visi užsiėmimai, įskaitant praktinius ir laboratorinius darbus, keičiami nuotoliniu būdu vykdomais užsiėmimais pagal galiojantį tvarkaraštį.
Laboratoriniai darbai keičiami demonstraciniais ir skaičiuojamaisiais darbais.
Visi tarpiniai ir galutiniai atsiskaitymai organizuojami nuotoliniu būdu.
Išimtiniais atvejais, baigiamųjų darbų eksperimentai gali būti atliekami universiteto patalpose pagal iš anksto nustatytą grafiką. Sprendimą dėl baigiamųjų darbų eksperimentų atlikimo priima dekanas.
Praktikos, esant būtinybei, organizuojamos nuotoliniu būdu arba jų vykdymas nukeliamas į mokslo metų pabaigą. Sprendimą dėl praktikų organizavimo būdo priima dekanas. Atsiskaitymai už praktiką organizuojami nuotoliniu būdu.
Katedra dėstytojų budėjimo grafike nurodys, kokiu laiku ir kokiu virtualiu adresu galima bus konsultuotis su dėstytoju naudojantis ZOOM arba alternatyvia programa ir telefonu.
Nuotolinių studijų procese naudojama medžiaga yra intelektinė universiteto nuosavybė. Studentai negali platinti studijų proceso metu elektroniniu ar kitu būdu pateikiamos studijų medžiagos ir jos nenaudoti kitais nei studijų tikslais.
Laboratoriniai darbai keičiami demonstraciniais ir skaičiuojamaisiais darbais.
Visi tarpiniai ir galutiniai atsiskaitymai organizuojami nuotoliniu būdu.
Išimtiniais atvejais, baigiamųjų darbų eksperimentai gali būti atliekami universiteto patalpose pagal iš anksto nustatytą grafiką. Sprendimą dėl baigiamųjų darbų eksperimentų atlikimo priima dekanas.
Praktikos, esant būtinybei, organizuojamos nuotoliniu būdu arba jų vykdymas nukeliamas į mokslo metų pabaigą. Sprendimą dėl praktikų organizavimo būdo priima dekanas. Atsiskaitymai už praktiką organizuojami nuotoliniu būdu.
Katedra dėstytojų budėjimo grafike nurodys, kokiu laiku ir kokiu virtualiu adresu galima bus konsultuotis su dėstytoju naudojantis ZOOM arba alternatyvia programa ir telefonu.
Nuotolinių studijų procese naudojama medžiaga yra intelektinė universiteto nuosavybė. Studentai negali platinti studijų proceso metu elektroniniu ar kitu būdu pateikiamos studijų medžiagos ir jos nenaudoti kitais nei studijų tikslais.
Ką reikia žinoti apie virtualiąją mokymosi aplinką MOODLE?
Aplinkoje „Moodle“ kiekvienas dėstytojas atitinkamai studentų grupei suteikia prieigą prie kiekvieno savo dėstomo dalyko.
Naudojimosi „Moodle“ instrukcijos pateiktos Elektroninių studijų grupės „Moodle vadovas“ modulyje. Naudojantis VMA „Moodle“, svetaine „Mano VGTU“ arba programa „Zoom“ ir jungiantis ne iš universiteto kompiuterių naudoti VILNIUS TECH VPN (virtualaus privataus tinklo) nereikia.
Studentų atsiskaitymai pagal galimybes organizuojami vaizdo konferencijų metu, taip pat mokymosi aplinkoje naudojant „Moodle“ sukurtais testais, užduotimis ir pan.
Komunikacijai su dėstytojais ir konsultacijoms rekomenduojami vaizdo konferencijų programa „Zoom“, „Moodle“ naujienų forumo arba skelbimų įrankiai.
Elektroninių studijų grupė negali užtikrinti pagalbos dėstytojams ir studentams, naudojantiems kitas, nei rekomenduojama, priemones.
Naudojimosi „Moodle“ instrukcijos pateiktos Elektroninių studijų grupės „Moodle vadovas“ modulyje. Naudojantis VMA „Moodle“, svetaine „Mano VGTU“ arba programa „Zoom“ ir jungiantis ne iš universiteto kompiuterių naudoti VILNIUS TECH VPN (virtualaus privataus tinklo) nereikia.
Studentų atsiskaitymai pagal galimybes organizuojami vaizdo konferencijų metu, taip pat mokymosi aplinkoje naudojant „Moodle“ sukurtais testais, užduotimis ir pan.
Komunikacijai su dėstytojais ir konsultacijoms rekomenduojami vaizdo konferencijų programa „Zoom“, „Moodle“ naujienų forumo arba skelbimų įrankiai.
Elektroninių studijų grupė negali užtikrinti pagalbos dėstytojams ir studentams, naudojantiems kitas, nei rekomenduojama, priemones.
Kur galima kreiptis turint klausimų?
Kilus techniniams paskaitų organizavimo klausimams prašome kreiptis į Elektroninių studijų grupę tel. 2745035 (vidaus 9035) arba el. paštu crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmVzZ0B2Z3R1Lmx0Ij5lc2dAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
„IT Pagalboje“ bei „Studijų pagalboje“ atsirado nauja kategorija – „Nuotolinės studijos“. Čia galite registruoti susijusius klausimus ar nesklandumus dėl Zoom, Teams ar Moodle. Taip pat kitus dalykus, susijusius su nuotolinėmis studijomis.
Visais kitais klausimais kviečiame kreiptis į savo fakultetus:
Antano Gustaičio aviacijos institutas – (8 5) 274 4809, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmF2aW5zdEB2Z3R1Lmx0Ij5hdmluc3RAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Aplinkos inžinerijos fakultetas – (8 5) 274 4727, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFwZkB2Z3R1Lmx0Ij5hcGZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Architektūros fakultetas – (8 5) 274 5012, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFyY2hkZWtAdmd0dS5sdCI+YXJjaGRla0B2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Elektronikos fakultetas – (8 5) 274 4753, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmVsZmRla2FuYXRhc0B2Z3R1Lmx0Ij5lbGZkZWthbmF0YXNAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Fundamentinių mokslų fakultetas – (8 5) 274 4843, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmZtZkB2Z3R1Lmx0Ij5mbWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Kūrybinių industrijų fakultetas – (8 5) 237 0636, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtpZkB2Z3R1Lmx0Ij5raWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Mechanikos fakultetas – (8 5) 274 4745, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQiPm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQ8L2E+:xx
Statybos fakultetas – (8 5) 274 5240, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQiPnN0ZmRla0B2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Transporto inžinerijos fakultetas – (8 5) 274 4797, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnRpZkB2Z3R1Lmx0Ij50aWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Verslo vadybos fakultetas – (8 5) 274 4888, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1hbmFnZW1lbnRAdmd0dS5sdCI+bWFuYWdlbWVudEB2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Psichologinės konsultacijos teikiamos nuotoliniu būdu. Registracija el. paštu: crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmdpbnRlLmd1ZHpldmljaXV0ZUB2Z3R1Lmx0Ij5naW50ZS5ndWR6ZXZpY2l1dGVAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
„IT Pagalboje“ bei „Studijų pagalboje“ atsirado nauja kategorija – „Nuotolinės studijos“. Čia galite registruoti susijusius klausimus ar nesklandumus dėl Zoom, Teams ar Moodle. Taip pat kitus dalykus, susijusius su nuotolinėmis studijomis.
Visais kitais klausimais kviečiame kreiptis į savo fakultetus:
Antano Gustaičio aviacijos institutas – (8 5) 274 4809, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmF2aW5zdEB2Z3R1Lmx0Ij5hdmluc3RAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Aplinkos inžinerijos fakultetas – (8 5) 274 4727, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFwZkB2Z3R1Lmx0Ij5hcGZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Architektūros fakultetas – (8 5) 274 5012, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFyY2hkZWtAdmd0dS5sdCI+YXJjaGRla0B2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Elektronikos fakultetas – (8 5) 274 4753, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmVsZmRla2FuYXRhc0B2Z3R1Lmx0Ij5lbGZkZWthbmF0YXNAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Fundamentinių mokslų fakultetas – (8 5) 274 4843, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmZtZkB2Z3R1Lmx0Ij5mbWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Kūrybinių industrijų fakultetas – (8 5) 237 0636, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtpZkB2Z3R1Lmx0Ij5raWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Mechanikos fakultetas – (8 5) 274 4745, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQiPm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQ8L2E+:xx
Statybos fakultetas – (8 5) 274 5240, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQiPnN0ZmRla0B2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Transporto inžinerijos fakultetas – (8 5) 274 4797, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnRpZkB2Z3R1Lmx0Ij50aWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Verslo vadybos fakultetas – (8 5) 274 4888, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1hbmFnZW1lbnRAdmd0dS5sdCI+bWFuYWdlbWVudEB2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Psichologinės konsultacijos teikiamos nuotoliniu būdu. Registracija el. paštu: crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmdpbnRlLmd1ZHpldmljaXV0ZUB2Z3R1Lmx0Ij5naW50ZS5ndWR6ZXZpY2l1dGVAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Svarbiausi kontaktai
Kontaktai konsultacijoms dėl COVID-19
Konsultuotis galima:
- Karštąja koronaviruso linija tel. 1808 (pasireiškus gripui būdingiems ligos simptomams – karščiavimui, kosuliui, gerklės skausmui ar apsunkintam kvėpavimui – po kelionės į užsienio šalis ar po kontakto su tikėtinu koronaviruso nešiotoju; norint pasikonsultuoti, kilus klausimų) – visą parą, visoje Lietuvoje, nemokamai;
- Nacionalinio visuomenės sveikatos centro karštąja linija tel. +370 618 79984 ir +370 616 94562 (visą parą);
- Elektroniniu paštu crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtvcm9uYXZpcnVzYXNAc2FtLmx0Ij5rb3JvbmF2aXJ1c2FzQHNhbS5sdDwvYT4=:xx
Kontaktai universitete
Bendroji informacija el. paštu crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmluZm9ybWFjaWphQHZndHUubHQiPmluZm9ybWFjaWphQHZndHUubHQ8L2E+:xx
Vilnius Tech Darbuotojų saugos ir sveikatos skyriaus vedėja Danguolė Baltranienė – (8 5) 274 5036, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmRhbmd1b2xlLmJhbHRyYW5pZW5lQHZndHUubHQiPmRhbmd1b2xlLmJhbHRyYW5pZW5lQHZndHUubHQ8L2E+:xx
UAB „ECONOMUS“ (dėl atvejų, susijusių su studentais, gyvenančiais bendrabučiuose Nr.1; 5,3,4) projektų vadovė Jurgita Traškutė – 865559794, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmluZm9AZWNvbm9tdXMubHQiPmluZm9AZWNvbm9tdXMubHQ8L2E+:xx
Administratorius Jonas Rutkauskas (dėl atvejų, susijusių su užsienio studentais, gyvenančiais bendrabutyje Nr.6) – 8 692 20625, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmpvbmFzLnJ1dGthdXNrYXNAdmd0dS5sdCI+am9uYXMucnV0a2F1c2thc0B2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Paslaugų skyriaus vedėjas Algirdas Bendikas – (8 5) 237 0595, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFsZ2lyZGFzLmJlbmRpa2FzQHZndHUubHQiPmFsZ2lyZGFzLmJlbmRpa2FzQHZndHUubHQ8L2E+:xx
Antano Gustaičio aviacijos institutas – (8 5) 274 4809, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmF2aW5zdEB2Z3R1Lmx0Ij5hdmluc3RAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Aplinkos inžinerijos fakultetas – (8 5) 2745011, (8 5) 2745090, (8 5) 2370654, (8 5) 2744730, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFwZkB2Z3R1Lmx0Ij5hcGZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Architektūros fakultetas – (8 5) 274 5012, (8 682) 57414, (8 5) 274 5211, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFyY2hkZWtAdmd0dS5sdCI+YXJjaGRla0B2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkxpdXRhdXJhcy5OZWtyb3NpdXNAdmd0dS5sdMKgIj5MaXV0YXVyYXMuTmVrcm9zaXVzQHZndHUubHQmbmJzcDs8L2E+:xx
Elektronikos fakultetas – (8 5) 274 4753, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmVsZmRla2FuYXRhc0B2Z3R1Lmx0Ij5lbGZkZWthbmF0YXNAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Elektros inžinerijos katedra: (8 5) 274 4762
Elektroninių sistemų katedra: (8 5) 274 4766
Kompiuterijos ir ryšių technologijų katedra: (8 5) 274 4768
Fundamentinių mokslų fakultetas – (8 5) 274 4843, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmZtZkB2Z3R1Lmx0Ij5mbWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Kūrybinių industrijų fakultetas – (8 5) 237 06 36, (8 5) 251 2322, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtpZkB2Z3R1Lmx0Ij5raWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Mechanikos fakultetas – (8 5) 274 4745, (8 5) 274 5015, (8 5) 274 4744 (EN), crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQiPm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQ8L2E+:xx
Statybos fakultetas – (8 5) 274 5240, (8 5) 274 5239, (8 5) 274 5245 (EN), crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnN0ZmRla0B2Z3R1Lmx0Ij5zdGZkZWtAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Transporto inžinerijos fakultetas – (8 5) 274 4798, (8 5) 274 4799, (8 5) 274 4797, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnRpZkB2Z3R1Lmx0Ij50aWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Verslo vadybos fakultetas – (8 5) 274 4888, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1hbmFnZW1lbnRAdmd0dS5sdCI+bWFuYWdlbWVudEB2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Techniniais klausimais dėl „Moodle“, „Zoom“ – (8 5) 274 5035, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmVzZ0B2Z3R1Lmx0Ij5lc2dAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Psichologės Gintė Gudzevičiūtė el. p. crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmdpbnRlLmd1ZHpldmljaXV0ZUB2Z3R1Lmx0Ij5naW50ZS5ndWR6ZXZpY2l1dGVAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx, tel. 8 688 64266 ir Gabija Čeledinaitė crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmdhYmlqYS5jZWxlZGluYWl0ZUB2Z3R1Lmx0Ij5nYWJpamEuY2VsZWRpbmFpdGVAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Vilnius Tech Darbuotojų saugos ir sveikatos skyriaus vedėja Danguolė Baltranienė – (8 5) 274 5036, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmRhbmd1b2xlLmJhbHRyYW5pZW5lQHZndHUubHQiPmRhbmd1b2xlLmJhbHRyYW5pZW5lQHZndHUubHQ8L2E+:xx
UAB „ECONOMUS“ (dėl atvejų, susijusių su studentais, gyvenančiais bendrabučiuose Nr.1; 5,3,4) projektų vadovė Jurgita Traškutė – 865559794, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmluZm9AZWNvbm9tdXMubHQiPmluZm9AZWNvbm9tdXMubHQ8L2E+:xx
Administratorius Jonas Rutkauskas (dėl atvejų, susijusių su užsienio studentais, gyvenančiais bendrabutyje Nr.6) – 8 692 20625, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmpvbmFzLnJ1dGthdXNrYXNAdmd0dS5sdCI+am9uYXMucnV0a2F1c2thc0B2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Paslaugų skyriaus vedėjas Algirdas Bendikas – (8 5) 237 0595, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFsZ2lyZGFzLmJlbmRpa2FzQHZndHUubHQiPmFsZ2lyZGFzLmJlbmRpa2FzQHZndHUubHQ8L2E+:xx
Antano Gustaičio aviacijos institutas – (8 5) 274 4809, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmF2aW5zdEB2Z3R1Lmx0Ij5hdmluc3RAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Aplinkos inžinerijos fakultetas – (8 5) 2745011, (8 5) 2745090, (8 5) 2370654, (8 5) 2744730, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFwZkB2Z3R1Lmx0Ij5hcGZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Architektūros fakultetas – (8 5) 274 5012, (8 682) 57414, (8 5) 274 5211, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFyY2hkZWtAdmd0dS5sdCI+YXJjaGRla0B2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkxpdXRhdXJhcy5OZWtyb3NpdXNAdmd0dS5sdMKgIj5MaXV0YXVyYXMuTmVrcm9zaXVzQHZndHUubHQmbmJzcDs8L2E+:xx
Elektronikos fakultetas – (8 5) 274 4753, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmVsZmRla2FuYXRhc0B2Z3R1Lmx0Ij5lbGZkZWthbmF0YXNAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Elektros inžinerijos katedra: (8 5) 274 4762
Elektroninių sistemų katedra: (8 5) 274 4766
Kompiuterijos ir ryšių technologijų katedra: (8 5) 274 4768
Fundamentinių mokslų fakultetas – (8 5) 274 4843, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmZtZkB2Z3R1Lmx0Ij5mbWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Kūrybinių industrijų fakultetas – (8 5) 237 06 36, (8 5) 251 2322, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtpZkB2Z3R1Lmx0Ij5raWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Mechanikos fakultetas – (8 5) 274 4745, (8 5) 274 5015, (8 5) 274 4744 (EN), crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQiPm1lY2hhbmlrQHZndHUubHQ8L2E+:xx
Statybos fakultetas – (8 5) 274 5240, (8 5) 274 5239, (8 5) 274 5245 (EN), crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnN0ZmRla0B2Z3R1Lmx0Ij5zdGZkZWtAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Transporto inžinerijos fakultetas – (8 5) 274 4798, (8 5) 274 4799, (8 5) 274 4797, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnRpZkB2Z3R1Lmx0Ij50aWZAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Verslo vadybos fakultetas – (8 5) 274 4888, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1hbmFnZW1lbnRAdmd0dS5sdCI+bWFuYWdlbWVudEB2Z3R1Lmx0PC9hPg==:xx
Techniniais klausimais dėl „Moodle“, „Zoom“ – (8 5) 274 5035, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmVzZ0B2Z3R1Lmx0Ij5lc2dAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Psichologės Gintė Gudzevičiūtė el. p. crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmdpbnRlLmd1ZHpldmljaXV0ZUB2Z3R1Lmx0Ij5naW50ZS5ndWR6ZXZpY2l1dGVAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx, tel. 8 688 64266 ir Gabija Čeledinaitė crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmdhYmlqYS5jZWxlZGluYWl0ZUB2Z3R1Lmx0Ij5nYWJpamEuY2VsZWRpbmFpdGVAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Naudingos nuorodos
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija
Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos informacija dėl koronaviruso
Užkrečiamų ligų ir AIDS centro D.U.K. apie naują koronavirusą
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras
Europos Komisija
Pasaulinės sveikatos organizacija
Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos informacija dėl koronaviruso
Užkrečiamų ligų ir AIDS centro D.U.K. apie naują koronavirusą
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras
Europos Komisija
Pasaulinės sveikatos organizacija
-
- Puslapio administratoriai:
- Kristina Lazickienė
- Augustė Jablonskytė
- Agnė Augustinaitė
- Justė Kareivaitė