Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Veiklos dokumentai
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Apdovanojimai
    • Biblioteka
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Periodiniai leidiniai
    • Darbas VILNIUS TECH
    • Parama universitetui
    • Lygios galimybės
    • Alumni
    • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
    • Akademinė parama dėstytojams
  • [ Stojantiesiems ]
    • VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
    • #VILNIUSTECHmoko
    • #klauskKŪRĖJO
    • Suprojektuok savo ateitį
    • Moksleiviams ir mokykloms
    • Koleginės studijos
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Kontaktai
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Skaitmeniniai ženkliukai
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
    • Karjera studentams
    • Studento pagalba studentui
    • Studentams su individualiaisiais poreikiais
    • Studentų atstovybė
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Dvasinė pagalba ir sielovada
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslas
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslo padaliniai
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslinės veiklos etika
    • Naujausia informacija
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • Tvarumo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • Moksliniai tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Viešieji pirkimai
    • Aukcionai
    • Kviečiame bendradarbiauti
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • ATHENA Europos universitetų aljansas
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
    • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
Pradžia
Pradžia
en
Pradžia Universitetas Naujienos Ateityje humanitarinių mokslų studijos bus glaudžiai susijusios su DI įgūdžių ugdymu
  • Rektoriaus žodis
  • Veiklos dokumentai
  • Struktūra
  • Reitingai
  • Istorija
  • Apdovanojimai
  • Biblioteka
  • Žiniasklaidai
  • Universiteto stilius
  • Periodiniai leidiniai
  • Darbas VILNIUS TECH
  • Parama universitetui
  • Lygios galimybės
  • Alumni
  • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
  • Akademinė parama dėstytojams
Ateityje humanitarinių mokslų studijos bus glaudžiai susijusios su DI įgūdžių ugdymu
2025-05-21

Ateityje humanitarinių mokslų studijos bus glaudžiai susijusios su DI įgūdžių ugdymu

Sparčiai tobulėjant generatyvinio dirbtinio intelekto (DI) technologijoms, mokslo bendruomenėje susidarė neįprasta situacija – tyrėjai buvo priversti sutelkti dėmesį ne į ilgalaikių technologijų naudojimo strategijų aptarimą ar formavimą, o į paties reiškinio supratimą, jo taikymo įvairiose srityse vertinimą. Kitaip tariant, viena iš pagrindinių tyrėjų pareigų – numatyti ir spręsti problemas prieš joms paveikiant visuomenę  –  negalėjo būti iki galo įgyvendinta, nes situacija su DI technologijomis sparčiai keitėsi.
 
Šiuolaikinė DI plėtra yra novatoriška ir, plačiąja prasme, parazitinė, todėl ši technologija kelia prieštaringus jausmus įvairių tautybių bei specialybių žmonėms. Šių giliuoju mokymusi pagrįstų įrankių, tokių kaip „Dall-E“ ir „Midjourney“, prigimtis verčia performuluoti ir iš naujo apibrėžti autorių teisių, autorystės, skaidrumo supratimą. DI reiškinių ir jų poveikio vizualiai pagrįstoms kūrybinių industrijų segmentams analizė negali būti atliekama nenagrinėjus jų iš skirtingų perspektyvų.
 
Kodėl DI sugebėjo taip sparčiai išpopuliarėti?
 
Kaip ir dauguma naujųjų technologijų, DI įrankiai žada greičiau ir pigiau pasiekti norimų rezultatų. Kai kuriais atvejais DI gali netgi padėti pasiekti rezultatų, kurie būtų neįmanomi, naudojant alternatyvius įrankius. Labiausiai intriguojantis šios technologijos pažadas – galimybė sukurti neįtikėtiną vaizdinį reginį vos per keletą minučių, neįdedant metų metus trunkančio darbo ir jam reikalingų resursų. DI populiarėjimui padeda ir tai, kad ši technologija vis lengviau prieinama ir patogesnė naudoti – net nauji vartotojai per kelias minutes gali suprasti, kaip taikyti pasirinktą įrankį.
 
Tačiau vizualinio turinio generavimo procesas vis dar turi rimtų trūkumų. Čia nekalbama apie šešis pirštus ar tris pėdas(kaip, kad nutiko su vienos lietuvių leidyklos išplatinta reklama, kuri buvo sukurta su DI pagalba) – šios problemos ilgainiui bus išspręstos. Problemų atsiranda dėl to, kad generatyvinis DI negali sukurti vaizdų, kuriems reikalingas abstraktus mąstymas. Pavyzdžiui, jei DI būtų paprašyta sugeneruoti vaizdus pagal šias užklausas: „šlapia ugnis“ ir „maudynės dykumos smėlyje“, rezultatas parodytų, kad DI sunkiai sekasi apdoroti abstrakčias ar konceptualias interpretacijas. Ši žodžių pavertimo vaizdu sistema turi rimtų apribojimų.
 
Dar vienas iššūkis – ši technologija paremta procesu, kurio metu interpretuojamas tekstas, o jo pagrindu sukuriamas vaizdas. Profesionalus specialistas privalo gebėti lingvistiškai išreikšti norimą rezultatą. Žvelgiant į tradicinį meną, nesunku pastebėti, kad kai kuriuos meno kūrinius būtų labai sunku apibūdinti žodžiais taip, kad asmuo, niekada nematęs to kūrinio, įsivaizduotų jį teisingai.
 
Kaip DI pakeis darbo rinką?
 
Svarbu paminėti, kad technologija sukuria netikėtą įgūdžių ir žinių poreikį – DI naudotojas privalo suprasti meno stilius, žanrus, meninius judėjimus, medijas, domėtis žymiausiais menininkais. Gali būti, kad DI technologija sukels netikėtą įvairių humanitarinių mokslų studijų, pavyzdžiui, vaizduojamojo meno ir įvairių medijų istorijos bei estetikos paklausą, nes geresnis teorinis supratimas gali suteikti konkurencinį pranašumą DI specialistams. Kitaip tariant, gali būti, kad netolimoje ateityje humanitarinių mokslų studijos bus glaudžiai susijusios su DI įgūdžių ugdymu.
 
DI specialisto pareigos bus paklausios verslo įmonėse, siekiančiose smarkiai sumažinti bet kokio kūrybinio turinio kūrimo išlaidas. Todėl, tikėtina, kad ši profesija darbo rinkoje neturės konkurencingo atlygio. Be to, DI užklausos nėra suvokiamos kaip kūrinys, todėl nėra niekaip apsaugotos, jas galima kopijuoti arba pavogti. Visa įgyta patirtis, kuri sukuria konkurencinį pranašumą, gali būti akimirksniu prarasta, nes DI specialisto kūrimo įgūdžiai nesukuria jokiu neperkeliamų žinių ar gebėjimų. Todėl tikėtina, kad generatyvinio DI poveikis profesionaliai kūrybinei rinkai turės panašų poveikį, kaip ir fotoaparatų atsiradimas mobiliuosiuose telefonuose fotografams – bus prarastos tik pajamos iš mažiausiai kūrybiškumo reikalaujančių užduočių, nes rinka supranta ir vertina profesionaliai atliktas fotografijas.
 
Nors generatyvinis DI pakeis kūrėjus tose pozicijose, kuriose reikalingas greitas, pigus ir ribotas kūrybinis turinys, jis negali pakeisti tų, kurioms reikalinga „vaizduotė ir meniniai gebėjimai“. Nors baimė, kad vizualiai pagrįstose kūrybinėse industrijose DI gali pakeisti žmones – pagrįsta, kvalifikuotų ir išmanančių kūrėjų poreikis rinkoje nesumažės.
 
DI technologijos turi potencialą revoliucionizuoti kūrybines industrijas. Tačiau tyrėjų ir mokslininkų užduotis išlieka ta pati – kuo geriau suprasti šį reiškinį, aptarti geriausią jo integravimo būdą, kad pastarasis atneštų kuo daugiau naudos visuomenei, arba pasiūlyti geriausią būdą, kaip sumažinti galimą neigiamą poveikį. Deja, bet turimi duomenys rodo, kad vizualiai pagrįstose kūrybinėse industrijose dalis darbo vietų bus prarastos. Vienintelė paguoda yra tai, kad, tikėtina, tos darbo vietos bus žemiausios grandies.
 
Į generatyvines DI technologijas verta žvelgti kaip ir į fotografijos inovaciją – išradus fotografiją, tapybos medija neišnyko. Ji virto meno forma, kuri tikslingai atitolo  nuo realistinio pateikimo ir dokumentavimo, siekiant interpretuoti mus supanti pasaulį. Šio teksto autoriai tiki, kad panašiai nutiks ir su generatyviniu DI. Ši technologija privers visus kūrėjus susitelkti ir teikti tik tokias kūrybines paslaugas, kurios atsiranda iš gyvenimiškos patirties. Šiaip ar taip, atskiros kompanijos bei studijos klesti dėl vienos vienintelės priežasties – jos kuria prasmingą ir originalią patirtį vartotojams. Tais atvejais, kai studijos ne(be)būna pajėgios to padaryti – jos žlunga, nepriklausomai, kokias kūrybines technologijas tos studijos naudojo.
 
Straipsnį parengė VILNIUS TECH Grafinių sistemų katedros lektorius dr. Tomas Mitkus ir Grafinių sistemų katedros docentas dr. Rokas Semėnas
    • Puslapio administratoriai:
    • Milda Mockūnaitė-Vitkienė
    • Monika Daukintytė
    • Neda Černiauskaitė
    • Monika Daukintytė
    • Lina Daukšaitė
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Veiklos dokumentai
Planai ir ataskaitos
Kokybės užtikrinimas
Struktūra
Taryba
Ataskaitos
Senatas
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Apdovanojimai
Biblioteka
Žiniasklaidai
VILNIUS TECH novatoriai
Vizualinė medžiaga
Universiteto stilius
Periodiniai leidiniai
Darbas VILNIUS TECH
Parama universitetui
Lygios galimybės
Alumni
VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
Apie mus
Dokumentai
Klubo taryba
Klubo nariai
Veikla
Kontaktai
Akademinė parama dėstytojams
Edukacinių kompetencijų grupė
Elekroninių studijų grupė
Psichologinės pagalbos ir individualiųjų poreikių reikalų grupė
Audiovizualinių technologijų grupė
Mokymai VILNIUS TECH dėstytojams
Mokymai išorinėms institucijoms
Duomenų saugumas
[ Stojantiesiems ]
[ Stojantiesiems ]
VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
#VILNIUSTECHmoko
#klauskKŪRĖJO
Suprojektuok savo ateitį
Moksleiviams ir mokykloms
Kvietimas mokykloms
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai, mokymai
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
Nuotolinio ugdymo programa „Ateities inžinerija“
Android programėlių kūrimas
Renginiai moksleiviams
Edukacinės elektronikos dirbtuvės
Koleginės studijos
Bakalauro ir vientisosios studijos
Priėmimas 2025
Išankstinis priėmimas į nuolatines studijas
Bendrasis priėmimas į nuolatines, ištęstines ir ištęstines nuotolines studijas
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Sustiprintų studijų grupės
Studijų kaina
Stipendijos stojantiesiems
Konkursinio balo sandara
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2025 m.
2024 m. bendrojo priėmimo rezultatai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojančiojo galimybių aprašas
Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
Hibridinės studijos
Individualizuotos magistrantūros studijos
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos 2025
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
PRIĖMIMAS Į DOKTORANTŪRĄ 2025
Studijų kaina
Priėmimo dokumentai
VILNIUS TECH doktorantų vasaros mokykla 2025
Metinių atestacijų katedrose grafikas 2025 m.
Metinių atestacijų mokslo kryptyse grafikas 2025 m.
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Nuotolinės studijos
Ištęstinės studijos
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Kontaktai
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Skaitmeniniai ženkliukai
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
„Erasmus+“ studijos Europoje
„Erasmus+“ studijos ne ES šalyse
„Erasmus+“ praktika
Mišriosios intensyviosios programos
Renginiai
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
Karjera studentams
Karjeros konsultantų bankas
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
Karjeros diena GRAVITY
Studento pagalba studentui
Studentams su individualiaisiais poreikiais
Kas yra individualieji poreikiai?
Kur reikėtų kreiptis?
Ar man verta kreiptis?
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų atstovybė
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Dvasinė pagalba ir sielovada
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslas
Mokslas
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslo padaliniai
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Mokslinės veiklos etika
Naujausia informacija
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Tvarumo centras
LinkMenų fabrikas
Moksliniai tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Kvalifikacijos tobulinimas
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VILNIUS TECH ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Patalpų nuomos konkursai
Aukcionai
Kviečiame bendradarbiauti
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
ATHENA Europos universitetų aljansas
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
„Erasmus+“ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
ES fondų investicijų programos projektai
2021 – 2027 m. ES fondų investicijų veiksmų programos projektai
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektai
2014 – 2020 m. ES fondų projektai
2007 – 2013 m. ES struktūrinės paramos projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Žemėlapiai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA