Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Veiklos dokumentai
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Apdovanojimai
    • Biblioteka
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Periodiniai leidiniai
    • Darbas VILNIUS TECH
    • Parama universitetui
    • Lygios galimybės
    • Alumni
    • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
    • Akademinė parama dėstytojams
  • [ Stojantiesiems ]
    • VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
    • #VILNIUSTECHmoko
    • #klauskKŪRĖJO
    • Suprojektuok savo ateitį
    • Moksleiviams ir mokykloms
    • Koleginės studijos
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Kontaktai
    • VILNIUS TECH studentų atsiliepimai
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Skaitmeniniai ženkliukai
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
    • Karjera studentams
    • Studento pagalba studentui
    • Studentams su individualiaisiais poreikiais
    • Studentų atstovybė
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Dvasinė pagalba ir sielovada
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslas
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslo padaliniai
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslinės veiklos etika
    • Naujausia informacija
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • Tvarumo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • Moksliniai tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Viešieji pirkimai
    • Aukcionai
    • Kviečiame bendradarbiauti
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • ATHENA Europos universitetų aljansas
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
    • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
Pradžia
Pradžia
en
Pradžia Universitetas Naujienos Transporto ir logistikos sektoriaus ateitis: skaitmenizacija ir inovacijos keičia taisykles
  • Rektoriaus žodis
  • Veiklos dokumentai
  • Struktūra
  • Reitingai
  • Istorija
  • Apdovanojimai
  • Biblioteka
  • Žiniasklaidai
  • Universiteto stilius
  • Periodiniai leidiniai
  • Darbas VILNIUS TECH
  • Parama universitetui
  • Lygios galimybės
  • Alumni
  • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
  • Akademinė parama dėstytojams
Transporto ir logistikos sektoriaus ateitis: skaitmenizacija ir inovacijos keičia taisykles
2025-03-18

Transporto ir logistikos sektoriaus ateitis: skaitmenizacija ir inovacijos keičia taisykles

Transporto ir logistikos sektorius sudaro apie 10 proc. Lietuvos BVP, o jame dirba per 171 tūkst. inžinerijos specialistų. Tačiau spartėjanti skaitmenizacija ir technologiniai pokyčiai iš esmės keičia rinkos poreikius ir didina kvalifikuotų specialistų paklausą. Ekspertai analizuoja, kokia kryptimi juda sektoriaus skaitmenizacija, kokių kompetencijų labiausiai reikia ir kas gali padėti, norint įgyti ar kelti kvalifikaciją.

Rugilė Andziukevičiūtė-Buzė, Transporto inovacijų asociacijos direktorė, pasakoja, kad logistikos sektoriui pastaraisiais metais daug įtakos turėjo geopolitiniai poslinkiai, skaitmeninės prekybos augimas ir technologijų pažanga.

„COVID-19 pandemija bei geopolitiniai iššūkiai sukėlė tiekimo grandinių sutrikimus, vėlavimus ir didesnes išlaidas. Elektroninės prekybos plėtra padidino logistikos paslaugų paklausą, todėl tapo būtina optimizuoti tiekimo grandines ir paskutinės mylios pristatymą. Augant vartotojų lūkesčiams, logistikos tinklai tapo sudėtingesni, o įmonės pradėjo diegti tvarias ir pažangias praktikas“, – apžvelgia ji.

Anot R. Andziukevičiūtės-Buzės, verslas vis dažniau pasitelkia automatizaciją, skaitmenizaciją ir dirbtinį intelektą, siekdamas didinti veiklos efektyvumą, sumažinti klaidų tikimybę ir optimizuoti procesus. Be to, tokios technologijos keičia transporto logistiką, leisdamos realiuoju laiku sekti bei pristatyti krovinius, optimizuoti maršrutus, suskaičiuoti išmetamą CO2 emisijų kiekį, ir tiksliau prognozuoti paklausą.

Naujos kartos sprendimai

Tautvydas Sviklas, įvairios paskirties transporto priemones gaminančios ir projektuojančios UAB „Tukada“ įkūrėjas ir direktorius, sako, kad modernios transporto priemonių gamybos jau neįmanoma įsivaizduoti be pažangių skaitmeninių technologijų. „Tukada“ diegia inovatyvius sprendimus kiekviename gamybos etape – nuo projektavimo iki galutinio įrangos montavimo.


„Mūsų inžinieriai naudoja tokias programas kaip „SolidWorks“, „Fusion 360” bei skaitmeninius įrankius, skirtus 3D skenavimui ir 3D spausdinimui, kurie leidžia pasiekti maksimalų tikslumą, kuriant nestandartinius sprendimus“, – dalijasi pašnekovas.

Viena didžiausių bendrovės inovacijų –  išmanusis elektronikos integravimo valdiklis. T. Sviklas jį vadina transporto priemonės „smegenimis”, tampančiomis tiltu tarp bazinio automobilio gamintojo elektronikos ir papildomai montuojamos įrangos. Jis užtikrina, kad visa papildoma įranga – švyturėliai, sirenos, vidaus ir lauko apšvietimas, šildymo bei vėsinimo sistemos, durų užraktai, sekimo ir filmavimo įranga – veiktų darniai ir neperkrautų transporto priemonės elektros sistemos.

Vadovas pateikia pavyzdį, kai valdiklį turintis policijos reagavimo automobilis pateko į avariją ir kilo ginčas dėl švyturėlių naudojimo: nors pareigūnų transporto priemonė važiavo su įjungtais švyturėliais, kito automobilio vairuotojas tvirtino priešingai.

„Valdiklis leido peržiūrėti tikslius duomenis – kada buvo įjungti švyturėliai, kiek laiko jie veikė ir kokios tuo metu buvo elektros sąnaudos. Informacija tapo svarbiu įrodymu byloje ir aiškiai parodė, kaip technologija gali ne tik optimizuoti darbą, bet ir tapti kritiniu įrankiu, ginant teisingumą“, – kalba T. Sviklas.


Kiekviena naujovė, anot jo, reikalauja ne tik kūrybiškumo, bet ir ilgo testavimo proceso.

„Laboratorijoje skiriame daugybę valandų kiekvieno naujo sprendimo kūrimui: nuo pirminio prototipo iki galutinio produkto. Atliekame elektros suderinamumo bandymus, realaus naudojimo testus, tikriname, kaip įranga veikia įvairiomis ekstremaliomis sąlygomis. Didžiausias iššūkis – ne tik sukurti, bet ir nuolat tobulinti sprendimus, kurie palengvintų mūsų klientų darbą – nesvarbu, ar tai būtų kurjeris, ar „Aro“ išminuotojas“, – sako „Tukados“ vadovas.

Koja kojon su inovacijomis

Profesorius dr. Olegas Prentkovskis, VILNIUS TECH universiteto Transporto inžinerijos fakulteto dekanas, pasakoja, kad akademinė bendruomenė taip pat privalo būti skaitmenizacijos ir inovacijų priešakyje. VILNIUS TECH nuolat bendradarbiauja su verslu, valstybinėmis institucijomis, tarptautiniais partneriais, ir aktyviai prisideda prie skaitmeninių sprendimų plėtros logistikos ir transporto inžinerijos srityje.


„Atliekame mokslinius tyrimus, kuriame inovacijas ir tobuliname technologijas išmaniųjų transporto sistemų srityje – nuo eismo valdymo ir transporto srautų optimizavimo iki autonominių transporto priemonių. Taip pat gilinamės į dirbtinio intelekto taikymo galimybes transporto inžinerijoje ir logistikoje: analizuojame transporto priemonių sistemų valdymą, vairuotojų elgseną, optimizuojame maršrutus, prognozuojame eismą ir tobuliname tiekimo grandines. Svarbi mūsų veiklos kryptis – tvarūs transporto sprendimai: kuriame ekologiškas transporto priemones, plečiame elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą, tyrinėjame alternatyvius degalus ir diegiame sprendimus CO₂ emisijoms mažinti“, – pasakoja O. Prentkovskis.

Pasak dekano, transporto pramonė nuolat tobulėja ir fakulteto mokslininkai dalyvauja, kurdami inovacijas.

„Bendradarbiaudami su automobilius gaminančiais užsienio koncernais, kuriame virtualius jutiklius transporto priemonių pakaboms valdyti (angl. Virtual Sensor for Vehicle Suspension Control), kad automobiliai judėtų stabiliau. Neatsiliekame ir geležinkelių transporto srityje – kuriame skaitmenizuotą geležinkelio infrastruktūros techninės būklės valdymo sistemą, taip pat vykdome informacijos ir ryšių technologijų sąveikos su Europos geležinkelių eismo valdymo sistema ERTMS (angl. Europe Railway Transport Management System) užtikrinimo tyrimus“, – vardija dekanas.

Pavyzdžiui, prisidėdami prie transporto priemonių saugaus eismo, fakulteto mokslininkai kuria inovatyvų skaitmeninį technologinį sprendimą, kuriam įgyvendinti būtinas 5G ryšys. „Sprendimas skirtas sunkiasvorių transporto priemonių vairuotojų instruktavimui ir mokymui realiu laiku. Jis leidžia užtikrinti, kad vilkikai būtų vairuojami saugiai, efektyviai ir ekologiškai“, – paaiškina pašnekovas.

Anot O. Prentkovskio, norint transportui naudoti alternatyvius degalus, taip pat neapsieinama be skaitmeninimo: fakulteto laboratorijoje atnaujinti variklių bandymo stendai generuoja didelį kiekį duomenų, susijusių su įprastų degalų bei vandenilio sąnaudomis, įvairiomis emisijomis, variklio veikimo režimais, stendo parametrais ir kt. „Dirbtinis intelektas ir mašininis mokymasis gali rinkti ir analizuoti didelius duomenų kiekius, taip jie padeda efektyviau naudoti vandenilį vidaus degimo varikliuose ir transporte, sumažinti energijos nuostolius ir pagerinti visos sistemos veikimą“, – sako O. Prentkovskis.


Norėtų bendradarbiauti glaudžiau

R. Andziukevičiūtė-Buzė akcentuoja, kad Lietuvos transporto ir logistikos sektoriaus skaitmenizacijos lygis, lyginant su kitomis Europos šalimis, dar nėra aukštas. Tačiau šalies verslas išgyvena skaitmenizacijos transformaciją ir į ją investuoja. Procesas vyktų dar efektyviau, jeigu verslui pavyktų glaudžiau bendradarbiauti su akademine bendruomene.

„Tokia sinergija gali sukurti vertės abiem pusėms ir prisidėti prie tvarios ekonominės plėtros. Kaip to pasiekti? Norint užtikrinti efektyvius žinių ir idėjų mainus, skatinančius inovacijas bei naujų technologijų pristatymą, turi vykti nuolatinis ir struktūruotas dialogas. Įmones skatintume kviesti studentus atlikti profesines praktikas, stažuotes, kuriose jie galėtų įgyti vertingos patirties ir pritaikyti akademines žinias realiame darbe. Kitaip sakant, verslas pats galėtų išsiugdyti būsimą kompetentingą darbuotoją“, – sako pašnekovė.

Ji tęsia, kad dažnai tokiai sinergijai pritrūksta aiškaus abipusio poreikio ir tikslų nustatymo, o bendradarbiavimą apsunkina mokslo ir verslo kultūros bei vertybių skirtumai ar riboti resursai.

„Galbūt būtų tikslinga sukurti specializuotą platformą ar renginį. Pavyzdžiui, Briuselyje nuo 2008 m. kas dvejus metus organizuojamas universitetų ir įmonių forumas, kuriame suteikiama galimybė vykdyti tinklaveiką ir keistis idėjomis bei gerąja patirtimi“, – iliustruoja Rugilė Andziukevičiūtė-Buzė.

Augina kvalifikuotus specialistus

Pasak R. Andziukevičiūtės-Buzės, šiuo metu ypač svarbu tinkamai ruošti studentus būsimoms profesijoms transporto ir logistikos srityje arba apmokyti esamus transporto inžinerijos ir logistikos specialistus. „Ypač išaugo tvarios logistikos specialistų poreikis, kurie geba efektyviai valdyti išteklius, diegti tvarumą skatinančius sprendimus ir aplinkai draugiškus procesus, užtikrina, kad įmonėse vyktų ilgalaikė verslo plėtra, o jos pačios – tausotų aplinką“, – akcentuoja ji.


Pasak T. Sviklo, daug potencialo jis įžvelgia ir transporto inžinieriaus profesijoje. „Per pastaruosius metus šių specialistų atlyginimai išaugo 20–25 proc., jie lenkia net mechanikos inžinierių pajamas. Tai aiškiai rodo, kad skaitmenizacija tampa vis svarbesnė šiuolaikinėje transporto pramonėje“, – atskleidžia pašnekovas.

O. Prentkovskis pritaria, kad, norint sėkmingai diegti sukurtas ir kurti naujas, prižiūrėti ir optimizuoti skaitmenines logistikos ir transporto inžinerijos technologijas, nuolat reikia kvalifikuotų specialistų.

„VILNIUS TECH Transporto inžinerijos fakultetas vykdo po dvi bakalauro ir magistro studijų programas: „Transporto inžinerija“ ir „Transporto inžinerinė ekonomika ir logistika“, kurios pavadinimas šiuo metu keičiamas į „Logistika ir transporto vadyba“, – patikslina pašnekovas.

Anot profesoriaus, fakultetas suteikia galimybę ne tik studentams mokytis pagal studijų programą, bet ir kelti kvalifikaciją transporto ir logistikos sektoriaus įmonių darbuotojams. Pasinaudodami mikrokredencialais, bendrovių darbuotojai pagal poreikius ir interesus gali rinktis konkrečius dalykus iš studijų programų, ir įgyti trūkstamų žinių.

„Į mus dažnai kreipiasi įvairių įmonių atstovai, išsakydami savo lūkesčius dėl darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo tokiose srityse, kaip transporto inžinerija, saugus transporto priemonių eismas, transporto mechatronika, transporto priemonių hidraulinės ir pneumatinės sistemos, alternatyviųjų degalų naudojimas, logistika, transporto ekonomika, transporto verslas ar vadyba, – vardija profesorius. – Jiems siūlome įvairias kelių dienų arba savaičių trukmės kvalifikacijos tobulinimo programas“.

T. Sviklas pripažįsta gerų specialistų rinkoje trūksta visada.

„Kaip man jaunam sakė vienas verslininkas: „Kad ir kokią sritį pasirinksi, būk joje geriausias – ir pamatysi, kaip greitai tapsi reikalingas“.  Jaunimui patarčiau rinktis sritį, kuri labiausiai domina, ir visa galva į ją pasinerti. Nors daugelį motyvuoja atlyginimai, reikia nepamiršti, kad ateities technologijos reikalauja specifinių įgūdžių“, – pataria vadovas. 

Šaltinis: vz.lt
Straipsnio autorius: Agnė Jašinskienė
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Veiklos dokumentai
Planai ir ataskaitos
Kokybės užtikrinimas
Struktūra
Taryba
Ataskaitos
Senatas
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Apdovanojimai
Biblioteka
Žiniasklaidai
VILNIUS TECH novatoriai
Vizualinė medžiaga
Universiteto stilius
Periodiniai leidiniai
Darbas VILNIUS TECH
Parama universitetui
Lygios galimybės
Alumni
VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
Apie mus
Dokumentai
Klubo taryba
Klubo nariai
Veikla
Kontaktai
Akademinė parama dėstytojams
Edukacinių kompetencijų grupė
Elekroninių studijų grupė
Psichologinės pagalbos ir individualiųjų poreikių reikalų grupė
Audiovizualinių technologijų grupė
Mokymai VILNIUS TECH dėstytojams
Mokymai išorinėms institucijoms
Duomenų saugumas
[ Stojantiesiems ]
[ Stojantiesiems ]
VYKSTANČIO PRIĖMIMO INFORMACIJA
#VILNIUSTECHmoko
#klauskKŪRĖJO
Suprojektuok savo ateitį
Moksleiviams ir mokykloms
Kvietimas mokykloms
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai, mokymai
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
Nuotolinio ugdymo programa „Ateities inžinerija“
Android programėlių kūrimas
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokyklos vasaros kursai: pasiruošk stojamajam egzaminui
Renginiai moksleiviams
Edukacinės elektronikos dirbtuvės
Koleginės studijos
Bakalauro ir vientisosios studijos
Priėmimas 2025
Išankstinis priėmimas į nuolatines studijas
Bendrasis priėmimas į nuolatines, ištęstines ir ištęstines nuotolines studijas
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Sustiprintų studijų grupės
Studijų kaina
Stipendijos stojantiesiems
Konkursinio balo sandara
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2025 m.
2024 m. bendrojo priėmimo rezultatai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojančiojo galimybių aprašas
Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
Hibridinės studijos
Individualizuotos magistrantūros studijos
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos 2025
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
PRIĖMIMAS Į DOKTORANTŪRĄ 2025
Studijų kaina
Priėmimo dokumentai
VILNIUS TECH doktorantų vasaros mokykla 2025
Metinių atestacijų katedrose grafikas 2025 m.
Metinių atestacijų mokslo kryptyse grafikas 2025 m.
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Nuotolinės studijos
Ištęstinės studijos
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Kontaktai
VILNIUS TECH studentų atsiliepimai
Architektūros fakultetas
A. Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Elektronikos fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Skaitmeniniai ženkliukai
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
„Erasmus+“ studijos Europoje
„Erasmus+“ studijos ne ES šalyse
„Erasmus+“ praktika
Mišriosios intensyviosios programos
Renginiai
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
Karjera studentams
Karjeros konsultantų bankas
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
Karjeros diena GRAVITY
Studento pagalba studentui
Studentams su individualiaisiais poreikiais
Kas yra individualieji poreikiai?
Kur reikėtų kreiptis?
Ar man verta kreiptis?
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų atstovybė
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Dvasinė pagalba ir sielovada
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslas
Mokslas
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslo padaliniai
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Mokslinės veiklos etika
Naujausia informacija
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Tvarumo centras
LinkMenų fabrikas
Moksliniai tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Kvalifikacijos tobulinimas
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VILNIUS TECH ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Patalpų nuomos konkursai
Aukcionai
Kviečiame bendradarbiauti
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
ATHENA Europos universitetų aljansas
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
„Erasmus+“ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
ES fondų investicijų programos projektai
2021 – 2027 m. ES fondų investicijų veiksmų programos projektai
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektai
2014 – 2020 m. ES fondų projektai
2007 – 2013 m. ES struktūrinės paramos projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Žemėlapiai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA