Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Universitetas
    • Rektoriaus žodis
    • Veiklos dokumentai
    • Struktūra
    • Reitingai
    • Istorija
    • Apdovanojimai
    • Biblioteka
    • Žiniasklaidai
    • Universiteto stilius
    • Periodiniai leidiniai
    • Darbas VILNIUS TECH
    • Parama universitetui
    • Lygios galimybės
    • Alumni
    • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
    • Akademinė parama dėstytojams
  • [ Stojantiesiems ]
    • #VILNIUSTECHmoko
    • #klauskKŪRĖJO
    • Atviras VILNIUS TECH
    • Suprojektuok savo ateitį
    • Moksleiviams ir mokykloms
    • Koleginės studijos
    • Bakalauro ir vientisosios studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Nuotolinės studijos
    • Ištęstinės studijos
    • Studijos aukštesniuose kursuose
    • Dalinės studijos
    • Kvalifikacijos tobulinimo kursai
    • Studijų aplinka
    • Kontaktai
    • VILNIUS TECH studentų atsiliepimai
  • Studentams
    • Pirmakursio gidas
    • Skaitmeniniai ženkliukai
    • Naujausia informacija
    • Studijų programos
    • Studijų kalendorius
    • Studijų procesas
    • Studijos ir praktika užsienyje
    • Studijų teisės aktai ir dokumentai
    • Dublikatai ir pažymos
    • Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
    • Karjera studentams
    • Studento pagalba studentui
    • Studentams su individualiaisiais poreikiais
    • Studentų atstovybė
    • Studentų gyvenimas ir veikla
    • Psichologinė pagalba studentams
    • Dvasinė pagalba ir sielovada
    • Studijų direkcijos kontaktai
    • Studijų aplinka
  • Mokslas
    • Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
    • Konferencijos ir renginiai
    • Mokslo padaliniai
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Mokslinės veiklos etika
    • Naujausia informacija
    • Kontaktai
  • Verslui
    • Žinių ir technologijų perdavimo centras
    • Tvarumo centras
    • LinkMenų fabrikas
    • Moksliniai tyrimai ir paslaugos
    • Projektai
    • IT paslaugos
    • Kvalifikacijos tobulinimas
    • Viešieji pirkimai
    • Aukcionai
    • Kviečiame bendradarbiauti
  • Tarptautiškumas
    • Naujausia informacija
    • ATHENA Europos universitetų aljansas
    • Tarptautinių studijų centras
    • Tarptautinė partnerystė
    • Tarptautiniai projektai
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Užsienio lektorių paskaitos
    • Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
  • Fakultetai
    • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
    • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
    • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
    • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
    • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
    • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
    • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
    • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
    • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
    • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
Pradžia
Pradžia
en
Pradžia Universitetas Naujienos Verslo švietimas pokyčių akivaizdoje: interviu su Verslo vadybos fakulteto dekane V. Davidavičiene
  • Rektoriaus žodis
  • Veiklos dokumentai
  • Struktūra
  • Reitingai
  • Istorija
  • Apdovanojimai
  • Biblioteka
  • Žiniasklaidai
  • Universiteto stilius
  • Periodiniai leidiniai
  • Darbas VILNIUS TECH
  • Parama universitetui
  • Lygios galimybės
  • Alumni
  • VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
  • Akademinė parama dėstytojams
Verslo švietimas pokyčių akivaizdoje: interviu su Verslo vadybos fakulteto dekane V. Davidavičiene
2025-10-30

Verslo švietimas pokyčių akivaizdoje: interviu su Verslo vadybos fakulteto dekane V. Davidavičiene


Kaip keičiasi verslo mokyklų misija pasaulyje, kur dirbtinis intelektas, Z karta ir tvarumo principai diktuoja naują žaidimo tvarką? Apie tai – VILNIUS TECH Verslo vadybos fakulteto dekanės prof. dr. Vidos Davidavičienės įžvalgos po grįžimo iš AACSB Deans Conference 2025, vykusios Toronte.

Ši konferencija kasmet suburia šimtus geriausių pasaulio verslo mokyklų vadovų – šiemet daugiau nei 700 dekanų iš 60 šalių – aptarti švietimo, verslo ir lyderystės ateitį.

Kviečiame skaityti pokalbį apie tai, kokios temos šiandien yra „ant bangos“, kodėl universitetinis verslo išsilavinimas vis dar svarbus, ir kuo mažos mokyklos – kaip Verslo vadybos fakultetas – turi pranašumą globaliame kontekste.

Dekane, ką jums asmeniškai reiškė dalyvavimas AACSB dekanų konferencijoje? Kokia buvo jos atmosfera, kas labiausiai įstrigo?

Dalyvavimas AACSB Deans Conference Toronte buvo ne tik profesinis, bet ir asmeninis įkvėpimas. Konferencijoje dalyvavo daugiau nei 700 geriausių verslo mokyklų dekanų iš daugiau nei 60 šalių. Atmosfera buvo kupina bendrystės, atvirumo ir idėjų mainų. Labiausiai įstrigo paskutinės dienos sesija su prof. Andrew J. Hoffman (University of Michigan), kurio pranešimas „Beyond Shareholder Value: A New Vision for Business Schools“ kvietė verslo mokyklas permąstyti savo tikslą – ne tik ruošti vadovus, bet ugdyti atsakingus visuomenės lyderius.

Prof. dr. V. Davidavičienė

Kokios temos ar diskusijos šiemet buvo „ant bangos“ – kuo gyvena pasaulio verslo mokyklos?

Konferencijoje dominavo temos apie dirbtinio intelekto integraciją į mokymą, tvarumą, socialinę atsakomybę, geopolitinius pokyčius, darbo jėgos struktūros pokyčius ir kylančius iššūkius dėl gimstamumo mažėjimo bei Z kartos lūkesčius, studijavimo bei jų įsiliejimo į darbo rinką specifiką. Taip pat vyko diskusijos apie tai, kaip verslo mokyklos gali geriau bendradarbiauti su darbdaviais, kad atlieptų realius darbo rinkos poreikius.

Minėjote, kad viena iš diskusijų konferencijoje buvo – keliami klausimai ar dar reikalingas verslo universitetinis išsilavinimas? Ką šiuo klausimu kalbėjo pasaulio dekanai?

Taip, tai buvo viena iš pagrindinių diskusijų. Daugelis dekanų pabrėžė, kad verslo universitetinis išsilavinimas išlieka svarbus, tačiau jis turi keistis – tapti lankstesnis, labiau orientuotas į praktinius įgūdžius ir technologijų integraciją. Akcentuota, kad universitetai turi ne tik mokyti teorijos, bet ir ugdyti gebėjimą prisitaikyti prie pokyčių.

Konferencijos akimirkos

Kodėl, jūsų manymu, visuomenėje kyla toks klausimas – ir ką mes, kaip akademinė bendruomenė, turėtume daryti kitaip, kad parodytume verslo studijų vertę?

Klausimas kyla dėl greitai besikeičiančios darbo rinkos ir alternatyvių mokymosi formų populiarumo. Akademinė bendruomenė turi aktyviau komunikuoti apie verslo studijų naudą, įtraukti realius verslo atvejus, stiprinti ryšius su industrija ir parodyti, kad universitetinis išsilavinimas ugdo ne tik žinias, bet ir kritinį mąstymą, lyderystę bei gebėjimą spręsti kompleksines problemas. Verslo mokyklos per mažai komunikuoja apie savo poveikį. Diskusijos metu išsakytos mintys, kad universitetai pamiršo pasakoti savo istoriją – leido tai daryti už save kitiems. „Kiti“ – tai įvairūs visuomenės veikėjai, pavyzdžiui: politikai, influenceriai (kartais verslo nestudijavę, tačiau manantys, kad to ir nereikia daryti). Faktas, kad dažnu atveju užtikrintu tonu ištransliuoti pamokymai būna klaidinantys ir, deja, kuriantys iškreiptą supratimą apie ekonomikos, vadybos mokslus bei verslo pasaulį.

Ar pasikeitė tai, ką šiandien laikome „verslo lyderio kompetencijomis“? Ką akcentuoja didžiausios mokyklos?

Taip, kompetencijų spektras keičiasi. Didžiausios mokyklos akcentuoja gebėjimą dirbti su duomenimis, suprasti dirbtinį intelektą, būti empatišku lyderiu, gebėti veikti globalioje aplinkoje ir nuolat mokytis. Taip pat svarbi tvarumo ir socialinės atsakomybės dimensija. Tad vertybinis pagrindas šalia dalykinių kompetencijų šiandien yra ir išliks ateityje - itin svarbus.

Kokių įžvalgų išsivežėte apie Z kartos studentus – kokių įgūdžių jie ieško, kaip jie mokosi?

Z karta ieško lankstumo, praktinių įgūdžių, greito grįžtamojo ryšio ir prasmingo mokymosi. Jie vertina technologijų integraciją, personalizuotą mokymąsi ir galimybę mokytis per patirtį. Jiems svarbu, kad mokymasis būtų susijęs su realiu pasauliu ir turėtų aiškią vertę. Susirūpinimą kelia Johnny C. Taylor, Jr. pristatyto tyrimo, atlikto JAV Z kartos įdarbinimo specifikos ir Z kartos dirbančiųjų, rezultatai. Darbdaviai vis dažniau pastebi tam tikrus elgsenos modelius, kurie skiriasi nuo ankstesnių kartų. Remiantis naujausiais tyrimais, išryškėja keli svarbūs aspektai: 53 % kandidatų sunkiai palaiko akių kontaktą pokalbio metu – tai gali būti susiję su dažnu bendravimu virtualioje erdvėje. 50 % prašė nepagrįsto atlygio, kuris neatitiko jų patirties ar rinkos realijų. 47 % netinkamai apsirengė darbo pokalbiui – tai rodo skirtingą supratimą apie profesinį etiketo standartą. 27 % vartojo netinkamą kalbą, o 21 % atsisakė įjungti kamerą per nuotolinį pokalbį – tai gali būti susiję su komforto zona ar privatumo suvokimu. Tuo tarpu patys Z karos dirbantieji pripažino aukštą tėvų įsitraukimą į jų profesinį gyvenimą: 63 % apklaustųjų leido tėvams pateikti darbo paraiškas jų vardu; 77 % atsivedė tėvus į darbo pokalbį – tai gali būti suprantama kaip paramos poreikis, bet taip pat kelia klausimų dėl savarankiškumo; 73 % naudojasi tėvų pagalba atliekant darbo užduotis; 44 % leido tėvams kalbėtis su darbdaviais dėl paaukštinimo – tai rodo ribų tarp asmeninio ir profesinio gyvenimo susiliejimą.

Kaip, jūsų nuomone, turėtų keistis dėstymo metodai, kad pasiektume jaunąją kartą?

Dėstymas turi būti interaktyvus, projektinis, paremtas realiomis problemomis. Ypatingai svarbus tampa tarpdiscipliniškumas. Ne mažiau svarbu kurti mokymosi bendruomenes, kuriose studentai jaustųsi įtraukti ir palaikomi. Mažos verslo mokyklos, kaip mūsų VILNIUS TECH Verslo vadybos fakultetas, jau taiko personalizuotą požiūrį, mentorystę ir lankstumą – tai tampa nauja siekiamybe ir didžiosioms mokykloms. Akcentuotina tai, kad Lietuvoje kol kas nepastebime aktyvaus tėvų įsitraukimo į Z kartos dirbančiųjų ar studentų veiklas, tačiau akių kontakto, drąsos diskusijose ar atlygio, kuris neatitiko jų patirties ar rinkos realijų, pageidavimas yra pastebimas. Tikėtina, kad mokymasis nuotoliu bei didelis įsitraukimas į virtualias aplinkas tik dar labiau keis studijuojančiuosius ir kils poreikis tokiems metodams, kurie skatins didesnę saviraišką bei ugdys gebėjimus adaptuotis skirtingose verslo bei darbo aplinkose.

Akcentavote, kad mažos mokyklos – kaip mūsų fakultetas – turi tam tikrų pranašumų. Kokie jie?

Mažos verslo mokyklos yra lankstesnės, gali pasiūlyti daugiau asmeninio kontakto ir greitesnį reagavimą į pokyčius, bei greičiau diegti inovacijas. Mes galime geriau pažinti studentus, padėti jiems augti ir kurti individualų mokymosi kelią.

Kalbėjote apie balansą tarp mokslo ir mokymo – ar šiandien universitetai ne per daug susitelkia į reitingus, straipsnius, o ne į studentų ugdymą?

Universitetai konkurencinėje kovoje patiria spaudimą kelti reitingus, didinti publikacijų kiekį, turėti kuo aukštesnius tų publikacijų cituojamumo rodiklius, tačiau kyla klausimas – kam tai skirta? Ar to reikia? Konferencijoje svarstėme naujus kokybės standartus aukščiausio lygio verslo mokykloms. Juk mūsų palikimas – tai, ką sukurs mūsų absolventai, o ne tai, kiek citatų turėsime.

Ką parsivežėte iš konferencijos kaip svarbiausią mintį ar įkvėpimą?

Svarbiausia mintis – verslo švietimas turi nuolat keistis, kad atlieptų pasaulio poreikius. Tai reikalauja bendradarbiavimo, drąsos keistis ir nuolatinio mokymosi. Įkvėpė idėja, kad būtent mes, dekanai, esame pokyčių katalizatoriai.

Kaip įsivaizduojate verslo studijų ateitį per artimiausius 5–10 metų?

Verslo studijos taps dar labiau integruotos su technologijomis, orientuotos į tvarumą, socialinį poveikį ir tarptautiškumą. Mokymasis bus personalizuotas, lankstus ir dar labiau paremtas realiomis problemomis. Universitetai taps platformomis, kuriose studentai kurs, bendradarbiaus ir spręs globalius tarpdisciplininius iššūkius.

Jei reikėtų pasakyti vieną sakinį, kuriuo norėtumėte įkvėpti dabartinius studentus – koks jis būtų?

„Kurti vertę pasauliui prasideda nuo drąsos mokytis, keistis ir veikti – būkite tie, kurie keičia žaidimo taisykles.“

AACSB dekanų konferencija dar kartą priminė, kad verslo mokyklų esmė – ne tik skaičiai, publikacijos ar reitingai, o žmonės ir idėjos, kurios keičia pasaulį. Kaip sako dekanė prof. dr. Vida Davidavičienė, „Mūsų palikimas – tai, ką sukurs mūsų absolventai“. Drąsa mokytis, keistis ir veikti – tai vertybės, kurios formuoja ne tik švietimo, bet ir ateities verslo kryptį.
    • Puslapio administratoriai:
    • Milda Mockūnaitė-Vitkienė
    • Monika Daukintytė
    • Neda Černiauskaitė
    • Monika Daukintytė
    • Ugnė Daraškevičiūtė
Universitetas
Universitetas
Rektoriaus žodis
Veiklos dokumentai
Planai ir ataskaitos
Kokybės užtikrinimas
Struktūra
Taryba
Ataskaitos
Senatas
Kancleris ir prorektoriai
Rektoratas
Reitingai
Istorija
Apdovanojimai
Biblioteka
Žiniasklaidai
VILNIUS TECH novatoriai
Vizualinė medžiaga
Universiteto stilius
Periodiniai leidiniai
Darbas VILNIUS TECH
Parama universitetui
Lygios galimybės
Alumni
VILNIUS TECH Profesorių emeritų klubas
Apie mus
Dokumentai
Klubo taryba
Klubo nariai
Veikla
Kontaktai
Akademinė parama dėstytojams
Edukacinių kompetencijų grupė
Elekroninių studijų grupė
Psichologinės pagalbos ir individualiųjų poreikių reikalų grupė
Audiovizualinių technologijų grupė
Mokymai VILNIUS TECH dėstytojams
Mokymai išorinėms institucijoms
Duomenų saugumas
[ Stojantiesiems ]
[ Stojantiesiems ]
#VILNIUSTECHmoko
#klauskKŪRĖJO
Atviras VILNIUS TECH
Suprojektuok savo ateitį
Moksleiviams ir mokykloms
Kvietimas mokykloms
VILNIUS TECH mokyklos, būreliai, mokymai
VILNIUS TECH klasės
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokykla
Nuotolinio ugdymo programa „Ateities inžinerija“
Android programėlių kūrimas
Jaunųjų architektų ir dizainerių mokyklos vasaros kursai: pasiruošk stojamajam egzaminui
Renginiai moksleiviams
Edukacinės elektronikos dirbtuvės
Koleginės studijos
Bakalauro ir vientisosios studijos
Studijų programos
Vientisųjų studijų programos
Dvigubo diplomo studijos
Sustiprintų studijų grupės
Studijų kaina
Stipendijos stojantiesiems
Konkursinio balo sandara
Stojamieji egzaminai ir testai
Meninio architektūrinio išsilavinimo egzaminas
Meninių kraštovaizdžio architektūros gebėjimų egzaminas
Profesinio tinkamumo testas
Fizinio pajėgumo testas
Sveikatos pažymėjimas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Teisės aktai
Leidinys apie bakalauro studijas 2025 m.
2025 m. bendrojo priėmimo rezultatai
DUK
Magistrantūros studijos
Studijų programos
Stojančiojo galimybių aprašas
Jungtinės ir dvigubo diplomo studijos
Hibridinės studijos
Individualizuotos magistrantūros studijos
Studijų kaina
Stojimo tvarka
Galimybių aprašas
Įgijusiems išsilavinimą užsienyje
Atviras magistrantūros kursas
Kolegijų absolventų priėmimas
Informacija stojantiesiems
Doktorantūros studijos
Doktorantūros studijų organizavimas
Reglamentai
Komitetai
Studijų dalykai
Siūlomos disertacijų tematikos 2025
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
Potencialūs vadovai
Menotyra
Informatika
Vadyba
Ekonomika
Komunikacija ir informacija
Elektros ir elektronikos inžinerija
Statybos inžinerija
Transporto inžinerija
Aplinkos inžinerija
Informatikos inžinerija
Medžiagų inžinerija
Mechanikos inžinerija
PRIĖMIMAS Į DOKTORANTŪRĄ 2025
Studijų kaina
Priėmimo dokumentai
Priėmimo į doktorantūrą taisyklės
Gynimas eksternu
Pedagoginių vardų teikimo tvarka
Statistika
Kolegijų absolventams
Priėmimo eiga (etapai)
Galimybių skaičiuoklė
Išlyginamųjų studijų programos
Papildomų studijų programos
Konkursinio balo sandara
Studijų kaina
Nuotolinės studijos
Ištęstinės studijos
Studijos aukštesniuose kursuose
Dalinės studijos
Kvalifikacijos tobulinimo kursai
Studijų aplinka
Kontaktai
VILNIUS TECH studentų atsiliepimai
Architektūros fakultetas
A. Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Elektronikos fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Studentams
Studentams
Pirmakursio gidas
Skaitmeniniai ženkliukai
Naujausia informacija
Studijų programos
Bakalauro ir vientisųjų studijų programos
Magistrantūros studijų programos
Studijų programų akreditacija
Studijų kalendorius
Paskaitų laikas
Studijų procesas
Sesija
Apeliacijos
Studijų finansavimas
Stipendijos
Baigiamieji darbai
Nuotolinės studijos
Studijos ir praktika užsienyje
„Erasmus+“ studijos Europoje
„Erasmus+“ studijos ne ES šalyse
„Erasmus+“ praktika
Mišriosios intensyviosios programos
Renginiai
Studijų teisės aktai ir dokumentai
Studijų nuostatai
Dublikatai ir pažymos
Neformaliųjų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas
Karjera studentams
Karjeros konsultantų bankas
Darbo pasiūlymai
Praktikos pasiūlymai
Karjeros diena GRAVITY
Studento pagalba studentui
Studentams su individualiaisiais poreikiais
Kas yra individualieji poreikiai?
Kur reikėtų kreiptis?
Ar man verta kreiptis?
Finansinė parama studentams su negalia
Studentų atstovybė
Studentų gyvenimas ir veikla
Psichologinė pagalba studentams
Dvasinė pagalba ir sielovada
Studijų direkcijos kontaktai
Studijų aplinka
Mokslas
Mokslas
Prioritetinės mokslinių tyrimų kryptys ir tematikos
Konferencijos ir renginiai
Mokslo padaliniai
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Mokslinės veiklos etika
Naujausia informacija
Kontaktai
Verslui
Verslui
Žinių ir technologijų perdavimo centras
Tvarumo centras
LinkMenų fabrikas
Moksliniai tyrimai ir paslaugos
Darnioji statyba
Aplinkos ir energijos technologijos
Darnusis transportas
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Mechatronika
Technologijų vadyba ir ekonomika
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Projektai
Darnioji statyba
Tarptautinių mokslo programų projektai
Aplinkos ir energijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Darnusis transportas
Tarptautinių mokslo programų projektai
Mechatronika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Informacinės ir komunikacijos technologijos
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Technologijų vadyba ir ekonomika
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
Fundamentiniai medžiagų ir procesų tyrimai
Tarptautinių mokslo programų projektai
Nacionalinių mokslo programų projektai
IT paslaugos
Kvalifikacijos tobulinimas
Įgyk tarptautinę suvirinimo inžinieriaus (IWE), technologo (IWT) arba specialisto (IWS) kvalifikaciją
VILNIUS TECH ir HTEC kviečia į CNC staklių operatorių – programuotojų kursus
ICAO TAEP - Test of Aviation English for Pilots
SOLIDWORKS Essentials bazinis mokymo kursas skirtas projektuotojams, inžinieriams ir dizaineriams
Ergonominių rizikos veiksnių vertinimo mokymo kursų programa
Metalinių ir medinių konstrukcijų projektavimo ypatybės pagal statybos techninį reglamentrą ir Eurokodą
Viešieji pirkimai
Skelbimai apie pradedamą pirkimą
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie nustatytą laimėtoją ir ketinimą sudaryti pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Skelbimai apie sudarytą pirkimo sutartį
Mažos vertės pirkimai
Tarptautiniai ir supaprastinti pirkimai
Patalpų nuomos konkursai
Aukcionai
Kviečiame bendradarbiauti
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
ATHENA Europos universitetų aljansas
Tarptautinių studijų centras
Užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimas
Tarptautinė partnerystė
„Erasmus+“ tarpinstitucinės sutartys
Dvišalio bendradarbiavimo sutartys
Narystė tinkluose ir asociacijose
Tarptautiniai projektai
Tarptautiškumo plėtros projektai
ES fondų investicijų programos projektai
2021 – 2027 m. ES fondų investicijų veiksmų programos projektai
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektai
2014 – 2020 m. ES fondų projektai
2007 – 2013 m. ES struktūrinės paramos projektai
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Atranka į dėstymo vizitą
Dėstymo vizitas
Atranka į mokymosi vizitą
Mokymosi vizitas
Naudinga informacija
Dalyvių įspūdžiai
Erasmus+ mokymosi vizitai
Erasmus+ dėstymo vizitai
Vizitai pagal „Partners 4 Value“ projektą
Kitos galimybės
Papildoma parama specialiųjų poreikių turintiems asmenims
Užsienio lektorių paskaitos
Užsienio ryšių direkcijos kontaktai
Fakultetai
Fakultetai
Antano Gustaičio aviacijos institutas
Aplinkos inžinerijos fakultetas
Architektūros fakultetas
Elektronikos fakultetas
Fundamentinių mokslų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Mechanikos fakultetas
Statybos fakultetas
Transporto inžinerijos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Lietuvos jūreivystės akademija
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Struktūra
Padalinių kontaktai
Darbuotojų kontaktai
Žemėlapiai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Antano Gustaičio aviacijos institutas Antano Gustaičio aviacijos institutas
  • Aplinkos inžinerijos fakultetas Aplinkos inžinerijos fakultetas
  • Architektūros fakultetas Architektūros fakultetas
  • Elektronikos fakultetas Elektronikos fakultetas
  • Fundamentinių mokslų fakultetas Fundamentinių mokslų fakultetas
  • Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas
  • Mechanikos fakultetas Mechanikos fakultetas
  • Statybos fakultetas Statybos fakultetas
  • Transporto inžinerijos fakultetas Transporto inžinerijos fakultetas
  • Verslo vadybos fakultetas Verslo vadybos fakultetas
  • Lietuvos jūreivystės akademija Lietuvos jūreivystės akademija
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA