Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Veiklos dokumentai
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Apdovanojimai
    • Biblioteka
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Periodiniai leidiniai
    • Darbas VILNIUS TECH
    • Parama universitetui
    • Lygios galimybės
    • Alumni
    • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
    • Akademinė parama dėstytojams
  • [ Stojantiesiems ]
    • VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
    • #VILNIUSTECHmoko
    • #klauskKŪRĖJO
    • Suprojektuok savo ateitį
    • Moksleiviams ir mokykloms
    • Koleginės studijos
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Kontaktai
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Skaitmeniniai ženkliukai
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
    • Karjera studentams
    • Studento pagalba studentui
    • Studentams su individualiaisiais poreikiais
    • Studentų atstovybė
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Dvasinė pagalba ir sielovada
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslas
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslo padaliniai
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslinės veiklos etika
    • Naujausia informacija
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • Tvarumo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • Moksliniai tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Viešieji pirkimai
    • Aukcionai
    • Kviečiame bendradarbiauti
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • ATHENA Europos universitetų aljansas
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
    • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
Pradžia
Pradžia
en
Pradžia Universitetas Naujienos Doc. dr. V. Misevičiūtė: „Esminis mokymo proceso dalykas – žmogiškasis ryšys“
  • Rektoriaus žodis
  • Veiklos dokumentai
  • Struktūra
  • Reitingai
  • Istorija
  • Apdovanojimai
  • Biblioteka
  • Žiniasklaidai
  • Universiteto stilius
  • Periodiniai leidiniai
  • Darbas VILNIUS TECH
  • Parama universitetui
  • Lygios galimybės
  • Alumni
  • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
  • Akademinė parama dėstytojams
Doc. dr. V. Misevičiūtė: „Esminis mokymo proceso dalykas – žmogiškasis ryšys“
2025-05-20

Doc. dr. V. Misevičiūtė: „Esminis mokymo proceso dalykas – žmogiškasis ryšys“

VILNIUS TECH Aplinkos inžinerijos fakulteto docentė dr. Violeta Misevičiūtė – mylima dėstytoja, jau beveik du dešimtmečius jaunąją kartą mokanti ne tik savo srities subtilybių, bet ir gyvenimiškų pamokų. Kad studentai šias pamokas išmoktų ir patirtų mokymosi džiaugsmą, dėstytoja nuolat ieško įvairių būdų ir priemonių, kurios paskaitas paverstų įdomesnėmis. Už tai pernai vykusiuose Geriausių dėstytojų apdovanojimuose pedagogė buvo įvertinta kaip geriausia vizualaus mokomojo turinio kūrėja.
 
Doc. dr. V. Misevičiūtė Pastatų inžinerijos katedroje dirba jau 18 metų – bakalauro studijų trečiakursiams dėsto Vėdinimo, Pastato inžinerinių sistemų, Vėdinimo ir šildymo studijų dalykus, o nuo 2021 m. veda Procesų ir sistemų integracijos bei Vėdinimo aerodinamikos paskaitas magistrantūros antrakursiams. Šiais mokslo metais ji ėmė kuruoti ir dvi iš trijų Pastatų energetikos sistemų inžinerijos programos praktikų – pažintinę ir profesinę veiklas. Kviečiame artimiau susipažinti su šios dėstytojos darbo metodais, požiūriu į ugdymą ir dėstytojo profesijos prasmę.
 
Dėstytojo profesija neišvengiamai reikalauja atsidavimo, tikėjimo švietimo prasme, o gal – ir pašaukimo. Kuo jus patraukė, sudomino dėstytojo profesija, o gal likimas čia atvedė netikėtai?
 
Dėstyti pradėjau 2007 metais, kai įstojau į technologijos mokslų srities doktorantūrą Energetikos ir termoinžinerijos kryptyje. Pagal doktorantūros metinę programą, buvo privaloma dėstyti tam tikrą valandų skaičių, kitaip tariant, reikėjo atlikti pedagoginę praktiką. Iš pradžių tai atrodė kaip formalus, būtinas žingsnis – tiesiog dar viena studijų dalis. Vis dėlto, gana greitai supratau, kad jaučiuosi savo vietoje. Buvimas auditorijoje, bendravimas su studentais, galimybė ne tik perduoti žinias, bet ir diskutuoti, kelti klausimus, įkvėpti – visa tai ėmė įtraukti. Ir tai, kas prasidėjo iš būtinybės, labai natūraliai tapo prasminga veikla, kuri motyvuoja ir įkvepia iki šiol.
 
Sulaukėte daug studentų pagyrų už įdomias paskaitas, dėstymo kokybę, draugiškumą. Kas jums pačiai yra geras dėstytojas? Kokiomis savybėmis, požiūriu jis turi pasižymėti?
 
Manau, geras dėstytojas visų pirma turi gebėti sudominti – ne tik perteikti informaciją, bet padėti studentui ją suprasti, susieti su praktika ir paskatinti mąstyti savarankiškai. Labai svarbus, o dažnai ir esminis dalykas, yra žmogiškas ryšys – pagarba, atvirumas, gebėjimas išklausyti ir suprasti. Mokymo(-si) procese šis ryšys yra tai, kas iš tikrųjų kuria pamatus viskam, leidžia studentui jaustis matomam ir svarbiam. O kai atsiranda pasitikėjimas, atsiranda ir drąsa klausti, bandyti, klysti ir mokytis – tuomet mokymasis tampa gyvu, abipusiu procesu, o ne vien kryptingu žinių perdavimu.
 
Studentai dažnai ateina ne tik su klausimais, kylančiais mokantis studijuojamo studijų dalyko, bet ir su abejonėmis, motyvacijos paieškomis – dėstytojas čia gali atlikti daug platesnį nei tik akademinio mentoriaus vaidmenį. Man labai svarbu palaikyti gyvą dialogą su studentais, būti pasiekiamai ir parodyti, kad man rūpi jų pažanga, klausimai, abejonės. Stengiuosi kurti aplinką, kurioje jie jaučiasi drąsiai, gali klausti ir klysti. O gera nuotaika bei humoro jausmas – tai dažnai nepastebimai stiprinantys dalykai. Net ir sudėtingiausios temos tampa lengviau įkandamos, kai jos perteikiamos su šypsena ir žmogišku nuoširdumu.
 
Ar pati turėjote dėstytojų, kurie jus įkvėpė, buvo pavyzdžiu?
 
Taip, per studijų metus tikrai sutikau dėstytojų, kurie padarė įtaką ne tik mano akademiniam keliui, bet ir požiūriui į pačią dėstymo profesiją. Vieni žavėjo savo giliais dalykiniais žinių klodais, kiti – gebėjimu aiškiai ir įdomiai dėstyti sudėtingas temas, bet turbūt labiausiai įsiminė tie, kurie mokėjo bendrauti žmogiškai – kurie buvo nuoširdūs, kantrūs, domėjosi studentų pažanga, skatino klausti ir ieškoti. Tai leido suprasti, kad žinios yra labai svarbu, bet dar svarbiau – kaip jas perduodi. Ir šiandien dažnai pagalvoju apie tuos pavyzdžius, kai pati ieškau būdų, kaip paskaitas padaryti įdomesnes ar artimesnes studentui.
 
Kai pati pradėjau dėstyti, dažnai pagalvodavau apie tai, kaip mokiausi aš. Prisimenu, kad ne kartą kildavo klausimų – kodėl yra taip, o ne kitaip? Kodėl tam tikri dalykai pateikiami kaip savaime suprantami, bet nepaaiškinama jų logika ar pagrindimas? Būtent tai paskatino mane pačiai ieškoti aiškumo ir stengtis studentams perteikti ne tik informaciją, bet ir jos esmę, prasmę, taikymo kontekstą. Man svarbu, kad studentas suprastų ne tik ką reikia daryti, bet ir kodėl taip daroma. Tikiu, kad toks supratimas padeda geriau įsisavinti medžiagą ir vėliau savarankiškai taikyti ją praktikoje.
 
Geriausių dėstytojų apdovanojimuose buvote apdovanota kaip geriausia vizualaus mokomojo turinio kūrėja. Buvote įvertinta už tai, kad randate įvairių būdų ir programų tam, kad galėtumėte kurti kokybišką ir patrauklų vizualų turinį studentams: prezentacijas, vaizdo įrašus, paveikslėlius, animuotus paveikslėlius ir pan., taip pat vaizdžiai patrauklius Moodle kursus. Kur semiatės žinių ir įkvėpimo?
 
Vizualaus mokomojo turinio kūrimas man yra ne tik techninis, bet ir kūrybinis procesas. Siekiu, kad medžiaga būtų ne tik informatyvi, bet ir įtraukianti, kad studentai galėtų ją lengviau įsiminti ir pritaikyti. Daug žinių ir įkvėpimo semiuosi iš įvairių šaltinių ir mėgstu išbandyti kuo daugiau. Kuriant vizualų mokomąjį turinį taikau tiek technologinius sprendimus, tiek pasitelkiu eksperimentavimą bei, žinoma, patirtį ir įvairių mokymų metu įgytas žinias. Programos ir įrankiai, tokie kaip „Canva“, „CapCut“, Moodle platforma su jos galimybėmis – ypač H5P veiklos įrankis, kurį įvaldžiau dalyvaudama „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“)“ projekte, turėjo didelės įtakos. Tai paskatino mane kurti ir ieškoti naujų būdų pateikti medžiagą interaktyviau ir įdomiau. Be to, įvairūs vaizdo kūrimo ir animavimo įrankiai man leidžia kurti interaktyvias, vizualiai patrauklias paskaitas. Idėjų, įkvėpimo semiuosi ir iš kitų dėstytojų, mokslininkų ir stengiuosi nuolat atrasti naujas formas bei metodus.
 
Kodėl, jūsų manymu, yra svarbu ir naudinga vesti įdomias, įtraukiančias paskaitas, sudominti studentus?
 
Įdomios, įtraukiančios paskaitos yra svarbios, nes jos padeda studentams geriau suprasti sudėtingas temas ir įsiminti informaciją. Šiuolaikiniai studentai vis daugiau laiko praleidžia virtualioje erdvėje, kur vizualinis turinys yra itin galingas įrankis. Kuriant įdomias paskaitas, mes ne tik perduodame žinias, bet ir įkvepiame smalsumą, skatindami studentus domėtis, ieškoti ir kritiškai mąstyti. Aš tikiu, kad geras vizualus turinys ne tik padeda įsiminti informaciją, bet ir padeda studentui matyti, kaip teorija susijusi su praktika ir kasdieniu gyvenimu.
    • Puslapio administratoriai:
    • Milda Mockūnaitė-Vitkienė
    • Monika Daukintytė
    • Neda Černiauskaitė
    • Monika Daukintytė
    • Lina Daukšaitė
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Veiklos dokumentai
Planai ir ataskaitos
Kokybės užtikrinimas
Struktūra
Taryba
Ataskaitos
Senatas
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Apdovanojimai
Biblioteka
Žiniasklaidai
VILNIUS TECH novatoriai
Vizualinė medžiaga
Universiteto stilius
Periodiniai leidiniai
Darbas VILNIUS TECH
Parama universitetui
Lygios galimybės
Alumni
VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
Apie mus
Dokumentai
Klubo taryba
Klubo nariai
Veikla
Kontaktai
Akademinė parama dėstytojams
Edukacinių kompetencijų grupė
Elekroninių studijų grupė
Psichologinės pagalbos ir individualiųjų poreikių reikalų grupė
Audiovizualinių technologijų grupė
Mokymai VILNIUS TECH dėstytojams
Mokymai išorinėms institucijoms
Duomenų saugumas
[ Stojantiesiems ]
[ Stojantiesiems ]
VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
#VILNIUSTECHmoko
#klauskKŪRĖJO
Suprojektuok savo ateitį
Moksleiviams ir mokykloms
Kvietimas mokykloms
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai, mokymai
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
Nuotolinio ugdymo programa „Ateities inžinerija“
Android programėlių kūrimas
Renginiai moksleiviams
Edukacinės elektronikos dirbtuvės
Koleginės studijos
Bakalauro ir vientisosios studijos
Priėmimas 2025
Išankstinis priėmimas į nuolatines studijas
Bendrasis priėmimas į nuolatines, ištęstines ir ištęstines nuotolines studijas
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Sustiprintų studijų grupės
Studijų kaina
Stipendijos stojantiesiems
Konkursinio balo sandara
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2025 m.
2024 m. bendrojo priėmimo rezultatai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojančiojo galimybių aprašas
Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
Hibridinės studijos
Individualizuotos magistrantūros studijos
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos 2025
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
PRIĖMIMAS Į DOKTORANTŪRĄ 2025
Studijų kaina
Priėmimo dokumentai
VILNIUS TECH doktorantų vasaros mokykla 2025
Metinių atestacijų katedrose grafikas 2025 m.
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Nuotolinės studijos
Ištęstinės studijos
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Kontaktai
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Skaitmeniniai ženkliukai
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
„Erasmus+“ studijos Europoje
„Erasmus+“ studijos ne ES šalyse
„Erasmus+“ praktika
Mišriosios intensyviosios programos
Renginiai
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
Karjera studentams
Karjeros konsultantų bankas
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
Karjeros diena GRAVITY
Studento pagalba studentui
Studentams su individualiaisiais poreikiais
Kas yra individualieji poreikiai?
Kur reikėtų kreiptis?
Ar man verta kreiptis?
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų atstovybė
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Dvasinė pagalba ir sielovada
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslas
Mokslas
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslo padaliniai
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Mokslinės veiklos etika
Naujausia informacija
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Tvarumo centras
LinkMenų fabrikas
Moksliniai tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Kvalifikacijos tobulinimas
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VILNIUS TECH ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Patalpų nuomos konkursai
Aukcionai
Kviečiame bendradarbiauti
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
ATHENA Europos universitetų aljansas
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
„Erasmus+“ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
ES fondų investicijų programos projektai
2021 – 2027 m. ES fondų investicijų veiksmų programos projektai
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektai
2014 – 2020 m. ES fondų projektai
2007 – 2013 m. ES struktūrinės paramos projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Žemėlapiai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA