Pradžia
Universitetas
Naujienos
„Ateities inžinerija“ dalyvių projektinių darbų peržiūra (nuotraukų galerija)
2018-01-31
„Ateities inžinerija“ dalyvių projektinių darbų peržiūra (nuotraukų galerija)
Vasario 2 d. (penktadienį) Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Didžiojoje auloje vyko „Ateities inžinerijos“ nuotolinio ugdymo platformos dalyvių-mokinių atliekamų projektinių darbų peržiūra.
„Ateities inžinerijos“ nuotolinio ugdymo platforma (AI platforma) suteikia jos naudotojams nuotolinę Neformaliojo vaikų švietimo (NVŠ) prieigą prie šiuolaikinės inžinerijos turinio, įrankių ir konsultacijų, įgalinančią bendrojo lavinimo mokyklų vyresniųjų klasių mokinius, vadovaujant jų mokytojams ir padedant AI platformos konsultantams, atlikti savarankiškus projektinius darbus įvairiose inovatyvios inžinerijos srityse. Mokiniai mokosi praktiškai taikyti ne tik bendrojo ugdymo programos žinias, bet ir mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų (MTEPI) veiklos principus bei šiuolaikines inžinerines technologijas tiek tirdami juos supančią aplinką, tiek kurdami originalius funkcinius produktus.
AI platformą sukūrė VGTU, vykdydamas Lietuvos mokslų akademijos koordinuojamo projekto „Nacionalinės mokslo populiarinimo sistemos plėtra ir įgyvendinimas“ veiklą „Moksleivių nuotolinio švietimo sistemos technologijos mokslų srityje sukūrimas ir išbandymas“. Šiuo metu AI platforma siūlo 10 inžinerijos NVŠ ugdymo tematikų – nuo Android programėlių, originalių robotų ir naujų pramonės gaminių iki kriptovaliutų technologijų taikymo, sėkmingo investavimo ir verslo planų kūrimo.
Šiuo metu platformoje dirba daugiau kaip 250 mokinių, 50 mokytojų ir 10 konsultantų.
Renginio metu daugiau kaip 50 mokinių iš 20 mokyklų pristatė savo atliekamus projektinius darbus, kurie jiems gali tapti realiu žingsniu į šiuolaikinių inovacijų kūrimo pasaulį.
„Ateities inžinerijos“ nuotolinio ugdymo platforma (AI platforma) suteikia jos naudotojams nuotolinę Neformaliojo vaikų švietimo (NVŠ) prieigą prie šiuolaikinės inžinerijos turinio, įrankių ir konsultacijų, įgalinančią bendrojo lavinimo mokyklų vyresniųjų klasių mokinius, vadovaujant jų mokytojams ir padedant AI platformos konsultantams, atlikti savarankiškus projektinius darbus įvairiose inovatyvios inžinerijos srityse. Mokiniai mokosi praktiškai taikyti ne tik bendrojo ugdymo programos žinias, bet ir mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų (MTEPI) veiklos principus bei šiuolaikines inžinerines technologijas tiek tirdami juos supančią aplinką, tiek kurdami originalius funkcinius produktus.
AI platformą sukūrė VGTU, vykdydamas Lietuvos mokslų akademijos koordinuojamo projekto „Nacionalinės mokslo populiarinimo sistemos plėtra ir įgyvendinimas“ veiklą „Moksleivių nuotolinio švietimo sistemos technologijos mokslų srityje sukūrimas ir išbandymas“. Šiuo metu AI platforma siūlo 10 inžinerijos NVŠ ugdymo tematikų – nuo Android programėlių, originalių robotų ir naujų pramonės gaminių iki kriptovaliutų technologijų taikymo, sėkmingo investavimo ir verslo planų kūrimo.
Šiuo metu platformoje dirba daugiau kaip 250 mokinių, 50 mokytojų ir 10 konsultantų.
Renginio metu daugiau kaip 50 mokinių iš 20 mokyklų pristatė savo atliekamus projektinius darbus, kurie jiems gali tapti realiu žingsniu į šiuolaikinių inovacijų kūrimo pasaulį.