Daugiau informacijos: http://www.kelelis.lt
Kelių katedra
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (0 5) 274 4708
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmFwa2xAdmlsbml1c3RlY2gubHQiPmFwa2xAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Studijos
Statybos inžinerijos bakalauro kvalifikacija reikalinga norint dirbti inžinerinį darbą kelių ir geležinkelių srities projektavimo, tiesybos ir priežiūros įmonėse. Kelių ir geležinkelių inžinerijos bakalauras geba dirbti su kelių ir geležinkelių programine įranga, kelių ir geležinkelių tiesyboje naudojamomis technologijomis ir medžiagomis, organizuoti kelių priežiūros darbus, savarankiškai priimti sprendimus, logiškai spręsti iškilusias problemas, skaityti brėžinius ir schemas.
Absolventai yra pasirengę projektuoti, statyti (tiesti) ir prižiūrėti (remontuoti) automobilių kelius, geležinkelius ir kitus susisiekimo statinius, dirbti projektavimo, statybos (tiesybos), priežiūros (remonto) įmonėse bei valstybinėse institucijose.
Tokių specialistų poreikis visada yra Valstybinėse institucijose: Susisiekimo ministerijoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje, VĮ Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Marijampolės, Panevėžio, Šiaulių, Tauragės, Telšių, Utenos, Vilniaus regiono keliuose, VĮ „Automagistralė“, 43-jose kelių tarnybose, savivaldybėse, institutuose, laboratorijose, projektavimo įmonėse, taip pat AB „Lietuvos geležinkeliai“, privačiose įmonėse ir pan.
Kelių katedroje ruošiami technologijos mokslų statybos inžinerijos krypties trijų kvalifikacinių lygių specialistai: bakalaurai (I pakopa), magistrai (II pakopa) ir daktarai. I ir II pakopose yra galimybės studijuoti šias programas:
I studijų pakopos:
- Kelių ir geležinkelių inžinerijos bakalaurai (nuolatinės/buvę dieninės st.)
- Kelių ir geležinkelių inžinerijos bakalaurai(ištęstinės/buvę neakivaizdinės st.)
- Kelių ir geležinkelių inžinerijos bakalaurai(išlyginamosios st. po kolegijų)
II studijų pakopos:
- Civilinės inžinerijos magistrai (nuolatinės/buvę dieninės st.)
Specializacija:keliai -
Civilinės inžinerijos magistrai (ištęstinės/buvę neakivaizdinės st.)
Specializacija:keliai -
Kelių eismo saugumo inžinerijos magistrai (nuolatinės/buvę dieninės st.)
-
Kelių eismo saugumo inžinerijos magistrai (ištęstinės/buvę neakivaizdinės st.)
III studijų pakopos:
- Technologijos mokslai (02T) daktarai
Kelių ir geležinkelių studijų programų studentams sudaromos palankios sąlygos studijuoti ir atlikti praktikas ne tik Lietuvos įmonėse, bet ir užsienyje.
Dokumentus pildyti galite dviem būdais:
I. Prašymų stoti į pirmosios pakopos studijas registravimas galimas puslapyje: www.vgtu.lt/stojantiesiems
II. Dokumentus galima registruoti ir VGTU Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centre adresu:
Saulėtekio al. 11, 204A ir 205 kab., 10223 Vilnius
Tel. (8-5) 2744949
El. paštas: crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaSVDNCU5N21pbWFzQHZndHUubHQiPnByacSXbWltYXNAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Universitetinės pirmosios pakopos (bakalauro) studijos
Universitetinės pirmosios pakopos (bakalauro) studijos | ||||
---|---|---|---|---|
Modulio kodas | Pavadinimas | Kreditai | ECTS kreditai | Skyrius |
APKLB08701 | Automobilių kelių priežiūra | 3 | 3 | D |
APKLB08701 | Automobilių kelių priežiūra | 3 | 3 | N |
APKLB11802 | Automobilių kelių priežiūra | 5 | 5 | F |
APKLB11802 | Automobilių kelių priežiūra | 5 | 5 | I |
APKLP11802 | Automobilių kelių priežiūra | 5 | 5 | F |
APKLP11802 | Automobilių kelių priežiūra | 5 | 5 | I |
APKLB11602 | Automobilių kelių projektavimas | 7 | 7 | F |
APKLB11602 | Automobilių kelių projektavimas | 7 | 7 | I |
APKLB11023 | Automobilių kelių projektavimas | 5 | 5 | I |
APKLP11602 | Automobilių kelių projektavimas | 5 | 5 | I |
APKLB07701 | Automobilių kelių tiesybos technologija ir organizavimas | 4,5 | 4,5 | D |
APKLB07701 | Automobilių kelių tiesybos technologija ir organizavimas | 4,5 | 4,5 | N |
APKLB11701 | Automobilių kelių tiesybos technologija ir organizavimas | 5 | 5 | F |
APKLB11701 | Automobilių kelių tiesybos technologija ir organizavimas | 5 | 5 | I |
APKLP11701 | Automobilių kelių tiesybos technologija ir organizavimas | 5 | 5 | F |
APKLP11701 | Automobilių kelių tiesybos technologija ir organizavimas | 5 | 5 | I |
APKLB07708 | Bakalauro baigiamasis darbas 1 (Geležinkeliai) | 3 | 3 | D |
APKLB07708 | Bakalauro baigiamasis darbas 1 (Geležinkeliai) | 3 | 3 | N |
APKLB11705 | Bakalauro baigiamasis darbas 1 (Geležinkeliai) | 3 | 3 | F |
APKLB11705 | Bakalauro baigiamasis darbas 1 (Geležinkeliai) | 3 | 3 | I |
APKLB07707 | Bakalauro baigiamasis darbas 1 (Keliai ir transporto statiniai) | 3 | 3 | D |
APKLB07707 | Bakalauro baigiamasis darbas 1 (Keliai ir transporto statiniai) | 3 | 3 | N |
APKLB11704 | Bakalauro baigiamasis darbas 1 (Keliai ir transporto statiniai) | 3 | 3 | F |
APKLB11704 | Bakalauro baigiamasis darbas 1 (Keliai ir transporto statiniai) | 3 | 3 | I |
APKLB08705 | Bakalauro baigiamasis darbas 2 (Geležinkeliai) | 7,5 | 7,5 | D |
APKLB08705 | Bakalauro baigiamasis darbas 2 (Geležinkeliai) | 7,5 | 7,5 | N |
APKLB11805 | Bakalauro baigiamasis darbas 2 (Geležinkeliai) | 5 | 5 | F |
APKLB11805 | Bakalauro baigiamasis darbas 2 (Geležinkeliai) | 5 | 5 | I |
APKLB08704 | Bakalauro baigiamasis darbas 2 (Keliai ir transporto statiniai) | 7,5 | 7,5 | D |
APKLB08704 | Bakalauro baigiamasis darbas 2 (Keliai ir transporto statiniai) | 7,5 | 7,5 | N |
APKLB11804 | Bakalauro baigiamasis darbas 2 (Keliai ir transporto statiniai) | 5 | 5 | F |
APKLB11804 | Bakalauro baigiamasis darbas 2 (Keliai ir transporto statiniai) | 5 | 5 | I |
APKLB08707 | Bakalauro baigiamasis darbas 3 (Geležinkeliai) | 7,5 | 7,5 | D |
APKLB08707 | Bakalauro baigiamasis darbas 3 (Geležinkeliai) | 7,5 | 7,5 | N |
APKLB11807 | Bakalauro baigiamasis darbas 3 (Geležinkeliai) | 7 | 7 | F |
APKLB11807 | Bakalauro baigiamasis darbas 3 (Geležinkeliai) | 7 | 7 | I |
APKLB08706 | Bakalauro baigiamasis darbas 3 (Keliai ir transporto statiniai) | 7,5 | 7,5 | D |
APKLB08706 | Bakalauro baigiamasis darbas 3 (Keliai ir transporto statiniai) | 7,5 | 7,5 | N |
APKLB11806 | Bakalauro baigiamasis darbas 3 (Keliai ir transporto statiniai) | 7 | 7 | F |
APKLB11806 | Bakalauro baigiamasis darbas 3 (Keliai ir transporto statiniai) | 7 | 7 | I |
APKLB07702 | Geležinkelių projektavimas | 6 | 6 | D |
APKLB07702 | Geležinkelių projektavimas | 6 | 6 | N |
APKLB11501 | Geležinkelių projektavimas | 3 | 3 | F |
APKLB11501 | Geležinkelių projektavimas | 3 | 3 | I |
APKLB11027 | Geležinkelių projektavimas | 4 | 4 | I |
APKLB08702 | Geležinkelių tiesybos ir remonto technologija | 4,5 | 4,5 | D |
APKLB08702 | Geležinkelių tiesybos ir remonto technologija | 4,5 | 4,5 | N |
APKLB09902 | Geležinkelių tiesybos ir remonto technologija | 3 | 3 | N |
APKLB11603 | Geležinkelių tiesybos ir remonto technologija | 4 | 4 | F |
APKLB11603 | Geležinkelių tiesybos ir remonto technologija | 4 | 4 | I |
APKLB07704 | Inžinerinės eismo saugumo priemonės | 3 | 3 | D |
APKLB07704 | Inžinerinės eismo saugumo priemonės | 3 | 3 | N |
APKLB11801 | Inžinerinės eismo saugumo priemonės | 5 | 5 | F |
APKLB11801 | Inžinerinės eismo saugumo priemonės | 5 | 5 | I |
APKLB11702 | Kelių ir geležinkelių inžinerijos profesinės veiklos praktika | 12 | 12 | F |
APKLB11702 | Kelių ir geležinkelių inžinerijos profesinės veiklos praktika | 12 | 12 | I |
APKLB11703 | Kelių klimatologija | 3 | 3 | F |
APKLB11703 | Kelių klimatologija | 3 | 3 | I |
APKLB11001 | Kelių klimatologija | 4 | 4 | H |
APKLB11001 | Kelių klimatologija | 4 | 4 | I |
APKLB11401 | Kelių tiesybos medžiagos | 5 | 5 | F |
APKLB11022 | Kelių tiesybos medžiagos | 5 | 5 | I |
APKLP11401 | Kelių tiesybos medžiagos | 5 | 5 | I |
APKLP11401 | Kelių tiesybos medžiagos | 5 | 5 | F |
APKLB11401 | Kelių tiesybos medžiagos | 5 | 5 | I |
APKLB07706 | Kompleksinis projektas (Geležinkelis su metaliniu tiltu) | 4,5 | 4,5 | D |
APKLB07706 | Kompleksinis projektas (Geležinkelis su metaliniu tiltu) | 4,5 | 4,5 | N |
APKLB11503 | Kompleksinis projektas (Geležinkelis su metaliniu tiltu) | 5 | 5 | F |
APKLB11503 | Kompleksinis projektas (Geležinkelis su metaliniu tiltu) | 5 | 5 | I |
APKLB11025 | Kompleksinis projektas (Geležinkelis su metaliniu tiltu) | 5 | 5 | I |
APKLB07705 | Kompleksinis projektas (Metalinis tiltas su geležinkelio hidrotechniniais įrenginiais) | 4,5 | 4,5 | D |
APKLB07705 | Kompleksinis projektas (Metalinis tiltas su geležinkelio hidrotechniniais įrenginiais) | 4,5 | 4,5 | N |
APKLB11502 | Kompleksinis projektas (Metalinis tiltas su geležinkelio hidrotechniniais įrenginiais) | 5 | 5 | F |
APKLB11502 | Kompleksinis projektas (Metalinis tiltas su geležinkelio hidrotechniniais įrenginiais) | 5 | 5 | I |
APKLB11024 | Kompleksinis projektas (Metalinis tiltas su geležinkelio hidrotechniniais įrenginiais) | 5 | 5 | I |
APKLB11201 | Pažintinė praktika | 3 | 3 | F |
APKLB11201 | Pažintinė praktika | 3 | 3 | I |
APKLB11301 | Susisiekimo sistema | 5 | 5 | F |
APKLB11301 | Susisiekimo sistema | 5 | 5 | I |
APKLB11021 | Susisiekimo sistema | 3 | 3 | I |
APKLP11301 | Susisiekimo sistema | 5 | 5 | F |
APKLP11301 | Susisiekimo sistema | 5 | 5 | I |
APKLB09901 | Transporto statiniai | 3 | 3 | N |
APKLB11026 | Transporto statiniai | 5 | 5 | I |
APKLB07703 | Transporto statiniai 1 | 3 | 3 | D |
APKLB07703 | Transporto statiniai 1 | 3 | 3 | N |
APKLB11601 | Transporto statiniai 1 | 3 | 3 | F |
APKLB11601 | Transporto statiniai 1 | 3 | 3 | I |
APKLB08703 | Transporto statiniai 2 | 4,5 | 4,5 | D |
APKLB08703 | Transporto statiniai 2 | 4,5 | 4,5 | N |
APKLB11803 | Transporto statiniai 2 | 5 | 5 | F |
APKLB11803 | Transporto statiniai 2 | 5 | 5 | I |
APKLB11002 | Transporto statiniai 2 | 4 | 4 | H |
APKLB11002 | Transporto statiniai 2 | 4 | 4 | I |
APKLP11803 | Transporto statiniai 2 | 5 | 5 | F |
APKLP11803 | Transporto statiniai 2 | 5 | 5 | I |
Universitetinės antrosios pakopos (magistrantūros) studijos
Universitetinės antrosios pakopos (magistrantūros) studijos | ||||
---|---|---|---|---|
Modulio kodas | Pavadinimas | Kreditai | ECTS kreditai | Skyrius |
APKLM14111 | Dangų konstravimo teorija | 7 | 7 | F |
APKLM14111 | Dangų konstravimo teorija | 7 | 7 | I |
APKLM11311 | Eismo saugumo informacinės sistemos | 8 | 8 | F |
APKLM11311 | Eismo saugumo informacinės sistemos | 8 | 8 | I |
APKLM11111 | Eismo saugumo sistema keliuose ir gatvėse | 6 | 6 | F |
APKLM11111 | Eismo saugumo sistema keliuose ir gatvėse | 6 | 6 | I |
APKLM11320 | Eismo saugumo sistema keliuose ir gatvėse | 4 | 4 | F |
APKLM11320 | Eismo saugumo sistema keliuose ir gatvėse | 4 | 4 | I |
APKLM14201 | Erdvinis kelių projektavimas | 6 | 6 | F |
APKLM11103 | Geležinkelių konstravimo teorija | 7 | 7 | F |
APKLM11103 | Geležinkelių konstravimo teorija | 7 | 7 | I |
APKLM11207 | Geležinkelių modernizacija | 4 | 4 | F |
APKLM11207 | Geležinkelių modernizacija | 4 | 4 | I |
APKLM11302 | Geležinkelių ūkis | 8 | 8 | F |
APKLM11302 | Geležinkelių ūkis | 8 | 8 | I |
APKLM14102 | Inovatyvus dangų konstravimas | 6 | 6 | F |
APKLM11201 | Investicinių projektų vadyba | 5 | 5 | F |
APKLM11201 | Investicinių projektų vadyba | 5 | 5 | I |
APKLM11321 | Investicinių projektų vadyba | 4 | 4 | F |
APKLM11321 | Investicinių projektų vadyba | 4 | 4 | I |
APKLM11322 | Investicinių projektų vadyba | 6 | 6 | F |
APKLM11322 | Investicinių projektų vadyba | 6 | 6 | I |
APKLM11211 | Inžinerinės eismo saugumo priemonės ir jų vertinimas | 7 | 7 | F |
APKLM11211 | Inžinerinės eismo saugumo priemonės ir jų vertinimas | 7 | 7 | I |
APKLM11301 | Kelių eksploatavimo teorija | 8 | 8 | F |
APKLM11301 | Kelių eksploatavimo teorija | 8 | 8 | I |
APKLM11202 | Kelių informacinės sistemos | 6 | 6 | F |
APKLM11202 | Kelių informacinės sistemos | 6 | 6 | I |
APKLM11206 | Kelių kompleksiniai tyrimai | 4 | 4 | F |
APKLM11206 | Kelių kompleksiniai tyrimai | 4 | 4 | I |
APKLM14104 | Kelių kompleksiniai tyrimai | 6 | 6 | F |
APKLM11313 | Kelių priežiūros valdymo teorija | 7 | 7 | F |
APKLM11313 | Kelių priežiūros valdymo teorija | 7 | 7 | I |
APKLM11312 | Kelių saugumo auditas ir valdymas | 8 | 8 | F |
APKLM11312 | Kelių saugumo auditas ir valdymas | 8 | 8 | I |
APKLM11307 | Kelių sisteminė analizė | 8 | 8 | F |
APKLM11307 | Kelių sisteminė analizė | 8 | 8 | I |
APKLM11323 | Kelių sisteminė analizė | 4 | 4 | F |
APKLM11323 | Kelių sisteminė analizė | 4 | 4 | I |
APKLM11204 | Kelių tiesimo kokybė | 6 | 6 | F |
APKLM11204 | Kelių tiesimo kokybė | 6 | 6 | I |
APKLM11112 | Magistro baigiamasis darbas 1 | 3 | 3 | F |
APKLM11112 | Magistro baigiamasis darbas 1 | 3 | 3 | I |
APKLM11102 | Magistro baigiamasis darbas 1 | 3 | 3 | F |
APKLM11102 | Magistro baigiamasis darbas 1 | 3 | 3 | I |
APKLM14108 | Magistro baigiamasis darbas 1 (Keliai) | 3 | 3 | F |
APKLM14110 | Magistro baigiamasis darbas 1 (Keliai ir tiltai) | 3 | 3 | F |
APKLM11213 | Magistro baigiamasis darbas 2 | 3 | 3 | F |
APKLM11213 | Magistro baigiamasis darbas 2 | 3 | 3 | I |
APKLM11205 | Magistro baigiamasis darbas 2 | 3 | 3 | F |
APKLM11205 | Magistro baigiamasis darbas 2 | 3 | 3 | I |
APKLM14207 | Magistro baigiamasis darbas 2 (Keliai) | 3 | 3 | F |
APKLM14209 | Magistro baigiamasis darbas 2 (Keliai ir tiltai) | 3 | 3 | F |
APKLM11314 | Magistro baigiamasis darbas 3 | 3 | 3 | F |
APKLM11314 | Magistro baigiamasis darbas 3 | 3 | 3 | I |
APKLM11304 | Magistro baigiamasis darbas 3 | 3 | 3 | F |
APKLM11304 | Magistro baigiamasis darbas 3 | 3 | 3 | I |
APKLM11413 | Magistro baigiamasis darbas 4 | 30 | 30 | F |
APKLM11413 | Magistro baigiamasis darbas 4 | 30 | 30 | I |
APKLM11412 | Magistro baigiamasis darbas 4 | 30 | 30 | F |
APKLM11412 | Magistro baigiamasis darbas 4 | 30 | 30 | I |
APKLM11203 | Modernios kelių technologijos | 6 | 6 | F |
APKLM11203 | Modernios kelių technologijos | 6 | 6 | I |
APKLM14101 | Moksliniai tyrimai ir inovacijos | 3 | 3 | F |
APKLM14206 | Pedagogika | 3 | 3 | F |
APKLM14205 | Psichologija | 3 | 3 | F |
APKLM11305 | Saugaus eismo organizavimas | 7 | 7 | F |
APKLM11305 | Saugaus eismo organizavimas | 7 | 7 | I |
APKLM14105 | Saugaus eismo organizavimas | 6 | 6 | F |
APKLM11308 | Stočių darbo technologija | 8 | 8 | F |
APKLM11308 | Stočių darbo technologija | 8 | 8 | I |
APKLM11212 | Šiuolaikiniai kelių projektavimo metodai | 6 | 6 | F |
APKLM11212 | Šiuolaikiniai kelių projektavimo metodai | 6 | 6 | I |
APKLM11306 | Traukinių eismo organizavimas | 7 | 7 | F |
APKLM11306 | Traukinių eismo organizavimas | 7 | 7 | I |
BAKALAURO BAIGIAMASIS DARBAS
Baigiamojo bakalauro darbo/projekto rengimo metodikos nurodymai
Baigiamojo bakalauro darbo viršelis
Baigiamojo bakalauro darbo (projekto) antras antraštinis lapas
Baigiamojo bakalauro darbo kompakto voko viršelis
Atsiskaitymo lapelis
Oficialus VGTU Power Point stilius (baltas)
Oficialias VGTU Power Point stilius (mėlynas)
Oficialias VGTU Power Point stilius (pilkas)
MAGISTRO BAIGIAMASIS DARBAS
VĮ„Lietuvos oro uostai“ Tarptautinis Vilniaus oro uostas.
2016 m. balandžio 7 dieną vyko išvažiuojamoji paskaita į VĮ„Lietuvos oro uostai“ Tarptautinį Vilniaus oro uostą.
Šios išvykos metu studentai pamatė keleiviams nematomas oro uosto zonas, iš arti stebėjo kylančius ir besileidžiančius lėktuvus, susipažino su aviacijos saugumo, priešgaisrinio gelbėjimo stoties pareigūnais, lankėsi ypatingai svarbių asmenų (VIP) terminale, užsuko į oro uosto operatyvinės valdymo grupės postą. Keletas akimirkų iš išvykos.
Šios išvykos metu studentai pamatė keleiviams nematomas oro uosto zonas, iš arti stebėjo kylančius ir besileidžiančius lėktuvus, susipažino su aviacijos saugumo, priešgaisrinio gelbėjimo stoties pareigūnais, lankėsi ypatingai svarbių asmenų (VIP) terminale, užsuko į oro uosto operatyvinės valdymo grupės postą. Keletas akimirkų iš išvykos.
Studentai lankėsi Eismo valdymo centre
Lapkričio 30 d. Kelių katedros KGf-14/1 grupės studentai lankėsi Eismo valdymo centre. Eismo valdymo centras – pagrindinė, visų posistemių jungiamoji grandis. Eismo valdymo centre yra įrengta visa įranga, reikalinga centralizuotos eismo valdymo sistemos posistemių sklandžiam darbui. Eismo valdymo centras yra įsikūręs Tilto g. 14.
Išvažiuojamoji paskaita į VAE LEGETECHA
Magistrantai lankėsi UAB "VAE Legetecha" – geležinkelio iešmų gamykloje Valčiūnuose.
Išvažiuojamoji paskaita Vilniaus vakarinio applinkelio statybos vietoje
2015 matų spalio 2 dieną KGf-12/1 lankėsi Vilniaus vakarinio applinkelio statybos vietoje
Išvažiuojamoji paskaita AB „Lietuvos geležinkelių“ Eismo valdymo centre
2015 balandžio 27 d. KGf-11/1 ir KGf-11/2 aplankė geležinkelių eismo valdymo centrą.
Eismo valdymo centras – vienas svarbiausių Lietuvos geležinkelių infrastruktūros elementų. Tai vieta, kurioje visa geležinkelių eismo informacija valdoma vienoje būstinėje. Duomenys centralizuotai surenkami ir apdorojami iš geležinkelių objektų ir informacinių sistemų, į vieną tinklą sujungtos 94 geležinkelio stotys.
Eismo valdymo centras – vienas svarbiausių Lietuvos geležinkelių infrastruktūros elementų. Tai vieta, kurioje visa geležinkelių eismo informacija valdoma vienoje būstinėje. Duomenys centralizuotai surenkami ir apdorojami iš geležinkelių objektų ir informacinių sistemų, į vieną tinklą sujungtos 94 geležinkelio stotys.
Išvažiuojamoji paskaita į Lietuvos geležinkelių muziejų
2015 rugsėjo 22 d. KGf-13/1 grupės studentai aplankė Lietuvos geležinkelių muziejų
Studentų išvažiuojamoji paskaitą VĮ „Lietuvos oro uostai“ Tarptautiniame Vilniaus oro uoste.
KGf-11/1 gr. ir KGf-11/2 gr. studentams 2015 m. balandžio 8 dieną vyko išvažiuojamoji paskaitą VĮ „Lietuvos oro uostai“ Tarptautiniame Vilniaus oro uoste.
Šios išvykos metu pamatėme keleiviams nematomas oro uosto zonas, iš arti stebėjome kylančius ir besileidžiančius lėktuvus, susipažinsime su aviacijos saugumo, priešgaisrinio gelbėjimo stoties pareigūnais, lankėmes ypatingai svarbių asmenų (VIP) terminale, užsukome į oro uosto operatyvinės valdymo grupės postą.
Studentų išvyka į įmonę VĮ „Vilniaus regiono keliai“
„2015 m. kovo 4 d. vyko išvažiuojamoji paskaita Kgf-11/1 ir Kgf-11/2 grupės studentams į įmonę VĮ „Vilniaus regiono keliai“. Paskaitos metu, studentai buvo supažindinti su pagrindine įmonės veikla ir atliekamais priežiūros darbais keliuose. Dėkojame VĮ „Vilniaus regiono keliai“ už bendradarbiavimą.“
2004 m. klubą „Kelelis“ įsteigė jaunieji kelininkai – kelių ir geležinkelių specialybių studentai. Šiai iniciatyvai pritarė ir gamybinių kelių bei geležinkelių įmonių, organizacijų, VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto ir Kelių katedros vadovai. Pagrindinis klubo įsteigimo tikslas – vienyti jaunuosius kelininkus programiniams ir konkretiems sumanymams, padėti jiems integruotis į gamybines, su kelių tiesyba susijusias įmones, domėtis naujausiomis technologijomis automobilių ir geležinkelių kelių projektavimo, tyrimų, tiesimo, remonto, priežiūros, saugaus eismo, aplinkos apsaugos srityse, sekti šių technologijų taikymą Lietuvoje. Jaunųjų kelininkų klubas palaiko glaudžius ryšius su įmonėmis, asociacijomis ir klubais, organizuoja kasmetines Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentų kelininkų ir geležinkelininkų šventes, rūpinasi studentų praktikos organizavimu kelių projektavimo, tyrimų, tiesimo, priežiūros įmonėse, organizuoja klubo narių stovyklas.
2004 m. kovo 8 d. įvyko JKK „Kelelis“ steigiamasis posėdis. Simboliška, kad pirmasis posėdis vyko Lietuvos kelių muziejuje. Klubo steigiamajame posėdyje visuotinai buvo nutarta steigti jaunųjų kelininkų klubą „Kelelis“ ir patvirtinti klubo nuostatus. Į klubo tarybą buvo išrinkti VGTU kelių specialybės studentai L. Juknevičiūtė, S. Juškevičiūtė, L. Kniukštaitė, A. Mačiulis, J. Pavilionytė, K. Ratkevičiūtė, J. Šarpytė, V. Vorobjovas ir A. Vaitkus. Taryba išsirinko pirmąjį klubo prezidentą – A. Vaitkų.
Jau 2004 m. balandžio 23 d. „Kelelis“ atstovai prisijungė prie kelininkų veteranų klubo „Kelininkas“ rengiamos tradicija tapusios medelių sodinimo šventės, kuri vyko prie Mijaugonių sankryžos kelyje Vilnius–Kaunas.
Kiek vėliau buvo sukurta klubo atributika – simbolis, vėliava, ženklelis. Apie klubo sukūrimą ir jo veiklą paskelbti straipsniai žurnale „Lietuvos keliai“ ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto laikraštyje „Inžinerija“.
Klubas nuolat vykdo pažintines keliones į Lietuvos kelių įmones: VĮ „Šiaulių regiono keliai“, VĮ „Alytaus regiono keliai“, VĮ „Marijampolės regiono keliai“, VĮ „Klaipėdos regiono keliai“, UAB „Biseris“, UAB „Lemminkainen Lietuva“ UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ ir daugelį kitų. Taip pat kasmet aplankomi įdomiausi Lietuvos transporto statiniai, apžiūrimi jų rekonstrukcijos darbai.
2004 m. kovo 8 d. įvyko JKK „Kelelis“ steigiamasis posėdis. Simboliška, kad pirmasis posėdis vyko Lietuvos kelių muziejuje. Klubo steigiamajame posėdyje visuotinai buvo nutarta steigti jaunųjų kelininkų klubą „Kelelis“ ir patvirtinti klubo nuostatus. Į klubo tarybą buvo išrinkti VGTU kelių specialybės studentai L. Juknevičiūtė, S. Juškevičiūtė, L. Kniukštaitė, A. Mačiulis, J. Pavilionytė, K. Ratkevičiūtė, J. Šarpytė, V. Vorobjovas ir A. Vaitkus. Taryba išsirinko pirmąjį klubo prezidentą – A. Vaitkų.
Jau 2004 m. balandžio 23 d. „Kelelis“ atstovai prisijungė prie kelininkų veteranų klubo „Kelininkas“ rengiamos tradicija tapusios medelių sodinimo šventės, kuri vyko prie Mijaugonių sankryžos kelyje Vilnius–Kaunas.
Kiek vėliau buvo sukurta klubo atributika – simbolis, vėliava, ženklelis. Apie klubo sukūrimą ir jo veiklą paskelbti straipsniai žurnale „Lietuvos keliai“ ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto laikraštyje „Inžinerija“.
Klubas nuolat vykdo pažintines keliones į Lietuvos kelių įmones: VĮ „Šiaulių regiono keliai“, VĮ „Alytaus regiono keliai“, VĮ „Marijampolės regiono keliai“, VĮ „Klaipėdos regiono keliai“, UAB „Biseris“, UAB „Lemminkainen Lietuva“ UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ ir daugelį kitų. Taip pat kasmet aplankomi įdomiausi Lietuvos transporto statiniai, apžiūrimi jų rekonstrukcijos darbai.
TARPTAUTINIS PROJEKTAS BALTRIS
Tarptautinis programos „Kelių infrastruktūros saugumo didinimas Baltijos jūros regione“ (Improving Road Infrastructure safety in the Baltic Sea Region) projektas „BALTRIS“. Projektas finansuojamas Baltijos jūros regiono programos lėšomis. Vykdymo terminai – 2010–2013 m. Projekto VGTU dalies vadovas – A. Laurinavičius, darbo vykdytojai: D. Čygas, K. Ratkevičiūtė.
Europos parlamento ir tarybos direktyvoje 2008/96/EB 2008 m. lapkričio 19 d. „Dėl kelių infrastruktūros saugumo valdymo“ yra numatyta, jog valstybės narės turi užtikrinti, kad būtų atliekami poveikio kelių saugumui vertinimai, didelio avaringumo kelių ruožų klasifikavimas bei kelių tinklo saugumo lygių nustatymas. Esamų kelių saugumą būtina didinti nukreipiant investicijas į didžiausio avaringumo kelio ruožus ir (arba) į tuos kelio ruožus, kuriuose yra didžiausias nelaimingų atsitikimų mažinimo galimybės. Moksliniai tyrimai yra labai svarbi priemonė Europos Sąjungos kelių saugumui gerinti. Remiantis naujausiomis mokslinėmis žiniomis yra būtina sudaryti patikimą ir nesudėtingą modelį įgyvendinant direktyvoje numatytus tikslus. Per 2010 metus buvo sudarytas darbų vykdymo planas, bei parinkti atskirų projekto įgyvendinimo etapų lyderiaujantys partneriai, sudarytos darbo grupes.
-
- Puslapio administratoriai:
- Guoda Varžgalytė
- Laura Ladietaitė
- Karolina Kardokaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė