2023-06-21
VILNIUS TECH vyko INCLUDE projekto dalyvių susitikimas
Vilniaus Gedimino technikos (VILNIUS TECH) ir Japonijos Keio universitetai dalyvauja „Erasmus+“ projekte „Include disaster education“. Tai yra bendras mokslinių tyrimų projektas, finansuojamas Europos Sąjungos (ES) „Erasmus+“ programos. Šia dvejų metų mokslinių tyrimų iniciatyva siekiama iš naujo pažvelgti į nuotolinį mokymąsi.
VILNIUS TECH ekspertai sukūrė projektą INCLUDE, kuriuo siekiama iš naujo įsivaizduoti nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią nelaimių rizikos mažinimo (NRM) bendruomenę. INCLUDE sukurė universitetų ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, siekdama teikti aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM srityje.
Pagrindiniai projekto tikslai:
• Suprasti internetines, nuotolinio mokymosi strategijas, šiuo metu naudojamas NRM švietime, jų veiksmingumą, atsižvelgiant į lyčių lygybės ir jautrumo skatinimą, sprendžiant nepakankamai atstovaujamų grupių prieigos ir naudojimo skirtumus;
• Sukurti sistemą, skirtą permąstyti internetinį nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią NRM bendruomenę, sprendžiant tiek gamtinius, tiek biologinius pavojus ir jų integravimą;
• Sukurti novatorišką universiteto ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, kuri teiktų aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM bendruomenei;
• Ištirti naujausių inovatyvių technologijų panaudojimo galimybes internetiniame nuotolinio mokymosi NRM srityje;
• Pasiūlyti skaitmeninių kompetencijų sistemą, skirtą pedagogams, stiprinant gebėjimus įgyvendinti internetinį ir nuotolinį mokymą ir mokymąsi NRM srityje.
Visi numatyti projekto tikslai jau įgyvendinti, nes projekto pabaiga 2023 m. birželio 30 d.
2023 m. birželio 14-15 d. vyko seminaras projekto dalyviams ir suinteresuotoms šalims ir projekto dalyvių susitikimas VILNIUS TECH, Lietuvoje.
2023 m. birželio 14 d. vyko hibridinis seminaras tema „Ekstremalių situacijų mokymai taikant naujausias technologijas“. Seminare dalyvavo projekto dalyviai ir klausytojai iš Ugniagesių gelbėtojų mokyklos, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Logistikos departamento prie Krašto apsaugos ministerijos, iš įvairių Lietuvos rajonų savivaldybių administracijos, VILNIUS TECH. Seminaro metu buvo skaitomi tokie pranešimai:
• Sendai 2015-2030 m. nelaimių rizikos mažinimo priemonių vidurio laikotarpio apžvalga: pažanga, iššūkiai ir galimybės (Richard Haigh ir Dilanthi Amaratunga, Hudersfieldo universitetas, Jungtinė Karalystė);
• Visuomenė 5.0, skaitmeninė transformacija ir jos reikšmė nelaimių rizikos mažinimui (Rajib Shaw, Keio universitetas, Japonija);
• Rizikos valdymo nelaimių srityje skaitmeninio švietimo sistemos transformavimas (Spilios Iliopoulos, Lundo universitetas, Švedija);
• Skaitmeninių kompetencijų sistema nelaimių rizikos mažinimo pedagogams, siekiant ugdyti skaitmenines pedagogines kompetencijas (Aravindi Samarakkody ir Anuradha Senanayake, Hudersfieldo universitetas, Jungtinė Karalystė);
• Naujausios alternatyvios technologijos ir nelaimių rizikos mažinimas: poveikis aukštajam mokslui (Tomo Kawane, Keio universitetas, Japonija);
• Ekstremalių situacijų mokymai taikant naujausias technologijas (Artūras Kaklauskas, VILNIUS TECH, Lietuva).
Susitikimo metu buvo aptariamas projekto dalyvių darbas projekto metu, pristatomi jau pasiekti rezultatai. Kiekviena projekte dalyvaujanti institucija pristatė savo darbo rezultatus ir informacijos viešinimą.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas skaitė pranešimą apie novatoriškus nelaimių rizikos mažinimo (DRR) metodus ir priemones studentams, dėstytojams, apie mokymąsį ir vertinimą. Buvo pristatomos sumanaus universiteto, sumanių studijų infrastruktūros, sumanios klasės, mikro mokymosi koncepcijos, taikant šiuolaikines technologijas ir koncepcijas, tokias, kaip: Pramonė 5.0, Visuomenė 5.0, Studijos 5.0, blokų grandinės technologijos, daiktų interneto, dirbtinio intelekto, papildytos ir virtualios realybės, kognityvios ir emocinės kompiuterijos, skaitmeninio dvynio, robotų, žaidimų, teksto analitikos technologijos ir kt. Buvo demonsrtuojamos analogiškos VILNIUS TECH sukurtos sumanios studijų technologijos.
Projekto koordinatorius: Huddersfieldo universitetas (HUD), Jungtinė Karalystė.
Projekto partneriai: Centrinio Lankašyro universitetas (UCLan), Jungtinė Karalystė; Lundo universitetas, Švedija; VILNIUS TECH, Lietuva; Keio universitetas, Japonija.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius: prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas.
Daugiau informacijos apie projektą rasite čia: http://includeresearchproject.org/
VILNIUS TECH ekspertai sukūrė projektą INCLUDE, kuriuo siekiama iš naujo įsivaizduoti nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią nelaimių rizikos mažinimo (NRM) bendruomenę. INCLUDE sukurė universitetų ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, siekdama teikti aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM srityje.
Pagrindiniai projekto tikslai:
• Suprasti internetines, nuotolinio mokymosi strategijas, šiuo metu naudojamas NRM švietime, jų veiksmingumą, atsižvelgiant į lyčių lygybės ir jautrumo skatinimą, sprendžiant nepakankamai atstovaujamų grupių prieigos ir naudojimo skirtumus;
• Sukurti sistemą, skirtą permąstyti internetinį nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią NRM bendruomenę, sprendžiant tiek gamtinius, tiek biologinius pavojus ir jų integravimą;
• Sukurti novatorišką universiteto ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, kuri teiktų aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM bendruomenei;
• Ištirti naujausių inovatyvių technologijų panaudojimo galimybes internetiniame nuotolinio mokymosi NRM srityje;
• Pasiūlyti skaitmeninių kompetencijų sistemą, skirtą pedagogams, stiprinant gebėjimus įgyvendinti internetinį ir nuotolinį mokymą ir mokymąsi NRM srityje.
Visi numatyti projekto tikslai jau įgyvendinti, nes projekto pabaiga 2023 m. birželio 30 d.
2023 m. birželio 14-15 d. vyko seminaras projekto dalyviams ir suinteresuotoms šalims ir projekto dalyvių susitikimas VILNIUS TECH, Lietuvoje.
2023 m. birželio 14 d. vyko hibridinis seminaras tema „Ekstremalių situacijų mokymai taikant naujausias technologijas“. Seminare dalyvavo projekto dalyviai ir klausytojai iš Ugniagesių gelbėtojų mokyklos, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Logistikos departamento prie Krašto apsaugos ministerijos, iš įvairių Lietuvos rajonų savivaldybių administracijos, VILNIUS TECH. Seminaro metu buvo skaitomi tokie pranešimai:
• Sendai 2015-2030 m. nelaimių rizikos mažinimo priemonių vidurio laikotarpio apžvalga: pažanga, iššūkiai ir galimybės (Richard Haigh ir Dilanthi Amaratunga, Hudersfieldo universitetas, Jungtinė Karalystė);
• Visuomenė 5.0, skaitmeninė transformacija ir jos reikšmė nelaimių rizikos mažinimui (Rajib Shaw, Keio universitetas, Japonija);
• Rizikos valdymo nelaimių srityje skaitmeninio švietimo sistemos transformavimas (Spilios Iliopoulos, Lundo universitetas, Švedija);
• Skaitmeninių kompetencijų sistema nelaimių rizikos mažinimo pedagogams, siekiant ugdyti skaitmenines pedagogines kompetencijas (Aravindi Samarakkody ir Anuradha Senanayake, Hudersfieldo universitetas, Jungtinė Karalystė);
• Naujausios alternatyvios technologijos ir nelaimių rizikos mažinimas: poveikis aukštajam mokslui (Tomo Kawane, Keio universitetas, Japonija);
• Ekstremalių situacijų mokymai taikant naujausias technologijas (Artūras Kaklauskas, VILNIUS TECH, Lietuva).
Susitikimo metu buvo aptariamas projekto dalyvių darbas projekto metu, pristatomi jau pasiekti rezultatai. Kiekviena projekte dalyvaujanti institucija pristatė savo darbo rezultatus ir informacijos viešinimą.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas skaitė pranešimą apie novatoriškus nelaimių rizikos mažinimo (DRR) metodus ir priemones studentams, dėstytojams, apie mokymąsį ir vertinimą. Buvo pristatomos sumanaus universiteto, sumanių studijų infrastruktūros, sumanios klasės, mikro mokymosi koncepcijos, taikant šiuolaikines technologijas ir koncepcijas, tokias, kaip: Pramonė 5.0, Visuomenė 5.0, Studijos 5.0, blokų grandinės technologijos, daiktų interneto, dirbtinio intelekto, papildytos ir virtualios realybės, kognityvios ir emocinės kompiuterijos, skaitmeninio dvynio, robotų, žaidimų, teksto analitikos technologijos ir kt. Buvo demonsrtuojamos analogiškos VILNIUS TECH sukurtos sumanios studijų technologijos.
Projekto koordinatorius: Huddersfieldo universitetas (HUD), Jungtinė Karalystė.
Projekto partneriai: Centrinio Lankašyro universitetas (UCLan), Jungtinė Karalystė; Lundo universitetas, Švedija; VILNIUS TECH, Lietuva; Keio universitetas, Japonija.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius: prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas.
Daugiau informacijos apie projektą rasite čia: http://includeresearchproject.org/
-
- Puslapio administratoriai:
- Milda Mockūnaitė-Vitkienė
- Neda Černiauskaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė