Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Veiklos dokumentai
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Apdovanojimai
    • Biblioteka
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Periodiniai leidiniai
    • Darbas VILNIUS TECH
    • Parama universitetui
    • Lygios galimybės
    • Alumni
    • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
    • Akademinė parama dėstytojams
  • [ Stojantiesiems ]
    • VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
    • #VILNIUSTECHmoko
    • #klauskKŪRĖJO
    • Suprojektuok savo ateitį
    • Moksleiviams ir mokykloms
    • Koleginės studijos
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Kontaktai
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Skaitmeniniai ženkliukai
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
    • Karjera studentams
    • Studento pagalba studentui
    • Studentams su individualiaisiais poreikiais
    • Studentų atstovybė
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Dvasinė pagalba ir sielovada
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslas
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslo padaliniai
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslinės veiklos etika
    • Naujausia informacija
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • Tvarumo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • Moksliniai tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Viešieji pirkimai
    • Aukcionai
    • Kviečiame bendradarbiauti
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • ATHENA Europos universitetų aljansas
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
    • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
Pradžia
Pradžia
en
Pradžia Universitetas Naujienos Inovatyvus mokymosi būdas VILNIUS TECH: studentai mokosi spręsdami realias problemas
  • Rektoriaus žodis
  • Veiklos dokumentai
  • Struktūra
  • Reitingai
  • Istorija
  • Apdovanojimai
  • Biblioteka
  • Žiniasklaidai
  • Universiteto stilius
  • Periodiniai leidiniai
  • Darbas VILNIUS TECH
  • Parama universitetui
  • Lygios galimybės
  • Alumni
  • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
  • Akademinė parama dėstytojams
Inovatyvus mokymosi būdas VILNIUS TECH: studentai mokosi spręsdami realias problemas
2025-05-29

Inovatyvus mokymosi būdas VILNIUS TECH: studentai mokosi spręsdami realias problemas

Dažnai girdime, kad studentams nebetinka tradicinis mokymosi būdas – klausyti ir užsirašinėti. Dabar jiems svarbu, ar tai, ką jie klauso ir ką veikia, yra įdomu, naudinga ir prasminga. Dėl to kaip niekad aktualus tampa inovatyvus PBL – problemų sprendimu grįsto mokymosi – metodas, naudojamas pažangiausiuose pasaulio universitetuose, o pastaruoju metu aktyviai diegiamas ir Vilniaus Gedimino technikos universitete (VILNIUS TECH).
Žinios įsimenamos ilgam
 
Pasak VILNIUS TECH Edukacinių kompetencijų grupės vedėjos doc. dr. Vidos Navickienės, PBL strategija – inovacija, kurios atsiradimą nemažai lėmė darbo rinka. Ji ugdo tai, ko iš absolventų reikalauja šiuolaikiniai darbdaviai – kūrybiškumą, savarankiškumą, kritinį mąstymą, tarpdisciplininį požiūrį ir gebėjimą dirbti komandoje bei spręsti problemas.
 
PBL dėstymo ir studijų metodas taikomas žymiose pasaulio mokslo įstaigose: Masačusetso technologijų institute, McMaster universitete Kanadoje, daugelyje Danijos ir Nyderlandų universitetų, ir pritaikomas įvairiose studijų programose. 
Didžiausias jo inovatyvumas – naujas, netradicinis požiūris į dėstymą ir kitoks užduočių pateikimas studentams, skatinantis giluminį mokymąsi.
 
„Esame įpratę prie dėstymo, susidedančio iš teorinių paskaitų, praktinių užsiėmimų, laboratorinių darbų ir atsiskaitymų, už kuriuos studentai gauna pažymius. Dėstytojai jaučiasi sąžiningai atlikę savo darbą ir tai yra tiesa, tačiau kaip mokėsi studentai? Ar žinios liko jų giluminėje atmintyje, ar jie įsitraukė ir susidomėjo?
 
Taikant PBL strategiją, kiekviena studentų grupė daro projektus, kurie aktualūs jiems ir atitinka studijų programos siekius. Svarbu, ar tame jie mato naudą ir prasmę, nes jei mato – kalnus nuvers, kad ją gautų. Įsitraukus, susidomėjus ir atlikus sunkų darbą, ima veikti kitas neuroedukacinis elementas – emocija. Tai skatina giluminį mokymąsi – žinios, įsisavintos esant teigiamoms emocijoms, įsimenamos ilgam“, – dalijasi doc. dr. V. Navickienė.
 
Siekis – taikyti PBL sistemiškai
 
VILNIUS TECH universitete PBL strategija taikoma įvairiais būdais – ją pasitelkia ir pavieniai dėstytojai, ir vykdomos PBL pagrindu sukonstruotos studijų programos.
 
„Pavyzdžiui, Statybos fakulteto dėstytojai apjungia skirtinguose semestruose dėstomus studijų dalykus: viename semestre studentai projektuoja namą ir apskaičiuoja rinkos kainą, kitame – sklypo vertę, o užbaigia vertindami individualaus gyvenamojo namo nuomos atsiperkamumą ir pelningumą“, – sako VILNIUS TECH specialistė.
 
Dar vienas pritaikymo būdas – kompleksiniai projektai, kurių metu studentai daro prototipus. Pavyzdžiui, Architektūros fakulteto Pramonės gaminių dizaino programos studentai, kurdami gaminius, glaudžiai bendradarbiauja su Mechanikos fakulteto dėstytojais, atsakingais už mechanikos sprendimus.
 
„Na, o dabar bandome dar vieną PBL taikymo variantą – dalykų integraciją jungiant juos į modulius. Tai taiko Aplinkos inžinerijos fakulteto Tvarumo technologijų studijų programa, kurios modulį sudaro fizika, chemija ir aplinkos tyrimai. Studentai įsisavina teorinius pagrindus, o tada grupėmis atlieka tyrimus. Tarpdisciplininė prieiga leidžia tiesiogiai ir iškart pritaikyti gautas žinias, pamatyti sąsajas tarp fundamentinių ir specialybės dalykų, ugdytis kritinį mąstymą ir platesnį profesinį požiūrį“, – pasakoja doc. dr. V. Navickienė. 
 
Ateityje VILNIUS TECH numato stiprinti bei plėsti PBL strategijos taikymą universitete. Pagrindinis siekis – taikyti PBL sistemiškai. Tai leistų pasiekti didesnę naudą ir efektyvumą, sustiprinti ryšius tarp skirtingų disciplinų, taip pat su verslo partneriais ir alumnais, kurie studentams, buvusiems dėstytojams galėtų pasiūlyti konkretesnes, į studijų programas orientuotas projektines kryptis.
 
„Strateguojame dvi kryptis: pirma, stiprinti jau esančius PBL taikymo būdus – kompleksinius  bei kursinius projektus.  Antra, plėsti dėstytojų, naudojančių PBL savo dalykuose studijų programos mastu, būrį, bei ieškoti stipresnių sąsajų tarp dalykų, kurie galėtų arba tapti moduliais, arba eiti nuosekliu užduočių, projektų atlikimo, problemų sprendimo keliu“, – sako ekspertė.
 
Nauda – ne tik studentams
 
Taikant PBL metodą, VILNIUS TECH studentai mokosi spręsdami realias, sudėtingas problemas – analizuodami jų kontekstą, realizuodami idėjas, atlikdami projektus ir pristatydami juos savo grupės kolegoms, dėstytojams, galbūt net verslo partneriams ar platesnei visuomenei.
 
„Dėstytojai daug atsakomybės perleidžia patiems studentams – tai skatina jų kūrybiškumą ir per klaidas, kylančius iššūkius bei sprendimų paiešką leidžia patirti atradimo džiaugsmą. Tiesa, studentai nėra atsakingi tik už savo žinias – jie mokosi dirbti komandose, siekti bendro, o ne asmeninio intereso, kadangi prisiima atsakomybę už viso projekto teorinį supratimą, praktinį pagrindimą ir rezultatus“, – pasakoja doc. dr. V. Navickienė.
 
Visa tai, pasak jos, padeda ugdyti profesinei karjerai reikalingas kompetencijas: kritinį mąstymą, įgūdį valdyti stresines situacijas ir dirbti su įvairiais, neretai – kitokį požiūrį turinčiais žmonėmis, argumentuoti, komunikuoti, taip pat gebėjimą ieškoti sprendimų ir išeičių.
 
„Svarbu, kad yra aktualizuojamos ir teorinės žinios. Studentams atliekant praktines užduotis jų neretai pritrūksta, todėl reikia jas rasti, suprasti, pritaikyti. Mokymasis tarsi apsiverčia – dažnai einama ne nuo teorijos prie praktikos, bet nuo praktikos iki teorijos“, – tikina Edukacinių kompetencijų grupės vedėja.
 
PBL strategija naudinga ne tik studentams, bet ir dėstytojams. Visi jie nuolat dalyvauja atradimų ir tyrinėjimo, praktinių bandymų ar prototipavimo, modeliavimo procese, tad tarp jų atsiranda glaudesnis santykis. Be to, jie mokosi susitarti tarpusavyje: dėstytojai – dėl užduočių kryptingumo, sudėtingumo, tarpdiscipliniškumo, o studentai – dėl darbų atlikimo eigos, galimų sprendimų būdų, laiko planavimo.
 
„Be to, ši strategija sudėlioja kitokias jungtis smegenyse ir „apverčia“ mąstymą, tad skatina edukologinį kūrybiškumą. Vis tik, didžiausia nauda mūsų dėstytojams – profesinis tobulėjimas ir prasmės jausmas. Atrodo, kad darbo lyg ir daugiau – konsultacijos, peržiūros, grįžtamojo ryšio teikimas, bet dėstytojai pamato studentų augimą semestro metu ir rezultatus, kurie dažnai gali nustebinti savo gyliu ar kūrybiniais sprendimais“, – sako doc. dr. V. Navickienė.
    • Puslapio administratoriai:
    • Milda Mockūnaitė-Vitkienė
    • Monika Daukintytė
    • Neda Černiauskaitė
    • Monika Daukintytė
    • Lina Daukšaitė
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Veiklos dokumentai
Planai ir ataskaitos
Kokybės užtikrinimas
Struktūra
Taryba
Ataskaitos
Senatas
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Apdovanojimai
Biblioteka
Žiniasklaidai
VILNIUS TECH novatoriai
Vizualinė medžiaga
Universiteto stilius
Periodiniai leidiniai
Darbas VILNIUS TECH
Parama universitetui
Lygios galimybės
Alumni
VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
Apie mus
Dokumentai
Klubo taryba
Klubo nariai
Veikla
Kontaktai
Akademinė parama dėstytojams
Edukacinių kompetencijų grupė
Elekroninių studijų grupė
Psichologinės pagalbos ir individualiųjų poreikių reikalų grupė
Audiovizualinių technologijų grupė
Mokymai VILNIUS TECH dėstytojams
Mokymai išorinėms institucijoms
Duomenų saugumas
[ Stojantiesiems ]
[ Stojantiesiems ]
VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
#VILNIUSTECHmoko
#klauskKŪRĖJO
Suprojektuok savo ateitį
Moksleiviams ir mokykloms
Kvietimas mokykloms
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai, mokymai
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
Nuotolinio ugdymo programa „Ateities inžinerija“
Android programėlių kūrimas
Renginiai moksleiviams
Edukacinės elektronikos dirbtuvės
Koleginės studijos
Bakalauro ir vientisosios studijos
Priėmimas 2025
Išankstinis priėmimas į nuolatines studijas
Bendrasis priėmimas į nuolatines, ištęstines ir ištęstines nuotolines studijas
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Sustiprintų studijų grupės
Studijų kaina
Stipendijos stojantiesiems
Konkursinio balo sandara
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2025 m.
2024 m. bendrojo priėmimo rezultatai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojančiojo galimybių aprašas
Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
Hibridinės studijos
Individualizuotos magistrantūros studijos
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos 2025
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
PRIĖMIMAS Į DOKTORANTŪRĄ 2025
Studijų kaina
Priėmimo dokumentai
VILNIUS TECH doktorantų vasaros mokykla 2025
Metinių atestacijų katedrose grafikas 2025 m.
Metinių atestacijų mokslo kryptyse grafikas 2025 m.
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Nuotolinės studijos
Ištęstinės studijos
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Kontaktai
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Skaitmeniniai ženkliukai
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
„Erasmus+“ studijos Europoje
„Erasmus+“ studijos ne ES šalyse
„Erasmus+“ praktika
Mišriosios intensyviosios programos
Renginiai
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
Karjera studentams
Karjeros konsultantų bankas
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
Karjeros diena GRAVITY
Studento pagalba studentui
Studentams su individualiaisiais poreikiais
Kas yra individualieji poreikiai?
Kur reikėtų kreiptis?
Ar man verta kreiptis?
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų atstovybė
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Dvasinė pagalba ir sielovada
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslas
Mokslas
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslo padaliniai
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Mokslinės veiklos etika
Naujausia informacija
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Tvarumo centras
LinkMenų fabrikas
Moksliniai tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Kvalifikacijos tobulinimas
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VILNIUS TECH ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Patalpų nuomos konkursai
Aukcionai
Kviečiame bendradarbiauti
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
ATHENA Europos universitetų aljansas
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
„Erasmus+“ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
ES fondų investicijų programos projektai
2021 – 2027 m. ES fondų investicijų veiksmų programos projektai
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektai
2014 – 2020 m. ES fondų projektai
2007 – 2013 m. ES struktūrinės paramos projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Žemėlapiai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA